Purin cimmin täysin,ja kasasin uudestaan. Laiton osat paikalleen .Nollattiin vikakoodit. Kaliproitiin ohjaus.
Vikakoodi poistui.Ei pala enään vikavalo.Nyt ajettu noin 50 km,ja ei näy vikailmoitusta
Toivotaan että kaikki toimii.
Hyvä tietää että sulta löytyy osia jos tarvitsen
Minkälaista hintaa pidät noilla osilla
Cim Vikaa
Re: Cim Vikaa
Mulla on se koko paketti ilman vilkku ja pyyhinvipuja,sen saa 40€.Eli Käyttökelpoista siinä on ainakin se kierretunnistin kun siihen cim:iin ei ole avainta mulla.
Saab 9-3 SC -08 biopower vector & BMW e61 530d
Ex.Toyota Avensis -09 2,2 luxury wagon Ex. Saab 9-3 SC -06 linear busines -> Ex.Saab 9-3 SS -07 Vector biopower
Ex.Toyota Avensis -09 2,2 luxury wagon Ex. Saab 9-3 SC -06 linear busines -> Ex.Saab 9-3 SS -07 Vector biopower
Re: Cim Vikaa
Onko kokemusta onnistuuko tuo kalibrointi muulla kuin Techillä? Ainakin AutoComissa on valikossa siihen mahdollisuusSS kirjoitti: ↑Pe Syys 27, 2019 15:40Omani jo myin, kannattanee laittaa ostopuolelle ilmoitus. Muulla tavalla hajonneista CIM moduuleista noita voisi löytyä. Viisaammat ovat kertoneet anturin yleensä kestävän noin 200tkm, joten käytettyä ostaessa olisi hyvä tietää historia.
Kunnon testerillä (esim TECH2) pitäisi nähdä missä vika ja osaava kaveri pystyy kulma-anturin arvoistakin jo päättelemään paljon.
Edittiä: Ebayssa käytettyjä antureita 50 punnasta ylöspäin, uutta 150:
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw ... r&_sacat=0
Vahdon jälkeen anturi pitää kalibroida testerillä.
-9-3 sc Aero
ex -06 9-3 sc aut e85
ex -08 9-3 sc Tids
ex -07 9-3 sc e85
ex -06 9-3 sc aut e85
ex -08 9-3 sc Tids
ex -07 9-3 sc e85