Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Älä nyt, sutjakkaalla turbosaabilla ajelun jälkeen joku korotettu kippo sadalla hevosvoimalla voi tuntua limpiltä myötätuuleenkin
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun maahantuojalla/jälleenmyyjällä on jäänyt jokin kuljetukseen liittyvä asia poistamatta luovutushuollossa...
Mutta mielenkiinnolla odotan oikeaa tuomiota.
Mutta mielenkiinnolla odotan oikeaa tuomiota.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Vika poistui yhtä mystisesti kuin se tuli. Outo homma.
Tänään ei ollut vastatuulta. Gepsin mukaan kiesi kirmasi nuoren oriin lailla Tampereen motarilla jopa nopeudella 106kmh. Jäi vahva tunne, että olisi voinut kovempaakin kulkea
Tänään ei ollut vastatuulta. Gepsin mukaan kiesi kirmasi nuoren oriin lailla Tampereen motarilla jopa nopeudella 106kmh. Jäi vahva tunne, että olisi voinut kovempaakin kulkea
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
^Sisäänajoa. Sieltä liukeni tieltä pois se tulppa, joka on asetettu noita laivaan, laivasta, lavetille, lavetilta pois revittelijöitä varten.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Onko niissä oikeasti joku sellainen
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
^Olen antanut itselleni kertoa, että varsinkin harvinaisemmissa ja tehokkaammissa autoissa on toisinaan tehtaalta sellaiset asetukset, ettei päästä revittelemään autoa rikki, ennen kuin on ostajalla/jälleenmyyjällä/maahantuojalla. Muistelen takavuosilta tapauksia, joissa autorekan kuski tms. pisteli donitseja menemään jollain vähän mellevämmällä pelillä ja vahinkoa syntyi.
Voi toki olla urbaanilegendaa, mutta jos en väärin muista, niin mullakin oli tuontyylinen juttu joskus työn alla.
Voi toki olla urbaanilegendaa, mutta jos en väärin muista, niin mullakin oli tuontyylinen juttu joskus työn alla.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Vanhaan hyvään aikaan jotkut Hankolaiset firmat korjasi kuljetusvaurioita ihan työkseen. Ja tässä kohtaa kuljetusvauriot tarkoitti monesti myös (revittämällä) siirtäessä tulleita vaurioita satamassa. Taisi jokunen osuma tulla myös sataman junan kanssa.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Hyvää pohdintaa! Olen samaa mieltä, että Hyundai on varmasti jokaisen sellaisen tavoittelema, joka haluaa kokea ennennäkemätöntä laatua ja tehoa tyylikkäässä, yksilöllisessä sekä urheilullisessa kokonaisuudessa.
Uskon kuitenkin, että tässä yksilössä hurvittelun esteet oli poistettu, koska massiivinen voiman tunne oli läsnä maanantaina, mutta tiistaina hetkellisesti poissa. Eilen ja tänään olen taas saanut nauttia maanteiden johtotähden parissa täysimääräisesti.
Uskon kuitenkin, että tässä yksilössä hurvittelun esteet oli poistettu, koska massiivinen voiman tunne oli läsnä maanantaina, mutta tiistaina hetkellisesti poissa. Eilen ja tänään olen taas saanut nauttia maanteiden johtotähden parissa täysimääräisesti.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Soli Lotus Omega: viewtopic.php?f=24&t=10855IC1970 kirjoitti: ↑Ke Tammi 22, 2020 22:47^Olen antanut itselleni kertoa, että varsinkin harvinaisemmissa ja tehokkaammissa autoissa on toisinaan tehtaalta sellaiset asetukset, ettei päästä revittelemään autoa rikki, ennen kuin on ostajalla/jälleenmyyjällä/maahantuojalla. Muistelen takavuosilta tapauksia, joissa autorekan kuski tms. pisteli donitseja menemään jollain vähän mellevämmällä pelillä ja vahinkoa syntyi.
Voi toki olla urbaanilegendaa, mutta jos en väärin muista, niin mullakin oli tuontyylinen juttu joskus työn alla.
Kyllähän tehorajoitteita on nykyään niin helppo tehdä, että miksikäs ei. Eihän se ole kuin yksi täppä tietokoneella asetettavaksi, kun on ensin koodattu mukaan softaan.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Eiköhän noissa uusissa joku etanamoodi ole tehtaalta lähtiessä. Ainakin jostain kuulin legendan että Uudenkaupungin porschet olis ollu rajoitettu johonkin tyyliin 15 km/h siirron ajaksi. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Ehkä Hynylle tuli jonkinmoinen hikka. Mielenkiintoista jos ei uusiudu, mutta toivotaan parasta
Toi Lotus omega case on ollu kyl paha. Ihan helpolla ei toista yksilöä löydy ostajalle
Ehkä Hynylle tuli jonkinmoinen hikka. Mielenkiintoista jos ei uusiudu, mutta toivotaan parasta
Toi Lotus omega case on ollu kyl paha. Ihan helpolla ei toista yksilöä löydy ostajalle
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Tonni meni tonni tuli.
Hynkyllä on nyt ajettu n. 1000km. Täytyy sanoa, että onpa kiva peli. Luonnollisestihan se on ketterä, näppärä ja helppo. Rellun Capturiin verrattuna kuitenkin jotenkin parempi, todella vaikea kuvailla, mutta tasapainoisempi kokonaisuus ja Rellun ajamiseen kesti varmaan sen 1000km totutella, siis kaasu, jarru, automaattilaatikko ja ohjaus, niin Hynkky sopi pirtaan about saman tien.
Mikä ihaninta, myös vaemo tykkää. Tässä kun se on ollut juoppokuskina pari päivää, niin on rosterista Aero, Captiva, C-Crosser, Hyundai valinnut jälkimmäisimmän.
Jos huomenna jaksaisi, niin Captivan sisäputsi ja -kuvat. Sitten myyntiin meiningillä "nettiauton halvin". Alustava ajatus liian hyvin huolletulle laitteelle on 4.3ke. Hintakyytisuhde on korkea ja absoluuttinen arvo on niin alhainen, että melkein tekisi mieli jättää peltoautoksi.
Saabin kanssa elämä on ehanuutta. Säännöllisesti olen ajanut sillä ja pienemmätkin lumipeitteet katolta siivonnut, talli vielä(kin) täynnä roinaa. On vaan niin megakuraset kelit olleet, ettei ole katto auki kehdannut ajaa metriäkään. Pikkupakkasia odotellessa.
Hynkyllä on nyt ajettu n. 1000km. Täytyy sanoa, että onpa kiva peli. Luonnollisestihan se on ketterä, näppärä ja helppo. Rellun Capturiin verrattuna kuitenkin jotenkin parempi, todella vaikea kuvailla, mutta tasapainoisempi kokonaisuus ja Rellun ajamiseen kesti varmaan sen 1000km totutella, siis kaasu, jarru, automaattilaatikko ja ohjaus, niin Hynkky sopi pirtaan about saman tien.
Mikä ihaninta, myös vaemo tykkää. Tässä kun se on ollut juoppokuskina pari päivää, niin on rosterista Aero, Captiva, C-Crosser, Hyundai valinnut jälkimmäisimmän.
Jos huomenna jaksaisi, niin Captivan sisäputsi ja -kuvat. Sitten myyntiin meiningillä "nettiauton halvin". Alustava ajatus liian hyvin huolletulle laitteelle on 4.3ke. Hintakyytisuhde on korkea ja absoluuttinen arvo on niin alhainen, että melkein tekisi mieli jättää peltoautoksi.
Saabin kanssa elämä on ehanuutta. Säännöllisesti olen ajanut sillä ja pienemmätkin lumipeitteet katolta siivonnut, talli vielä(kin) täynnä roinaa. On vaan niin megakuraset kelit olleet, ettei ole katto auki kehdannut ajaa metriäkään. Pikkupakkasia odotellessa.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Emännän melkosessa tykissä eli 1.4 vapari corsan luovutushuoltotodistuksessa lukee "logistiikkatilan poiskytkentä"
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2708
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Teslassa pystyy valitsemaan valet-moodin, jonka saa sitten vain koodilla pois päältä. Kiihdytys on rajoitettu 25% maksimista ja huippunopeuden voi säätää app:sta.McStadey kirjoitti: ↑Pe Tammi 24, 2020 00:04Eiköhän noissa uusissa joku etanamoodi ole tehtaalta lähtiessä. Ainakin jostain kuulin legendan että Uudenkaupungin porschet olis ollu rajoitettu johonkin tyyliin 15 km/h siirron ajaksi. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Ehkä Hynylle tuli jonkinmoinen hikka. Mielenkiintoista jos ei uusiudu, mutta toivotaan parasta
Toi Lotus omega case on ollu kyl paha. Ihan helpolla ei toista yksilöä löydy ostajalle
Eiköhän jotain vastaavia ole muillakin...
Voisin kuvitella, että jälkikasvun ollessa ratissa ainakin hyvä juttu, itselle ei tosin vielä ajankohtainen pitkään aikaan. Itse olisin ainakin tarvinnut tollasen moodin junnuna..
Muistelisin, että johonkin Fordiin pystyi ainakin säätämään avainkohtaisen rajoituksen huippunopeuteen tms.
Tomppa & Saabit myyty :(
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Yleensä kuljetus- tai logistiikkamoodin tarkoitus on ehkäistä akun kuluminen tyhjäksi auton järjestelmien käyttäessä virtaa. Kyseinen moodi siis minimoi auton sähkönkulutuksen kun autoa ei käytetä. Mutta en ihmettelisi jos se sisältäisi myös teho- tai nopeusrajoituksia.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi - Japanin patonki pelasti Rellulta
Ai niin. Hyundaissa on pari aika jännää ja minulle entuudestaan tuntematonta ominaisuutta.
Aloin ihmettelemään, että mitä valoja autossa oikein onkaan. Normaalien ajovalojen lisäksi on alempana sumuvalot. En kuitenkaan mistään löytänyt kytkintä niiden päälle laittamiseen. Lisäksi muistelin varusteluettelosta lukeneeni, että autossa pitäisi olla päiväajovalot. Yritin lueskella käyttöohjekirjastakin, mutta ei siitä ottanut pirukaan selvää.
Noh. Aloin sitten kokeilemaan eri asetuksilla eivätkä sumuvalot tai päiväajovalot palaneet millään asetuksella. Soittelin sitten huoltoon, jossa kertoivat, etten ole ainoa joka kysyy. Ensinnäkin nuo sumuvalot ovat näissä karvalakeissa päiväajovalot, ihan hehkulankapolttimolla. Paremmassa varustetasossa ne ovat sumuvalot ja päiväajovalot ovat ajovaloumpioiden yhteydessä olevat ledit. Hauskinta on, että nuo päiväajovalojen virkaa toimittavat sumuvalot sammuvat, kun vetäsee käkkärin päälle. Ei ihme, että jää helposti havaitsematta.
Toinen erikoisuus on se, että kun auton sammuttaa ja ottaa avaimen pois virtalukosta, radio jää päälle ja sammuu vasta, kun avaa kuljettajan oven.
Kaikenlaisia kytkentöjä ne kieroilevat vinosilmät osaavatkin keksiä
Aloin ihmettelemään, että mitä valoja autossa oikein onkaan. Normaalien ajovalojen lisäksi on alempana sumuvalot. En kuitenkaan mistään löytänyt kytkintä niiden päälle laittamiseen. Lisäksi muistelin varusteluettelosta lukeneeni, että autossa pitäisi olla päiväajovalot. Yritin lueskella käyttöohjekirjastakin, mutta ei siitä ottanut pirukaan selvää.
Noh. Aloin sitten kokeilemaan eri asetuksilla eivätkä sumuvalot tai päiväajovalot palaneet millään asetuksella. Soittelin sitten huoltoon, jossa kertoivat, etten ole ainoa joka kysyy. Ensinnäkin nuo sumuvalot ovat näissä karvalakeissa päiväajovalot, ihan hehkulankapolttimolla. Paremmassa varustetasossa ne ovat sumuvalot ja päiväajovalot ovat ajovaloumpioiden yhteydessä olevat ledit. Hauskinta on, että nuo päiväajovalojen virkaa toimittavat sumuvalot sammuvat, kun vetäsee käkkärin päälle. Ei ihme, että jää helposti havaitsematta.
Toinen erikoisuus on se, että kun auton sammuttaa ja ottaa avaimen pois virtalukosta, radio jää päälle ja sammuu vasta, kun avaa kuljettajan oven.
Kaikenlaisia kytkentöjä ne kieroilevat vinosilmät osaavatkin keksiä
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05