Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Noi -279 suuttimet on hyvä valinta. Suutinten johtosarja joko 2007-> malliseen tai sitten yksittäisten liitinten vaihto. Reilu tunnin homma kokeneelta.
2005 malliseen ei muuta tarvita softan lisäksi, tällä irtoaa noin 250hv E85:lla.
Aeron vakiosuuttimet kyllä riittää nekin n. 240hv etanolilla eli suurta eroa ei ole ennenkuin alkaa putkea ja/tai cooleria parantamaan.
2005 malliseen ei muuta tarvita softan lisäksi, tällä irtoaa noin 250hv E85:lla.
Aeron vakiosuuttimet kyllä riittää nekin n. 240hv etanolilla eli suurta eroa ei ole ennenkuin alkaa putkea ja/tai cooleria parantamaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Mikä se nykyään hylkyreillä on tuon öljyisyyden kanssa? Ennen vanhaan, jos ei jostain tihkunut öljyä, niin jossain oli vikaa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Terveiset Vantaalta! Kohta lähdössä koeajamaan Citroen C-Crosseria
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Nyt on kyllä vauhti päällä
Varovasti nyt
Varovasti nyt
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Ihan hieno japanilainen valesitikka
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Jeps, aito japanilainen patonki.
Nyt ei ole Rellua ja ei kyllä yhtään jää ikävä. Tosin, siinä vaiheessa kun Citikka alkaa temppuilemaan, takuuta saattaa ikävä vielä tullakin.
Nyt ei ole Rellua ja ei kyllä yhtään jää ikävä. Tosin, siinä vaiheessa kun Citikka alkaa temppuilemaan, takuuta saattaa ikävä vielä tullakin.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Mitsubishi mitään ala temppuilee
Onnea vaan tuplasti!
Onnea vaan tuplasti!
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2708
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Mites tässä näin kävi, rellulla piti olla tasaisen tylsää ja ennalta-arvattaa autoilua nelisen vuotta, mutta jo ennen puolivälin krouvia rellu on vaihtunut avoon ja maasturiin
Onnitteluja uusista peleistä ja muutenkin tää vaihtotahti on autoilua omaan makuun, keep up the good work!
Onnitteluja uusista peleistä ja muutenkin tää vaihtotahti on autoilua omaan makuun, keep up the good work!
Tomppa & Saabit myyty :(
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Näyttikin jotenkin epäillyttävän tutulta tuo Citikka. Ei kuitenkaan liene véhicule électrique de hybridé plugin?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
^ei ole saanut valesitikkaa hybridinä. Taustalla on yhtä sukupolvea vanhempi Outlander.
Mutta speksejä kehiin: moottori, vaihteisto, vetotapa yms?
Mutta speksejä kehiin: moottori, vaihteisto, vetotapa yms?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Ei ole saanut muuta kuin 2.2 HDI:llä myöskään.
Sittiksen ja Pösön hintataso olis kyllä aika houkuttava, jos en vierastais itse nokivasaraa konepellin alla.
Sittiksen ja Pösön hintataso olis kyllä aika houkuttava, jos en vierastais itse nokivasaraa konepellin alla.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
^HDi:hän on lähestulkoon jumalmoottorin asemassa. Ainakin nämä ensimmäiset.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Täytyy tosiaan tehdä Capturista tarkempi tilinpäätös jossain kohtaa, mutta hyvityshinta oli hieman korkeampi kuin jäännösvelka. Toki ilman vaihdokkia Citikasta olisi varmaan ollut tingittävissäkin jotain. Mitäs tuollaisten 10-15ke autojen tinkivarat isoissa liikkeissä yleensä ovat?
Tilalle tuli vm. 2012 Citroen C-Crosser HDi 156 Exclusive Business nelivedolla ja automaatilla. Varustepuutteeksi voisi laskea navin, peruutuskameran, paremman audion, lasikaton sekä mitään lisälämppäreitä ei myöskään ole.
Itsekään en dieselillä mitään tee, mutta tuo lienee kohtuullisen kestävä moottori ja tämä voi vielä kääntyä niinkin, että se menee pääasiassa vaemon käyttöön. Pääasia on, että Rellusta pääsin nyt eroon aika minimaalisella taloudellisella tappiolla.
Tilalle tuli vm. 2012 Citroen C-Crosser HDi 156 Exclusive Business nelivedolla ja automaatilla. Varustepuutteeksi voisi laskea navin, peruutuskameran, paremman audion, lasikaton sekä mitään lisälämppäreitä ei myöskään ole.
Itsekään en dieselillä mitään tee, mutta tuo lienee kohtuullisen kestävä moottori ja tämä voi vielä kääntyä niinkin, että se menee pääasiassa vaemon käyttöön. Pääasia on, että Rellusta pääsin nyt eroon aika minimaalisella taloudellisella tappiolla.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
On saanut myös Mitsun 2.4 mivec -bensakoneella.
Nää on kuitenkin niin harvinaisia, että välttämättä ei kovin montaa ole bensakoneella tehty, saatika että olisi Suomeen päätynyt, jos edes kuului tuontiohjelmaan.
Taitaa 2.polven eilinen hankinta olla yleisempi auto maailmassa kuin tämänpäiväinen
Tuntuuko toi yhtään ranskalaiselta vai rajoittuuko sitikoiminen keulamuutokseen?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K