Hei, eihän kansi vielä ole riittävä syy vielä vaihtaa merkkiä?
Vanhemmissa autoissa voi olla (on?) aina ongelmia olipa se sitten saab,
"toi ota jos et muuta saa", yms.
Tietenkin uusi kansi maksaa jotain ja sen mahdollinen vaihtotyö, jos itsellä ei ole paikkaa missä homma voi suorittaa. Olen itse joskus täysuunona saabin suhteen, vaihtanut kannen aurinkoisena päivänä ulkosalla. (okei, osaksi luin ohjekirjasta jakoketjuun liittyvät kommervenkit yms. Loput sävelsin)
Mulla on ollut jo ostotapauksessa pari valmiiksi vainajaksi tuomittua saabia (oi sitä aikaa kun sai taas opintolainan ja kun 'entinen' saab olisi vaatinut sitä sun tätä korjausta ... kauppaan. Kyseessä 80-luku, jolloin monet tämän palstan lukijoista olivat vasta pilke isän silmäkulmassa

). Pari tuommoistakin on tullut ostettua. Enkä ole katunut. Kyllä niillä p..rallia ajaessan, tuli ainakin joku 100A, Lada, Volvo yms. kyykytettyä Sotkamon torin kulmilla. Mikä v.. Sotkamo, no ainakin 'jariha' tietänee missä Sotkamo lienee. No, tämä meni jo OT:ksi.
Jos olet miettimässä vähänkään vanhempaa kiesiä alle, kannattaa muistaa, että ennen kaikkea niissä vuosiluvuissa saab oli jo 'turvallinen'.
Mulla oli ennen nykyistä pirssiä og900 -84. Konetta ei ollut koskaan avattu, tehty konehuoneeseen mitään ja sillä oli luovutushetkellä ajettu 303tkm. Öljyä ei koskaan tarvinnut lisätä (vaihtoväli 10tmk, öljytikussa putosi n.5mm. ). Mutta ruoste, suojaus oli ilmeisesti mennyt joistakin (monesta) kohti rikki, kosteus päässyt sisään ja eihän se ikinä kuivu.... Kaikki autot ruostuu?
Vakuutukset maksaa aina. Kilpailuta tarvittaessa.
Niin ja onhan niitä pieniruokaisia aina (micra ja koko perhe kyytiin)......
Tulipa taas lätinää kun piti vain vastata kysyjälle; osta saab.