Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
^En tiedä vielä miten/mihin tuo polttoainekortti toimitetaan. Selvinnee tuokin aikanaan.
Eilen tuli täyteen 2kk Kugailua, 6230km mittarissa, eli aika paljon...noh, matka jatkuu kuitenkin, ehkä vauhti tuosta vielä taantuu hiukan.
EDIT: Maailmalta tullut tänään tietoa intterin nettiin, että ekat bensakortit ovat nyt saapuneet asiJakkaille ulkomailla. Ehkä Suomessakin siis jo parin viikon sisään...
Eilen tuli täyteen 2kk Kugailua, 6230km mittarissa, eli aika paljon...noh, matka jatkuu kuitenkin, ehkä vauhti tuosta vielä taantuu hiukan.
EDIT: Maailmalta tullut tänään tietoa intterin nettiin, että ekat bensakortit ovat nyt saapuneet asiJakkaille ulkomailla. Ehkä Suomessakin siis jo parin viikon sisään...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Täältäkös nämä Kugat tulee
Ei nyt mene ihan putkeen. Jonkinmoinen tauko tulossa saatavuudessa?
Ei nyt mene ihan putkeen. Jonkinmoinen tauko tulossa saatavuudessa?
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Joo, siellä on tehdas tulvan alla...eli hyvin menee ja aina vaan paranee Fordilla
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Kannattanee kävellä kumikengissä tai pohjaisissa kun on vettä paljon ja "haluaisin olla osittainen sähköauto mutta en ole"-Fordeja on pitkin tonttia.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Huh huh Toivottavasti on vakuutukset kunnossa .
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Paippisissa Ford ei ole vielä uponnut tulvaan tai leimahtanut liekkeihin, eli matka on jatkunut varsin tutuksi tulleella kaavalla. Rouva on omaksunut tuon etäkäynnistyksen esilämmitysmenetelmänä varsin oivasti, ja toimiihan se, joskaan ei ihan niin kuin alun perin oli kuvitelmissa (eli sähköllä auto piuhan päässä). Eli petroolia palaa myös esilämmitykseen, mutta sitähän saa tankkiasemalta Talvikumeilla ja kylmentyillä keleillä on ollut hieman vaikutusta keskikulutukseen,nyt mennään alle 6,3l/100km kulutuksella näitä normiajoja. Bensakorttia ei ole näkynyt tai kuulunut, maailmalle niitä alkoi tupsahtelemaan tosiaan n. pari viikkoa sitten. Ehkä Suomeenkin jossain välissä...
Tuossa palkkalaskelmia syynäillessä totesin Fordin olevan 132€/kk kalliimpi mitä Skoda oli loppuaikoinaan. Vertailu ei ole ihan 1:1, koska kahden vuoden (laskennalliseen) ikään ehtiessä autoetuauton verotusarvo laskee jonkun kaavan mukaan. Eli noin arviolta 100...110€/kk on "lopullinen" kustannusero malliston yläpään Kugan ja style-tason Octavian välillä meikäläiselle firman autopolitiikan mukaan. Kokonaiskustannus Kugalla siis jotain karvan alle 450€/kk ja ensi vuoden lopulla tippuu likemmäs 400€/kk kun tulee laskennallinen 2v. täyteen. Olenpa kuullut "huhuja", että jotkut röissä ihan tarkoituksella kikkailee auton toimituksen joulukuulle, jolloin vajaa 13kk omistuksen jälkeen tippuu auto halvempaan verotusluokkaan, leasingajan kuitenkin ollessa se 4 vuotta/auto.
EDIT: Piti vielä kommentoida, että piti tossa viikolla poiketa röissä Audilla. Siinä cruise päällä ajelin Jokelantietä ja rajoituksen vaihtuessa (80 --> 60) tuli edellä ajava pers edellä vastaan. hetken siinä ihmettelin, että mitäs hittoa, sehän tulee perä edellä vastaan, kunnes muistin, että doh ( ), tässä antiikkisessa katiskassa pitää ITSE painaa jarrua ettei aja cruise päällä edellä menevän persiiseen Karseeta, siinähän kärsii keskittyminen ajamiseen, kun pitää seurata muuta liikennettä ilman automatiikan apuja On se hyvä, että ajamisen vastuu siirtyy tunareilta ihmisiltä erehtymättömälle automatiikalle. Lisää tätä!
Tuossa palkkalaskelmia syynäillessä totesin Fordin olevan 132€/kk kalliimpi mitä Skoda oli loppuaikoinaan. Vertailu ei ole ihan 1:1, koska kahden vuoden (laskennalliseen) ikään ehtiessä autoetuauton verotusarvo laskee jonkun kaavan mukaan. Eli noin arviolta 100...110€/kk on "lopullinen" kustannusero malliston yläpään Kugan ja style-tason Octavian välillä meikäläiselle firman autopolitiikan mukaan. Kokonaiskustannus Kugalla siis jotain karvan alle 450€/kk ja ensi vuoden lopulla tippuu likemmäs 400€/kk kun tulee laskennallinen 2v. täyteen. Olenpa kuullut "huhuja", että jotkut röissä ihan tarkoituksella kikkailee auton toimituksen joulukuulle, jolloin vajaa 13kk omistuksen jälkeen tippuu auto halvempaan verotusluokkaan, leasingajan kuitenkin ollessa se 4 vuotta/auto.
EDIT: Piti vielä kommentoida, että piti tossa viikolla poiketa röissä Audilla. Siinä cruise päällä ajelin Jokelantietä ja rajoituksen vaihtuessa (80 --> 60) tuli edellä ajava pers edellä vastaan. hetken siinä ihmettelin, että mitäs hittoa, sehän tulee perä edellä vastaan, kunnes muistin, että doh ( ), tässä antiikkisessa katiskassa pitää ITSE painaa jarrua ettei aja cruise päällä edellä menevän persiiseen Karseeta, siinähän kärsii keskittyminen ajamiseen, kun pitää seurata muuta liikennettä ilman automatiikan apuja On se hyvä, että ajamisen vastuu siirtyy tunareilta ihmisiltä erehtymättömälle automatiikalle. Lisää tätä!
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Internjetissä on alkanut näkyä viestejä akkujen vaihdon ajankohdasta kertovista kirjeistä. Jokos Kusti on sellaisen sinne Paippisiin jaksanut kantaa ?
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
No ei tietenkään ole Autoliikkeen aktiivisuus tietäen ei kyllä yllätä. Pari viikkoa sitten viimeksi kysyin tästä. Mutta joo, tammi-helmikuun vaihde lienee ajankohta, jos samankaltaista aikataulua noudatetaan mitä netissä tullut vastaan Suomen Kuga PHEV omistajien raportoimana.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Ei vissiin sitä "ilmaista" polttoainettakaan ole sitten näkynyt ?
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Ei kai sitä bensalahjakorttia kannata asiakkaalle antaa ennenkuin akku on vaihdettu ja bensalla ajeleminen lakkaa
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Mulla kävi kyllä mielessä sellainen visio, että firman autoetuvastaava on ne saanut ja käyttänyt silleen sopivasti.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Noinhan se pitää mennäkin jos kyseessä vapaa autoetu, eikös?
Sopivalla käytöllä tarkoitetaan siis tässä yhteydessä polttoainelaskun maksua
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Aikamoista vihjailua. Joulun alla vieläpä. Tuolla samalla logiikalla firman korruptiojoulukassit ja viinipullot menisi vain harvoille ja valituille?!
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Tä? Mitkä kassit? Ja mitkä pullot?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford Kuga 2,5 PHEV. Taivaspaikkaa varmistelemassa, osa 2
Joo, se verran vastaii autoiikkeestä, että tilittävät tuon 750€ suoraan firman tilille. Alkuperäinen kommunikaatio bensakortista oli siis huuhaata, ainakin minun kohdalla (yritysasiakas). Pitää kyl pyytää joku todiste, että ovat oikeasti maksaneet tuon.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84