Tämmöinen kampe tuli hommattua.
Saab 2003 9-3 187tkm automaatti
Auto ollut minulla nyt päälle kuukauden.
Kaikki toimii suht hyvin, mutta nyt lastutuksen jälkeen ilmeentynyt ikävä vaiva. Silloin tällöin heittää tehottomaksi, turbo mittari (auton oma) ei puolenvälin yli nouse.
Saattaa heittää ilmoituksen engine malfunction.
Oma kiinan muutaman euron palikka ei sano mitään, mutta vian saa sillä kuitattua pois.
Toki nyt koodit pitäisi lukea, mutta ei moottorinvikavaloa sytytä ja oma kampe ei sitä tunnista. Mahtaneeko motonet tms muu kertoa, vai onko tech2 ainut joka siihen pystyy ?
Maf ja map (ahtopuolen tunnistin) putsattu. Puolia vaihdeltu (muutama jemmassa) ahto solenoidit putsailtu. Eipä vielä muuta ole kerennyt/jaksanut koska tuntuu turhalta, viitaten kun kone voisi suoraan vian ilmiantaa.
Kajaanissa asustelen jos joku lähellä voisi auttaa
Ylös
saab 9-3 2003 B207L
Re: saab 9-3 2003 B207L
Arvailu on tietenkin jotenkin turhaa, mutta ihan veikkauksena ilmamassan eli ahtimen säädön juonittelu. Johtuu yleensä magneettiventtiilin hidastelusta.
Paras nyt kuitenkin käydä lukemassa vikakoodit Tech2:lla tai OpCommilla. OpCom toimii ihan ok Trionic 8 kanssa.
Paras nyt kuitenkin käydä lukemassa vikakoodit Tech2:lla tai OpCommilla. OpCom toimii ihan ok Trionic 8 kanssa.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: saab 9-3 2003 B207L
Veikkailtu toki turhaa, mutta kiitos tästä opcom vinkistä.
Pitänee tuommonen tilaukseen varmaan laittaa. Näkyy suht halvalla löytyvän, jos nuo kiinan kopiot toimii
Pitänee tuommonen tilaukseen varmaan laittaa. Näkyy suht halvalla löytyvän, jos nuo kiinan kopiot toimii
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: saab 9-3 2003 B207L
Ei nuo kiina-Techitkään maksa enää paljoa.
Samoin NG9-5:een käytettävä MDI. Kiinaversio on ihan kohtuuhintainen.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007