No maanantaina sitten luovutin Teslan asiakaspalvelun suhteen ja lompsin fyysisesti paikalle huoltoon. Huollon asiakaspalvelu paikan päällä oli kyllä oikein asiallista ja huollon sai varattua ensi viikolle jne. Heidänkään systeemi ei nähnyt mun täydellisiä tietoja jostain syystä, vaikka asiakaspalvelun mukaan ne siellä kyllä ovat, joten ottivat ihan perinteisesti kynällä ja paperilla mun tiedot ylös
Jotain ihmeellistä tapahtui kuitenkin tuon käynnin jälkeen, nimittäin app:n "loot box" alkoi toimia, eli jos suosittelen jotain henkilöä, niin saan ilmasia lautauksia superchargereilta jne, no sillä ei niin väliä kun on ilmaiset lataukset joka tapauksessa.
Itse app:n huoltovaraus ei toimi edelleenkää, ja nyt alkaa olemaan 2kk mennyt, ettei ole useista yrityksistä huolimatta saanut vastausta asiakaspalvelusta. Ja olen siis ihan englanniksi lähestynyt asiassa, joten ei liene siitäkään kiinni, ettei olisi sopivaa kieltä ymmärtävää.
No sitten tänään aamulla sain soiton, jossa meinasi jo mennä kuppi nurin. Soittivat huollosta, että huoltoaikaa joudutaan siirtämään huhtikuulle. No ei siinä mitään, kunhan ennen kesää ja mökkireissuja saavat ton ikkunan linjaan, muuten en pahemmin motarilla ajele ja suhina alkaa vasta 120kmh vauhdissa.
Se varsinainen ylläri oli, että epäilivät, ettei homma menee enää takuuseen, kun takuu ehtii loppua maaliskuun loppuun. Joutui kauniisti kysymään, että mitäs pelleilyä tämä on, että te siirrätte huoltoajan kuukauden päähän takuun loppumisen jälkeiselle ajalle, ja sitten sanotte, ettei takuu korvaa korjauksia. Ja en siis tiedä meneekö toi korjaus ylipäätään takuuseen, mutta kuulosti vaan jotenkin älyttömältä. Näin se kuulemma oli, mutta sanoi vielä tarkistavansa asian. Vähän meinasi käämit palaa, mutta sanoin, että "ok, tehdään näin".
No sitten 15min päästä tuli viesti, että hän varmisti asian, ja nyt ilmoitetut korjaukset menevät takuuseen, vaikk takuu ehtisi loppumaankin, ja pyysi ilmoittamaan myös kaikki muutkin pienen jutut jos tulee mieleen, sillä tuo huoltokerta menee takuuseen.
Eli loppu hyvin ja kaikki hyvin, mutta kyllä noissa prosesseissa vielä vähän opettelua on ja olisi kiva jos tuon mobiili app:n saisi nyt vihdoinkin toimimaan jotain kautta.
Ja taas sivumennen voi mainita, että itse auto pelittää edelleen niin hyvin kuin 6v vanha auto nyt voi, mutta taisin jossain vaiheessa mainita, että tässä ei ole ollut mitään nitinöitä eikä natinoita. Ilmeisesti pakkanen sai kuitenkin a-pilan verhoilun(?) natisemaan, nyt epätasaisuuksissa kuuluu ärsyttävää narinaa. Ehkä tämän kanssa voi vielä elää...