Yrittääkö Vette olla nokkela radiokanavan taajuuden kanssa? Varsin Saab-aiheisen oloinen taajuus.
Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Ei kyl oo mitään saabismia tos kanavas. Radio kuuluu niin huonosti, et yleensä on se taajuus joka sattuu kuulumaan ja toi oli kuvanottohetkellä viimeisin toimiva haku
Autokuumetta pukkaa siinä määrin, että pistin tän nyt myyntiin.
https://www.nettiauto.com/saab/9-3/11713832
Sen mitä tähän saakka olen myynyt autoja, niin ulkonäöllä on eniten väliä. Jopa 500 € vastaleimatussa ja ilmastoidussa autossa kaikki kolhut syynättiin, eikä auton tekninen kunto sinänsä kiinnostanut. Eli en kamalasti hurraa myynnin puolesta etukäteen.
Mitä seuraavaksi tulee on sitten täysi arvoitus. Sitä Spyker-kolkkia edelleen himoitsen, mutta varmaan lopputulema on se, että ensiksi tää kolkki kiertoon, Inkku mulle ja avopuolisolle joku tilalle. Varmaan V70... Sitte Inkku kiertoon ja pohdin mitä ostaisin itselle tai sitten jatkan Inkulla. Siinä Inkussa kun on samaa vikaa tämän kanssa, eli valtavirta ei innostu kun lasi on alhaalta halki ja ovin alareunoissa on kukkaa. Toisaalta se Inkku olis kyllä melko nykyaiken ja oletettavasti turvallinen auto mun ajoihin.
Jatkuvasti kuumottaa myös sen veronkiertopystärin osto, eli museoleimatun ysisatkun, mutta kun ei semmosella kuolonkipolla vaan tohdi enää ajaa arkiajoja. Tää kolkki alkaa oleen siinä ja siinä. Ei se auta vaikka olis itte maailman paras kuski, mutta kun tuolla liikenteessä tuntuu kaikki kolarit olevan joko narkkareiden tai muiden hörhöjen ajamia, niin naura siinä sitte kun jäät alle. Ja viä lapset kyydis.
Mulla on tietysti se hyvä puoli täs autonvaihtovimmas, että näitä autokuumevaiheita tulee ja menee. Eli voi olla, että jo viikon päästä poista ilmotuksen
Autokuumetta pukkaa siinä määrin, että pistin tän nyt myyntiin.
https://www.nettiauto.com/saab/9-3/11713832
Sen mitä tähän saakka olen myynyt autoja, niin ulkonäöllä on eniten väliä. Jopa 500 € vastaleimatussa ja ilmastoidussa autossa kaikki kolhut syynättiin, eikä auton tekninen kunto sinänsä kiinnostanut. Eli en kamalasti hurraa myynnin puolesta etukäteen.
Mitä seuraavaksi tulee on sitten täysi arvoitus. Sitä Spyker-kolkkia edelleen himoitsen, mutta varmaan lopputulema on se, että ensiksi tää kolkki kiertoon, Inkku mulle ja avopuolisolle joku tilalle. Varmaan V70... Sitte Inkku kiertoon ja pohdin mitä ostaisin itselle tai sitten jatkan Inkulla. Siinä Inkussa kun on samaa vikaa tämän kanssa, eli valtavirta ei innostu kun lasi on alhaalta halki ja ovin alareunoissa on kukkaa. Toisaalta se Inkku olis kyllä melko nykyaiken ja oletettavasti turvallinen auto mun ajoihin.
Jatkuvasti kuumottaa myös sen veronkiertopystärin osto, eli museoleimatun ysisatkun, mutta kun ei semmosella kuolonkipolla vaan tohdi enää ajaa arkiajoja. Tää kolkki alkaa oleen siinä ja siinä. Ei se auta vaikka olis itte maailman paras kuski, mutta kun tuolla liikenteessä tuntuu kaikki kolarit olevan joko narkkareiden tai muiden hörhöjen ajamia, niin naura siinä sitte kun jäät alle. Ja viä lapset kyydis.
Mulla on tietysti se hyvä puoli täs autonvaihtovimmas, että näitä autokuumevaiheita tulee ja menee. Eli voi olla, että jo viikon päästä poista ilmotuksen
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Autokuume on paha homma. Mutta mitä sitä selittelemään. Oon nyt taas masentanut itseäni puolen tunnin ympyrän sisällä, ja on noi jotkut autot vaan totisia. Yhtä Japanista tuotua sikakallista 9-3:a kävin koekäynnistämäs, mutta en sitte jaksanu koeajolle. Huono yleisfiilis, ei sen ihmeempää.
Kangasalle menin kattomaan yhtä kuvis supersiistiltä näyttävää nelikkoa
Siinäki vaan glamouri tippu tosi nopeesti, kun esimerkiksi umpiot näytti kuitenki tältä hiontajälkineen kaikkineen:
Tommosta myyntikuvakiiltoa ei saa vaikka purkillisen CRC:tä ruikkis, eli varmaan on sitte vaihdettu toisen auton umpiot kuvaamista varten tms
Peräki roikku koeajon päätteeksi, eli Nivomatit vaihtoon...
Neliveto sentään toimi...
Alkuperänen hintalappuki näytti 7900 € tms sijaan tämmöseltä:
No ne mainosti, että 3 kk seissyt kentällä kun sitä boosterilla ruuvattiin käyntiin. No en ihmettele, kun vaihdevipu on jäykempi kuin mun avos (seissy varmaan vuoden), pyöränkulmat on lapun mukaan säädetty, mutta ratti 20 astetta vinossa, talvirenkaina pinnatut, jakopäästä ei mitään merkintään, ajettu long life -huolloilla. Oli niin projektin tuntunen vekotin, et tarjosin 5000 €, mutta ei siitä sitte päästy oikeen edes kauppoja vääntämään
Sillain autokuume on kova, mutta aina kun tuhlaa aikaansa romun peräs juoksemiseen, niin aika äkkiä alkaa sekin vaihtoehto tuntumaan hyvältä, että jatkaa tolla alle tonnin Saabilla. Jyväskyläs on jo seuraava 2.8T kiikaris, mut kattoo nyt jaksaako lähteä. 4 h paskanpuhumisreissu on tavallaan ihan kiva irtiotto perhearjesta, mutta mutta...
Kangasalle menin kattomaan yhtä kuvis supersiistiltä näyttävää nelikkoa
Siinäki vaan glamouri tippu tosi nopeesti, kun esimerkiksi umpiot näytti kuitenki tältä hiontajälkineen kaikkineen:
Tommosta myyntikuvakiiltoa ei saa vaikka purkillisen CRC:tä ruikkis, eli varmaan on sitte vaihdettu toisen auton umpiot kuvaamista varten tms
Peräki roikku koeajon päätteeksi, eli Nivomatit vaihtoon...
Neliveto sentään toimi...
Alkuperänen hintalappuki näytti 7900 € tms sijaan tämmöseltä:
No ne mainosti, että 3 kk seissyt kentällä kun sitä boosterilla ruuvattiin käyntiin. No en ihmettele, kun vaihdevipu on jäykempi kuin mun avos (seissy varmaan vuoden), pyöränkulmat on lapun mukaan säädetty, mutta ratti 20 astetta vinossa, talvirenkaina pinnatut, jakopäästä ei mitään merkintään, ajettu long life -huolloilla. Oli niin projektin tuntunen vekotin, et tarjosin 5000 €, mutta ei siitä sitte päästy oikeen edes kauppoja vääntämään
Sillain autokuume on kova, mutta aina kun tuhlaa aikaansa romun peräs juoksemiseen, niin aika äkkiä alkaa sekin vaihtoehto tuntumaan hyvältä, että jatkaa tolla alle tonnin Saabilla. Jyväskyläs on jo seuraava 2.8T kiikaris, mut kattoo nyt jaksaako lähteä. 4 h paskanpuhumisreissu on tavallaan ihan kiva irtiotto perhearjesta, mutta mutta...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Kaupungilla huhutaan, että pohjosempana ois hyväkuntonen Spyker-kolkki hiljasessa myynnissä : viewtopic.php?f=23&t=173756&start=201
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
No mä täs oon jo hieronu kauppaa yhdestä Spykeristä siellä Turun suunnalla. Viimeksi tänään siitä vaihdeltiin WhatsApp-viestejä, mutta siinä on pari muuttujaa matkassa. Yksi suurehko toki jo se, että haluaako ostaa käyttöharrasteen vai järkiauton. Ja toisaalta kun kutonen on aina kutonen... Etenki nyt kun kerranki käyttöautoilu on tavallaan vähäistä, niin noita järjettömiäkin autovalintoja voi yrittää itselleen perustella Toisaalta jos hinta ja historia kohtaa Spyker-dieselis, niin mikäs siinä. Tää Turun yksilö olis tietty siitä kiva, että sen kans ei tarttis varata touhutonnia, oikeastaan edes -satasta, ja joka aamu seuraavat puoli vuotta koittaa kuunnella ja keksiä, et minkä kalliin vian takia se hukattiin seuraavalle.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Arvostan näinä aikoina sellaisia tekoja/hankintoja, jotka aidosti parantaa elämänlaatua.
Elämä on muutakin kuin kiinteiden kulujen minimoimista ja indeksirahastosäästämistä.
Elämä on muutakin kuin kiinteiden kulujen minimoimista ja indeksirahastosäästämistä.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Kyl se kiinteiden kulujen minimointi on osa arjesta selviytymistä Ei tuu mieleen mitään kulua bensan litrahinnan lisäks, joka olis viimesen kolmen vuoden aikana laskenu. Vakuutkset nousee vuosi vuodelta, lapset syö entistä enemmän ja ja ja... Noh niin tai näin, kotiuduin just Jyväskylän keikalta. Auto oli mitä pitiki, mut hinnasta ei päästy sopuun. Ei siinä isoa näkemyseroa jäänyt, mutta mun ei ollu pakko ostaa eikä myyjän myydä, niin sinne jäi.
Muuten kyllä toi V6 on sellasta nannaa, että olis se nätti täräyttää aamusin tulille. Eikä se kulkupuolikaan huono ollu. Aika hätäseen kerää vauhtia motarilla eli eturenkailla sais varmaan talouden kyykättyä
Muuten kyllä toi V6 on sellasta nannaa, että olis se nätti täräyttää aamusin tulille. Eikä se kulkupuolikaan huono ollu. Aika hätäseen kerää vauhtia motarilla eli eturenkailla sais varmaan talouden kyykättyä
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Näemmä klassinen kalsong blau -väri, yksi karmeimpia.
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Tää auto siirty vara-autoks. Ostin lievän projektin ja pelkona on, että rassauspäivistä tuleeki -viikonloppuja. Ja toisaalta tästä ei "mitään" saa myydessä, niin sama pitää vara-autona, kunnes uusi tulokas on riittävästi sisäänajettu ja luottamus ansaittu
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Jäikö edellinen viesti kesken vai miksei siinä kerrota enempää tästä pikkuprojektikalusta?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Sille tulee oma ketjunsa luonnollisesti. Toisaalta voisihan tätä vanhaakin jatkaa...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Ihan sama kunhan luettavaa riittää
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Totta turiset. Ei näillä enää paljoa rahallista arvoa ole. Senkin edestä käyttöarvoa, kunhan on liikennekunnossa. Isäukon kakkosvara9-3 sai uuden fetin puhaltimen ohjausrasiaan. Siinä taas tuli kyllä selvää säästöä vrt. uuden rasian osto.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
^Ootte ny molemmat ymmärtäny tän yhteiskunnan aivan väärin. Tuollasessa kohtaa pitäis taivastella iltapäivälehdessä ja feispuukissa sitä rasian hintaa, vaihtaa auto kahen tonnin välirahalla kahen tonnin pommiin ja taivastella iltapäivälehdissä ja feispuukissa kun sekin on rikki
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Pisaralla lyhimmälle mutta eurolla pisimmälle: T7 OG9-3
Sillain kyllä sääli näiden vanhojen kanssa, että periaatteessa tämäkin on täysin soiva peli. Pikkupuutteita siellä täällä, ruostekin kukkii, mutta ei näillä siltikään ole arvoa. Jos nyt miettii mitä muuta nettiautossa on vaikkapa tonnilla, niin ei nää og-kolkit huonoimmasta päästä ole...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09