Vääntö se pahin mutta ei itsellä ainakaan tuo kardaani
Aiheuta huolta.saab foorumilla aina vaan ritinää ei saa ei ole ja kallista.
Osien saatavuus
Re: Osien saatavuus
Kiitos Veini. Nyt puhutaan asiaaveini siekkinen kirjoitti: ↑Pe Marras 13, 2020 19:15Vääntö se pahin mutta ei itsellä ainakaan tuo kardaani
Aiheuta huolta.saab foorumilla aina vaan ritinää ei saa ei ole ja kallista.

Viimeksi muokannut keisari, La Marras 14, 2020 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keisarilla taas vaatteita....
Classic 900 S autom. 1992, NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut.,Honda CB 350 S -87 museolelu. 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhimman pojan herkku), 9-3 Aero -04 (kolmannen pojan), NG 9-3 TID Business (nuorimman pojan)
Classic 900 S autom. 1992, NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut.,Honda CB 350 S -87 museolelu. 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhimman pojan herkku), 9-3 Aero -04 (kolmannen pojan), NG 9-3 TID Business (nuorimman pojan)
Re: Osien saatavuus
Pienen vaihteen vääntöhän se askin jälkeisiä osia eniten rasittaa, kun kertoimen kanssa laitetaan. Jos vääntöä rajaa pikkupykälillä kuten Trioniceissa aikanaan, saa pahimmat voimat pois kardaania ja perämurkulaa kiusaamasta, jos meinaa jännittää.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla