Tästä on toki kirjoiteltu täälllä foorumilla vaikka miten, mutta jos parhaat asiantuntijat vielä kerran viitsisi laittaa tähän vastakset yhteen nippuun tiivitettynä, olisin kovin kiitollinen.
Eli tilanne on se että nyt Garret GT17 alkaa tuprauttelemaan ja ois aika vaihtaa se Mitsubishiin TD04HL-15T?
Eli 1 Jos vaihdan vain turbon enkä vaihda isompaa välijäähdytintä enkä mitään muuta, niin kuinka paljon on varaa ohjelmallisesti nostaa tehoa hevosvoimissa, ilman että turbo käy punaisena ja moottorin kestävyys olennaisesti huononee? Eli siis nyt on se 225hv, oliko se nyt stage 2 ja etanoli. Eli jos tähän vaihdetaan TD04HL-15T niin paljonko sillä saa lisää tehoa? 250, 270 hv? JOS sillä ei saa tätä enempää tai ei saa ollenkaan niin sitten e aleta niitä tehoja nostamaan.Täällä oli jotain puhetta, että kannattais samantien ostaa HL-19T? enemmän varaa nostaa tehoa ilman että turbo rasittuu? kuinka paljon? Yksi asia on muuten se, että katsastusmies ei saa huomata että siinä on jokin ämpärin kokoinen turbo
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
OLiko suuttimia pakko vaihtaa 2001? Ilmeisesti ei
2Käykö tähän nyt siis tuo vanha imuputki(kobra) vai pitääkö uusia se? Maptunista näköjään vielä saa. Öljylinjat ja vesilinjat pitää vaihtaa, sen tiedän.
3 Jos enempää virittelyä ei tehdä, niin onko homma sillä selvä että vaihdetaan turbo ja ecuun sille sopiva ohjelma?