Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2953
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

tsaarela kirjoitti:
Pe Kesä 05, 2020 13:29
NG-Kolkki olisi jo saanut olla laskettavalla kovakatolla.

Eikös Ukissa tehty jokin kovakattotutkielma aikoinaan?

Kangaskatossa on vaan se oma fiiliksensä 8)
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7334
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Volkkarin EOS:lla ajanu vähän. Toki tais olla ennen ng kolkkii niin olihan se tukeva ajoltaan.

Talvella tietty helpompi harjata lumet pois mut hitaampi katto mitä saabeis ja tavaratila on onneton.

Saabeihin sentään saa viikonloppureissun kamat kyytiin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2844
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saab 9³ 2.0t SC 2008 BioPower

Viesti Kirjoittaja Cona »

Menee OT:ksi, mutta,

Kovakatto on ymmärtääkseni paljon ronkelimpi sille, että kaikki palikat ovat juuri oikeissa säädöissä, että katto toimii. Itseäni myös hirvittäisi, että jossain kohtaa jää jotain kovakaton väliin ja vääntää sitten koko systeemin mutkalle, takalasin rikki jne.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Vastaa Viestiin