Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilittää

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23901
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

:mrgreen:
:mrgreen:
:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
hei9n
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Loka 03, 2012 12:21

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja hei9n »

caolila kirjoitti:
Pe Loka 09, 2020 16:34
Mulla itselläni Saab 900 2.3 joka toimii mutta koko ajan pikku ongelmia koska tää sähköautomies azå sä mää aina juttunsa eteen. Eikö noille oo joku oma
azåt ja runkkarit on ihan paikallaan, samoin kuin yksisilmällä lauantaina viskipäissään kirjoittavat :D

otsikon voi varmaan aloittajan luvalla poistaa jos niikseen, ja toivotaan lisää samanlaisia vaikka myöhemmällä aikataululla?
"Ilo" ja samaistuminen tuli varmaan muillekin kuin minulle. :D
Ihan hauska aloitus :D :D :D :D
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
caolila
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Elo 13, 2020 18:56

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja caolila »

Ajellaan vaan vanhoilla saabeilla ja toivotaan löydettävän niistä puhetta foorumeilta joissa pitäisi vanhoja saabeja käsitellä. Tämähän on off topic? Miksei mitsubishin azp-exceliä siirretä tänne. Huumorillahan tämä, älkää loukkaantuko.
caolila
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Elo 13, 2020 18:56

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja caolila »

McStadey kirjoitti:
Pe Loka 09, 2020 18:01
kirjoitusasusta päätellen kannattaa siirtyä jo highland birdiin, menee jalot juomat hukkaan :roll: :mrgreen:
Juo itse highland birdiä jos huvittaa, vaikka joskus maistuisi, on aina jollain tapaa mukava juoda omaan suuhun maistuvaa lientä.
caolila
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Elo 13, 2020 18:56

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja caolila »

0.7 highland birdin ja Caol Ilan hintaerolla ( n. 40 €) saat kuitenkin sinäkin jo muutaman päivän työmatkabensarahat ja kokkikartanon einekset ruokikselle s-marketin hyllyltä.
caolila
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Elo 13, 2020 18:56

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja caolila »

täältähän mä olen saanut osia autoihini kun en mistään muualta ole saanut osia, viimeksi pohjanmaalta päin ja kiitos sinne. olen varmaan liian vanha että vittuilu kuitataan heti jne. nyt toki jo ymmärrän. mutta edelleen, ei mua kiinnosta tällä foorumilla katella miten joku tyyppi pääsee ilman bensaa mökkireissuja mitsubishin ehkä ankeimalla mallilla eli sillä fake-ass maasturi sähköhybridillä, ihan varmasti heille on omat foorumit. Muista merkeistä (vanhoista)upeaa lukea vaikka evo x kertomuksia mersuistaan, mutta kyllä mä täällä , tänne tullessani odotan saabeista lukevani. Tuo alkuperäinenkin kirjoitus jäi jotenkin kesken ja siitä toki hassutelkaa. Saabien ystävä joka jo liki 40-vuotias täältä kuitenkin huutelee
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5640
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Kyllä minuakin nyppii katsella otsikoita aatteellisen yhdistyksen foorumilla jostain sähkövatkaimista tai plugin-kyrbideistä. Aatteellisen yhdistyksen foorumilla pitäisi keskustelu keskittyä ainoastaan aatteellisen yhdistyksen asioihin.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
repa
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: La Loka 11, 2003 19:29
Paikkakunta: Salo

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja repa »

Olen samaa mieltä, nuo muun merkkiset kuuluvat muualle. Laitoinkin jo ammoin puhikselle viestiä asiasta, hänen mielestään asia on ok. Ehkä kannattaisi miettiä asiaa uudestaan. Kun ratapäivillekään ei pääse kuin saabilla.
#2260
96V4 MR
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1792
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

Minusta tämä foorumi ja Saab-klubi pitää lakkauttaa ennemmin kuin myöhemmin. Eihän koko merkkiä ole edes olemassa!

Neuvostoliitollakaan ei ole enää virallista keskustelu-foorumia, vaikka se oli mielestäni isompi kuin Saab. Ja se on ihan oikein. Sehän meni konkurssiin ja hyvästä syystä.

Eniten ärsyttää se, että vaikka Saabeja ei ole enää olemassakaan kuin vanhusten muistoissa ja nuorempien hullujen kieroissa mielissä, niistä kehdataan julkisesti keskustella siten, että en mitenkään voi niiltä estyä. Vaikka olen yrittänyt. Voi pojat, että olen yrittänyt. Kaikkeni olen tehnyt mitä oikeustoimikelpoinen tosimies vain saattaa ja tohtii.

Laitan puhikselle kans viestiä.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5340
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja VKe »

Kyllä pitää minunkin puhikselle viesti lähettää, ehdottomasti.

Mut emmä silti tajuu.
Sininen Saab 9-3, '99
Avatar
pjv
"Hölösuu"
Viestit: 2066
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 11:57
Paikkakunta: Paimio

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja pjv »

Caol Ila kuuluu minunkin suosikkeihin, mutta nyt ei ole ollut mitään reissuja pitkään aikaan eikä kotimaan alkoholiliikkeestä raaski ostaa kun kaikki menee saabinrohjojen ylläpitoon ja toiset vaan ajaa sähkömitsuillaan ilmaiseksi prkl.

Oliko joku jo ID.4:n koeajanut muuten? Vetomassa iso + verrattuna muuhun sähkövatkaintarjontaan.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5299
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Asun rivarissa ja saatiin vihdoin maaliin sähköauton latausinfran rakentaminen. Eihän se Saabilla ajavaa hirveästi lämmitä, mutta Ara maksoi koko potista 55 % ja Skodan plugarihinnastoki on jo netissä, niin pääsee kohta jo kuunteleen pokerin tuplausmusiikkia et pistääkö Octavian vain vähän käytetyn täyssähkön.

Aurinkopaneeleja vois seuraavaks alkaa aivopeseen muille osakkaille, kun Ara maksais niistä 50 % ja olis sit se Octavian latailu inan halvempaa. Ja toki saa sillä sitte Saabin ylläpitolaturia pidettyä hengissä, jos (tai kun) sille ei kuitenkaan enää ajoa riitä aurinkosähköllä kulkevan Skodan varjossa.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2947
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Lisää poppareita ja limua! Myös puheenjohtajalle!

:mrgreen:
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
mttm
"Turbo"
Viestit: 238
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 21:04

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja mttm »

Onnex Suomessa saa vielä (huom) itse valita millä ajaa, sähkövatkaimella tai muilla Skeidoilla/Gorilloilla, joita löytyy joka toisesta taloudesta. Tai sit jo kuopatulla merkillä jonka foorumi ja klubikin pitäisi lopettaa :lol:

Ei kait tuolla oo väliä, millä kukin ajaa. Mutta henkilökohtaisesti itsekin tykkäisin muutaman edellisen kommentoijan linjasta, jos täällä puhuttaisiin tietystä kuopatusta merkistä ja muilla palstoilla sitten aähkövatkaimista ja kermakakuista.
caolila
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Elo 13, 2020 18:56

Re: Yleisin aihe kun Saab hajoaa/myös yleisin tilanne kun et haluis nähdä saabclubissa kun joku sähköautorunkkari tilit

Viesti Kirjoittaja caolila »

Autoilin äsken paikalliseen handeliin -07 aerolla jossa on siinäkin pikku probleemia mutta kelpo käyttökunto: ostin Islay Mist- viskipullon, noin 27 euroa, hyvä, islaypainotteinen blendi. Highland birdin noin 22 €, Islay Mistin 27 € ja Caol ILan 60+€, suosittaisin ylivoimaisesti keskimmäistä. Caol ilan hinta on suomessa käsittämättömästi tuplaantunut noin 5 vuodessa, sehän oli jotain 33 € vuonna 2013
Vastaa Viestiin