Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
En minäkään ole kaakkeja vetänyt, mutta mitä on autoja tullut traileroitua lähes vetomassan rajoilla, niin pääosin olen kuormaakin tykännyt enemmän kiskoa henkilöautolla kuin ajaa maantietä maastomallilla edes ilman kärryä. Tosin en minä passatillakaan ole kovin mieluusti ajanut ilmankaan kärryä
Heppakärryissä voi ilmanvastus tehdä kyllä omat efektinsä, kun korkea kärry ylttää paremmin yli henkilöautosta kuin maasturista tai pakusta.
Ja toki se vetoauton massa auttaa kärryn kasvaessa, toisaalta se vetoauton massa kasvaa myös sinne tavaraa lastaamalla, kunhan sen lastin sitoo kunnolla kiinni. Ei välttämättä tosiaan optimaaliselle kohtaa, mutta järkevästi pohtien ja lastaten toimii käytännössä samoin kuin omamassan lisääminen, kunhan alusta on kuosissaan - sillä erolla, että lastaamisen yleensä aloittaa pohjalta, eli lisämassan painopiste on alhaalla. Ja senhän kannattaa olla, koska sillä on vielä hillittömämpi vaikutus ajettavuuteen ison kuorman kanssa kuin ilman.
Ja totta, neliveto vaikuttaa kanssa, passattejakin löytyy foormoussöninä niin luulisi sellaisen olevan tuossa hommassa miellyttävämpi valinta. Toisaalta, jos ei ole kokeillut, niin siitä ei välttämättä tiedä.
Heppakärryissä voi ilmanvastus tehdä kyllä omat efektinsä, kun korkea kärry ylttää paremmin yli henkilöautosta kuin maasturista tai pakusta.
Ja toki se vetoauton massa auttaa kärryn kasvaessa, toisaalta se vetoauton massa kasvaa myös sinne tavaraa lastaamalla, kunhan sen lastin sitoo kunnolla kiinni. Ei välttämättä tosiaan optimaaliselle kohtaa, mutta järkevästi pohtien ja lastaten toimii käytännössä samoin kuin omamassan lisääminen, kunhan alusta on kuosissaan - sillä erolla, että lastaamisen yleensä aloittaa pohjalta, eli lisämassan painopiste on alhaalla. Ja senhän kannattaa olla, koska sillä on vielä hillittömämpi vaikutus ajettavuuteen ison kuorman kanssa kuin ilman.
Ja totta, neliveto vaikuttaa kanssa, passattejakin löytyy foormoussöninä niin luulisi sellaisen olevan tuossa hommassa miellyttävämpi valinta. Toisaalta, jos ei ole kokeillut, niin siitä ei välttämättä tiedä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Tosiaan. Ihan mikä tahansa neliveto sinänsä riittää pelkkään kaakin vetoon meillä. Nelari kuitenkin on oltava, koska vaemon tallilta poistuttaessa on liityntä isommalle tielle, jossa melko jyrkkä lyhyt nousu sekä näkyvyyttä vasta ison tien vierestä. Etuvedolla talvisin siinä saa ihan rauhallisen lähdön ottaa etuvedolle, ellei halua jäädä paikalle sutimaan. Lisäksi monesti kisoja pidetään talleilla ja pysäköinnit on osin pellolla tai muuten alustalla, josta ei kyllä ilman nelivetoa kärry perässä selviydy. Eikä toki isommasta maavarastakaan haittaa ole.
Tasaisella hyvällä alustalla tulee toki melkein mikä tahansa työmaakoppi perässä vajaavetoisenkin perässä.
Edit. Just yllä olevaa kirjoitellessani vaemo lähestyi auton myynti-ilmoituksen linkillä:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/11652148
Tasaisella hyvällä alustalla tulee toki melkein mikä tahansa työmaakoppi perässä vajaavetoisenkin perässä.
Edit. Just yllä olevaa kirjoitellessani vaemo lähestyi auton myynti-ilmoituksen linkillä:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/11652148
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
^pistäisin ostaen jos olis töpselillä
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Paikkaa sen tarkemmin tuntematta tuossa voi myös olla joka sentti silmänkorkeudessa etua näkyvyyteen. Tuommoset vakiopaikat on juur sellasia kohtia, missä muiden kokemuksilla tai näkemyksillä ei kyllä ole mitään merkitystä, vaan pitää hakea se joka on itselle sopivin.
Mitä G:hen tulee, niin ei muuta kuin vaimolle ostohousut jalkaan! Kyllähän tommosella olis rouhee kiskoo heppakärryä. Sitäpaitti saat päivittää pari venettä lisää ilman, että vaemolla on kustannuksiin nokan koputtamista.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Jos haluaa harrastaa autoja, niin silloin kannattaa ostaa G mese. Ainakin vähän vanhempien G-mallien kanssa saanut tehdä enemmän ja vähemmän remppaa vähän joka välissä. Ja käyttökulut ovat kohdillaan, itsellä kokemusta 300GE:stä, bensaa menee sataselle tuommonen 17-18 litraa, jos marssivauhti on satasen pinnassa, hitaammin ajaessa kulutus on vähän pienempi.
Mutta ovat kyllä hienoja autoja, myönneetään.
Mutta ovat kyllä hienoja autoja, myönneetään.
9-3 SC 1,9 TiD -08
#2678
#2678
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
*Vähääkään uudemmissa, jos hakee sitä "järkevää" valintaa, niin se G-mersu on haettava ulkomailta. OM642 koneisia G-malleja ei ihan hirveästi ole kotosuomessa myytävänä
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
G mersun hinnalla ostaa pienen maatilan maaseudulta niin ei tarvii heppoja enää kiskoo
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Ei oo kyl tullu moinen mieleen
Eikö noi kuvissa olevat vanteet ole orkkikset?
On kyllä hyvän näköiset, mitsu ollu aallonharjal noita suunnitellessa
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Joo ne on ihan vakiovanteet niissä Outlandereissa joissa on tehtaalta ollut 18" rengastus. En tiedä onko pre-facelift- eli 2014-2015-malleissa ollut muita 18" vanteita saatavillakaan. Tykkään itsekin, on ihan soppelin näköiset, ja tässä yksilössä vielä säilyneet naarmuttomina.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Siis mitä helv.... 4 vuotta vanha mesen legolaatikko ja 255k€ hintaa??? Ei kait noi noin paljon uutena maksa, vaikka oliskin spessumpaa alustaa?
OT sikseen. Tää on kyllä hauskaa seurattaavaa tämä pieteettinen (lähes neuroottinen ) raportointi. Vaikkei se kaikkien viskin nauttijoiden mieleen ole ollutkaan
Parhaita lankoja yhä täällä, muutaman muun kanssa. Tulispa katsottua yhtä tarkasti tuota vaimon töpselikärsää ja sen polttoainemenoja...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Hyvä jos jotakuta edes viihdyttää, niin en turhaan täällä urpoja ärsytä
Vähän asian vierestä, kesällähän Mitsubishi ilmoitti vetäytyvänsä Euroopan markkinoilta lopettamalla autojen kehittämisen meidän markkina-alueellemme. Siinä alettiin sitten kohkata että myynti loppuu jo tänä syksynä ja vellihousut alkoi jo pistää Mitsujaan pakkokmyyntiin, kun pian ei saa huoltoa eikä varaosia mistään. Vähän samaa panikointia kuin joillain softcore-saabisteilla 2011-2012 kun tehdasta konkurssiin laitettiin.
No joka tapauksessa nyt uutisoidaan kuitenkin tällaisesta: https://www.ksml.fi/teemat/3136008?fbcl ... CfsV6UE35c
Viestintä on aika vaikea laji. Nimittäin eilen Tekniikan Maailma nimesi uuden Eclipse Crossin "Eurooppalaisilta kielletyksi hedelmäksi", joka ei saavu Eurooppaan (edit: TM on tänään muokannut juttua saatuaan tiedon mallin tulemisesta Suomeen). Vaikka muutamaa tuntia aikaisemmin KSML on uutisoinut maahantuojan ilmoittaneen että myynti Suomessa alkaa ensi vuonna.
Mitsun Suomen sivuilla kun käy, niin siellä ei uutisosiossa mainita mitään Euroopan toimintojen lopettamisesta mutta ei myöskään mitään siitä että toiminta jatkuu. Kun ei sanota mitään, niin ei mene pieleen? Ei ehkä näinkään, koska kyllä autoalaa seuranneet ja monet Mitsubishin omistajat on kesällä varmasti lukeneet "merkin lopettamisesta" ja elävät ehkä siinä uskossa, että pillit tosiaan laitetaan pussiin ja hölmöimmät ajattelee tosiaan, että jakoavaimet putoaa huollossa siihen ja varaosien tuonti Eurooppaan kielletään. Ja kuten KSML:n jutussa todetaan, jotkut ovat uutisoinnin vuoksi peruneet uusien autojen kauppojakin.
Todennäköisesti tilanne on se, että uusi Eclipde Cross on ehditty jo suunnitella Euroopan vaatimuksiin sopivaksi, joten totta munassa se kannattaa tuoda Eurooppaan, varsinkin kun siitä on tulossa töpseliversio, joiden myynti on Euroopassa rajussa kasvussa. Sitten taas ne mallit, joiden kehitys on tänä vuonna ollut vasta aluillaan, jätetään suunnittelematta euroversioina ja niitä ei sitten markkinoille tuoda, joskus siis 2022 eteenpäin ehkä.
Se on sitten eri asia miten fiksua oli aktiivisesti jo nyt kertoa, että merkki aikoo hiljalleen vetäytyä Euroopan markkinoilta. Näkyy varmasti uusien autojen myynnissä, eli vaikka tuo Eclipse Cross olisi miten hyvä plugari, niin moni skippaa sen kun merkki on eurooppalaisen näkökulmasta saattohoidossa. Eihän tästä sotkusta puutu enää kuin se, että vuoden-parin päästä Mitsu ilmoittaisi että Euroopan markkinat kiinnostaakin taas ja tullaan takaisin ennen kuin edes ehdittiin lähteä. Sen luottamuksen ja asiakaskunnan rakentaminen uusiksi voi olla vähän työlästä siinä kohtaa.
Täysin OT: spekuloin kesällä, että mun automerkkivalinta aiheuttaa kyseisen merkin katoamisen aina muutama vuosi ostoksen jälkeen. Listalle päätyi Oldsmobile, Saab ja nyt Mitsu. Hoksasin tuossa, että tämähän ei rajoitu vain autoihin, vaan mun fillari on viimeisiä Suomessa valmistettuja Tuntureita. Ja kun laitoin Teutonian lastenrattaat Toriin myyntiin pari viikkoa sitten, niin mulle selvisi valmistajaa googletellessa että Teutonia on mennyt pari vuotta meidän rattaiden ostamisen jälkeen konkurssiin ja merkki päätynyt Emmaljungalle. Alan oikeasti uskomaan siihen, että mulla on kalman ostosormi
No joo, itse ketjun prinsessasta... anteeksi kuningaskarjusta, ei tullut nyt mitään tarinointia. Mutta maanantaina on ensimmäinen vuosipäivä, joten seuraa jonkinlaista yhteenvetoraporttia. Siihen asti rauhallista ja älyllistä viikonloppua kaikille, automakuun katsomatta
Vähän asian vierestä, kesällähän Mitsubishi ilmoitti vetäytyvänsä Euroopan markkinoilta lopettamalla autojen kehittämisen meidän markkina-alueellemme. Siinä alettiin sitten kohkata että myynti loppuu jo tänä syksynä ja vellihousut alkoi jo pistää Mitsujaan pakkokmyyntiin, kun pian ei saa huoltoa eikä varaosia mistään. Vähän samaa panikointia kuin joillain softcore-saabisteilla 2011-2012 kun tehdasta konkurssiin laitettiin.
No joka tapauksessa nyt uutisoidaan kuitenkin tällaisesta: https://www.ksml.fi/teemat/3136008?fbcl ... CfsV6UE35c
Viestintä on aika vaikea laji. Nimittäin eilen Tekniikan Maailma nimesi uuden Eclipse Crossin "Eurooppalaisilta kielletyksi hedelmäksi", joka ei saavu Eurooppaan (edit: TM on tänään muokannut juttua saatuaan tiedon mallin tulemisesta Suomeen). Vaikka muutamaa tuntia aikaisemmin KSML on uutisoinut maahantuojan ilmoittaneen että myynti Suomessa alkaa ensi vuonna.
Mitsun Suomen sivuilla kun käy, niin siellä ei uutisosiossa mainita mitään Euroopan toimintojen lopettamisesta mutta ei myöskään mitään siitä että toiminta jatkuu. Kun ei sanota mitään, niin ei mene pieleen? Ei ehkä näinkään, koska kyllä autoalaa seuranneet ja monet Mitsubishin omistajat on kesällä varmasti lukeneet "merkin lopettamisesta" ja elävät ehkä siinä uskossa, että pillit tosiaan laitetaan pussiin ja hölmöimmät ajattelee tosiaan, että jakoavaimet putoaa huollossa siihen ja varaosien tuonti Eurooppaan kielletään. Ja kuten KSML:n jutussa todetaan, jotkut ovat uutisoinnin vuoksi peruneet uusien autojen kauppojakin.
Todennäköisesti tilanne on se, että uusi Eclipde Cross on ehditty jo suunnitella Euroopan vaatimuksiin sopivaksi, joten totta munassa se kannattaa tuoda Eurooppaan, varsinkin kun siitä on tulossa töpseliversio, joiden myynti on Euroopassa rajussa kasvussa. Sitten taas ne mallit, joiden kehitys on tänä vuonna ollut vasta aluillaan, jätetään suunnittelematta euroversioina ja niitä ei sitten markkinoille tuoda, joskus siis 2022 eteenpäin ehkä.
Se on sitten eri asia miten fiksua oli aktiivisesti jo nyt kertoa, että merkki aikoo hiljalleen vetäytyä Euroopan markkinoilta. Näkyy varmasti uusien autojen myynnissä, eli vaikka tuo Eclipse Cross olisi miten hyvä plugari, niin moni skippaa sen kun merkki on eurooppalaisen näkökulmasta saattohoidossa. Eihän tästä sotkusta puutu enää kuin se, että vuoden-parin päästä Mitsu ilmoittaisi että Euroopan markkinat kiinnostaakin taas ja tullaan takaisin ennen kuin edes ehdittiin lähteä. Sen luottamuksen ja asiakaskunnan rakentaminen uusiksi voi olla vähän työlästä siinä kohtaa.
Täysin OT: spekuloin kesällä, että mun automerkkivalinta aiheuttaa kyseisen merkin katoamisen aina muutama vuosi ostoksen jälkeen. Listalle päätyi Oldsmobile, Saab ja nyt Mitsu. Hoksasin tuossa, että tämähän ei rajoitu vain autoihin, vaan mun fillari on viimeisiä Suomessa valmistettuja Tuntureita. Ja kun laitoin Teutonian lastenrattaat Toriin myyntiin pari viikkoa sitten, niin mulle selvisi valmistajaa googletellessa että Teutonia on mennyt pari vuotta meidän rattaiden ostamisen jälkeen konkurssiin ja merkki päätynyt Emmaljungalle. Alan oikeasti uskomaan siihen, että mulla on kalman ostosormi
No joo, itse ketjun prinsessasta... anteeksi kuningaskarjusta, ei tullut nyt mitään tarinointia. Mutta maanantaina on ensimmäinen vuosipäivä, joten seuraa jonkinlaista yhteenvetoraporttia. Siihen asti rauhallista ja älyllistä viikonloppua kaikille, automakuun katsomatta
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Ottamatta kantaa siihen, miten hyvä auto Eclipse Cross oikeasti on, niin se edustaa kyllä hienosti nykymuodikasta tapaa raiskata termit, nimet yms jotka ovat jotain tarkoittaneet.
Jos joku ei muista, niin Mitsubishi Eclipsehän on kasarilla julkaistu klassinen japsisportti, vähän vastaavaa kauraa kuin Celica. Alunperin luukkulamput ja kaikki. Eclipse Cross puolestaan on mökkitiemaasturi, jossa yhteyttä Eclipseen on timanttilogo ja lainattu nimi.
Jos joku ei muista, niin Mitsubishi Eclipsehän on kasarilla julkaistu klassinen japsisportti, vähän vastaavaa kauraa kuin Celica. Alunperin luukkulamput ja kaikki. Eclipse Cross puolestaan on mökkitiemaasturi, jossa yhteyttä Eclipseen on timanttilogo ja lainattu nimi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Eikä mikä tahansa japsisportti, vaan myös osa vuosituhannen vaihteessa alkanutta aivot narikkaan -leffasarjaa
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Toi ei mun korvaan ole vielä ihan niin kova nimen raiskaus, kuin Fordin Mustang Mach-E. Siis Eclipseä en pidä ihan niin legendaarisena nimenä (enkä noita muinaisia Eclipsejä niin legendaarisina autoina), etteikö sitä voisi hieman muutellen ottaa mukamaasturin nimeen, Mustang, ja vieläpä lisäliitteellä Mach on jo sen luokan legenda, että vois antaa markkinointiosaston hemmoille huutia.
Tosin eiköhän Ford pilannut Mustangin nimen jo 70-luvulla Mustang II:lla. Voisin siis mieluummin hyväksyä uuden sähköpötkylän nimellä Mustang II-E
Tosin eiköhän Ford pilannut Mustangin nimen jo 70-luvulla Mustang II:lla. Voisin siis mieluummin hyväksyä uuden sähköpötkylän nimellä Mustang II-E
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
^Kyllä, Fordin suoritus on vielä pahempi. Mainittava on myös, että en puhunut legendaarisesta vaan klassisesta japsisportista, kun ei Eclipse omastakaan mielestäni sentään legendaarinen ole. Raiskattu silti .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla