99:ä koitin leimalle mutta jäikin apukuljettajan puolen jarru senverran jumiin että katsuri siitä antoi hylsyn. Kuskin puolen takajarru niinikään hieman laahasi, sitä jaksoi käsin kyllä pyörittää mutta korjauskehoitus tuli siitäkin.
Jarrumännät on herkistelty, liikkuvat herkästi. Lisäksi edessä kokonaan uusi satula. Kun jarruttaa, pyörä jää laahaamaan vähäksi aikaa kunnes muutaman minuutin päästä pyörii taas kevyesti.
Voiko jarrupääsylinterissäa esim. Olla toisen piirin neula/mäntä/mikäonkaan ryytynyt tms. Ja jättää hetkeksi paineen linjaan kunnes sitten aukeaa? Vai eikö vaan osata?
99 - 70 Ristikkäiset jarrut jäävät laahaamaan
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
99 - 70 Ristikkäiset jarrut jäävät laahaamaan
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Re: 99 - 70 Ristikkäiset jarrut jäävät laahaamaan
Mulla oli joskus Amazonissa ihmeellisiä jarrumurheita , ja syynä oli vanhat jarruletkut , jotka olivat päältä ok ja sisältä turvonneet liki umpeen
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
Re: 99 - 70 Ristikkäiset jarrut jäävät laahaamaan
sama tonnarissa liikennevaloissa piti jarrulla alamäessä autoa paikallaan ja kun irrotti jarrun niin meni muutamat sekunnit ennenkuin auto lähti rullaamaan ja uutta letkua kehiin niin ongelma poistui, luonnollisest putket meni samalla katki eli piti tehdä hieman isompi homma ,taisin jopa vaihtaa kumit jarrupääsylinteriinkin samallakun se oli irti
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,