![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kai ajoit ees lenkin
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Noh. Ite ajoin katto auki heti seuraavana päivänä ja oli sentään lunta maassa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Huomaat muuten rellun näkyvyyden suorastaan ankeaksi, kunhan pääset avoilun makuun katto auki. On meinaan huikeeta, että miten autosta voikaan näkyä ulos, kun poistaa turhat rakenteet katveilemasta.
Isäukolla on 1. koppanen bensa ja automaatti outlanderi. Lepposa ajella, liikenteen seassa pärjää. 2.4 litranen Mivec-kone ja 4-vaihteinen loota meinaa ~12l/100km keskikulutusta paitti jos ajelee ainoastaan maantiellä 80km/h. Kaupungissa ja taajamassa liki 14 ja välillä ylikin. Oliskohan kilsat 160-170tkm väliin nyt? Perushuollot ynnä jarrut taitaa olla tehtynä. Ei vikoja toistaiseksi. Jakopää pitäisi alkaa tekemään/teettämään. Olikohan 600€ luokkaa hyväksi todetulla pajalla. Tasapainoakselia pyörittää remmi joten nostaa vähän kuluja. Ei ruosteongelmia. Vähän poltteli itselläkin mutta kulutus nousee ongelmaksi itsellä kun kilsoja kuitenkin kertyy.
Koko koneita ei taida enää saada, jakopää tulee eteen varmasti.2.polvi kirjoitti: ↑Su Tammi 05, 2020 18:27Mitäs tietäjät sanoo seuraavasta.
Jos ja kun haluan pitää avon kunnossa vuosia tai jopa vuosikymmeniä, niin mitä se vaatii? Sillähän on ajettu jo 270tkm eli ei varmaan liioittelua olisi vaihtaa automaattilaatikkoa ja moottoria jossain kohtaa, vielä kun tarjontaa on. Alustan ja jarrujen osia varmaan saa vielä pitkään, onko tollaisten hankkiminen vuosia ennakkoon järkevää, eli menevätkö pilalle. Mites noi ecut cimit jne? Entä avon erikoisuudet kattoon liittyen? Takavalojakin voi olla hankala löytää tai ovia.
Jos tuota pitää pitkään, niin eihän vaikkapa 5-10ke eri osiin ole mitenkään liioittelua, mutta mitä pitäisi tai kannattaisi alkaa hilloamaan?