Hei
Ensimmäistä kerta täällä osastolla

Tähän asti kun olen omistanut vaan Og 900, 99, 96 Saapeja, niin maanataina haettiin ensimmäinen 9-3 vaimon kanssa Tartosta. Aero V6, 2,8 automaatti. Täytyy kyllä myöntää, että on tässä vehkeessä enemmän kaikenlaista hauskaa verrattuna mun 900-seen, mutta niin kuin voi arvatakin se elektroonikka reistailee myös sitten vastavaasti enemmän. Kun pikkuisen luin käyttöohjekirjaa ja huomasin, että senhän pitäis sulkea ikkunat kun painaa kaukoohjaimessa sitä lukitusnappia. No sopivasti vaimo huomauttii hotellin edessä, että takaikkuna auki niin mä halusin näyttää, miten se sulkeutuu kaukoohjauksella. Ikkuna ei kyllä mennyt kiinni, mutta ulkopeilit kääntyivät kokoon.
No seuravaalla aamulla sitten kun vauhti nousi yli 30, niin peilit meni taas ''auki'' mutta kuljettajan peili ei pysähtynyt oikeassa keskiasennossa vaan käänsi itsensä semmoiseen asnetoon, että seuraavalla kerralla ohikulkevat naiset pääsee meikkamaan mukavasti. Yritin vääntä sitä mutta aina kun vauhti nousii-se käänsi taas sinne.
Mitäs kokeneemmat sano? Onko korjattavissa kotikonstein vai täytyy metsästää uutta käytettyä? Saisko ainakin jonkun sulakkeen poisottamalla sen pysymään oikeassa asennossa?