Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
^Ellei vaihda pakoputkenpäätä aitoon amistyyliin ja viritä toiselle puolelle pelkkää päätä.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Jep, tuollahan on minun tarinaa ttidin tuplaputkivirityksistä -> viewtopic.php?f=16&t=136782
Alun perin ttidiin laitettiin aeron puskurin helma, ja tehtiin vakiotuplaputkiin ulostulot. Tämä putkisto mätäni pilalle ja sen tilalle vaihtui Simonsin 063DHER-hormi...
Eski
Alun perin ttidiin laitettiin aeron puskurin helma, ja tehtiin vakiotuplaputkiin ulostulot. Tämä putkisto mätäni pilalle ja sen tilalle vaihtui Simonsin 063DHER-hormi...
Eski
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
^Kyllä, tuohon ketjuun on tullut tutustuttua. 130-heppaiset TTiDit on siitä karvalakimpia, että hormeja on vain yksi, joten pitäisi varmaan mennä suoraan tuohon Simonsin ratkaisuun.
Tähän lieneekin hyvä linkittää vanha klassikko: https://youtu.be/jbd0G3o9-to
Pakoputken tuunaus löytyy 1:27.
Tähän lieneekin hyvä linkittää vanha klassikko: https://youtu.be/jbd0G3o9-to
Pakoputken tuunaus löytyy 1:27.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Laita ihmeessä avoon koukku. Kesäsin on kärrynvetokin paljon kivempaa, kun saa nauttia raikkaasta ulkoilmasta.
T: 2 avoa koukuttanut
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
No huh
Noin reilut puoli vuotta sitten näin jonkun vetävän isohkoa peräkärryä 1-sarjan avobemarilla
Silloin kuulin jo nähneeni "kaiken"
Eilen näin Vantaan Tammistossa jonkun vetävät keskikokoista peräkärryä Mersun cabbella
Oli varmaan tulossa ostoksilta Bauhausista tms.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Se oon hyvinkin saattanut olla minä . Edellinen kulkine oli meinaan musta ykkössarjan avo ja kiltisti sen perässä kärry tuli. Pitää muistaa, että tuo ykkösavo oli n. 100kg painavampi ja sentilleen samalla akselivälillä kuin 9000, eli ei ihan kirppusarjaa sekään kun kärrynvetoa ajattelee.Turbo Sensonic kirjoitti: ↑To Kesä 04, 2020 12:51Noin reilut puoli vuotta sitten näin jonkun vetävän isohkoa peräkärryä 1-sarjan avobemarilla
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Se oli muistaakseni valkoinen 1-sarjan avo.aero kirjoitti: ↑To Kesä 04, 2020 16:25Se oon hyvinkin saattanut olla minä . Edellinen kulkine oli meinaan musta ykkössarjan avo ja kiltisti sen perässä kärry tuli. Pitää muistaa, että tuo ykkösavo oli n. 100kg painavampi ja sentilleen samalla akselivälillä kuin 9000, eli ei ihan kirppusarjaa sekään kun kärrynvetoa ajattelee.Turbo Sensonic kirjoitti: ↑To Kesä 04, 2020 12:51Noin reilut puoli vuotta sitten näin jonkun vetävän isohkoa peräkärryä 1-sarjan avobemarilla
Tuo Mersu oli taas musta.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Mullakin on avoon aika harvinaiset varusteet, lohkolämppäri, sisätilanlämmittimen pistoke ja irrotettava koukku.
Meinasin, että jos vaemo lähtee johonkin kaakkikisoihin, niin voisin nykäistä kaakin ja trailerin kattoauki pelipaikoille
Meinasin, että jos vaemo lähtee johonkin kaakkikisoihin, niin voisin nykäistä kaakin ja trailerin kattoauki pelipaikoille
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Mä oon viel tuon lisäks nähny et joku ajelee avolla keskel talvee
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Eikös sitä varten pitäisi olla avomallin Range Rover ja kaakin tilalla minikokoinen suihkukone?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
^Suihkukone saatettais hylätä kaakkikisoissa. Avo-eevokki kyllä sopis tyyliin hyvin.
Jaa mää vai
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
https://www.youtube.com/watch?v=CGxNh00NftYtetammi kirjoitti: ↑To Kesä 04, 2020 19:24Mä oon viel tuon lisäks nähny et joku ajelee avolla keskel talvee
"Saab 9-3 Convertible - easily mistaken for a summer car"
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Heh. Koukku tässäki mainittu.
Melkone hässäkkä toi orkkisteline
Melkone hässäkkä toi orkkisteline
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
Onhan Saabin avossa ideana ollut pitkälti se, että se soveltuu ympärivuotiseksi ainoaksi käyttöautoksi, jos vain kaksiovisuus ei haittaa ja tilat muuten riittää. Eli sillä saa hoidettua myös talviajot ja vetohommat jos niikseen tulee.
Itse kaksi talvea avoautolla ajaneena (ikävä kyllä vääränmerkkinen) en pitänyt sitä mitenkään hullun touhuna. Oli meidän silloin kahden hengen taloudessa ainoana käyttöautona vajaa kaksi vuotta, mutta kärrynvetoon jouduin lainaamaan muualta aina autoa. Kovan katon puuttuessa vähintään katospaikka on kotona aika hyvä olla, mielellään tietty myös töissä jos sinne joka päivä sillä avolla ajaa ja siellä autoa joutuu seisottamaan.
Itse kaksi talvea avoautolla ajaneena (ikävä kyllä vääränmerkkinen) en pitänyt sitä mitenkään hullun touhuna. Oli meidän silloin kahden hengen taloudessa ainoana käyttöautona vajaa kaksi vuotta, mutta kärrynvetoon jouduin lainaamaan muualta aina autoa. Kovan katon puuttuessa vähintään katospaikka on kotona aika hyvä olla, mielellään tietty myös töissä jos sinne joka päivä sillä avolla ajaa ja siellä autoa joutuu seisottamaan.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower
NG-Kolkki olisi jo saanut olla laskettavalla kovakatolla.
Eikös Ukissa tehty jokin kovakattotutkielma aikoinaan?
Eikös Ukissa tehty jokin kovakattotutkielma aikoinaan?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621