Joo, kiirettä ei ole tarkoitus itsekään pitää. Hiljaa hyvä tulee vai miten se meni..
Mukava tehdä kunnolla ja kokonaan, oppii samalla itsekin uutta. 99 pitää kesäauton virkaa, niin ei ole hätää saada tätä ajoon senkään osalta.
Joo, kiirettä ei ole tarkoitus itsekään pitää. Hiljaa hyvä tulee vai miten se meni..
Eikös se muovikokeilu ollut kymmentä vuotta aiemmin? Ainakin omassa nopassa (86) on Uudenkaupungin tehtaan tarrat ruostesuojaukseen käytetyistä aineista ja vaha sekä bitumipohjaisia ovat tuon mukaan.repa kirjoitti: ↑Ti Syys 15, 2020 18:49Minulla oli -87 Aero, ikänsä pääkaupunkiseudulla viettänyt auto. Vanhoissa katsastuslapuissa oli aina maininta ruostevauriosta, siellä sun täällä, aina se kuitenkin oli katsastettu, viimeistään uusintakatsastuksessa.
Mutta kuitenkin se ruosteen määrä yllätti, monta kertaa teki mieli lyödä hanskat tiskiin ja soittaa romumiehelle, että hakee pois.
Tuon ikäisissä alustassa on se muovimassa, ja ruoste tekee tuhojaan sen alla. Omastani kaavin sen muovimassan pois mekaanisesti joka paikasta, oli kauhea urakka.
Massan poiston jälkeen pääsee hitsaamaan, jos nyt on näkyvissä parikymmentä reikää, niin se tulee helposti tuplaantumaan homman edetessä.
Omaani tein koripukin jossa tyhjää koria pystyy työstämään sopivissa työasennoissa, siinä se oli hyvä hiekkapuhaltaa ja pohjamaalata.
En halua masentaa, mutta jos siitä hyvän haluaa niin työtä on helvetin paljon edessä. Se on eri asia jos ratsupaikat liimaa paikalleen ja luulee että hyvä tuli.
Omani sain kuntoon ja on nyt museorekisterissä.