1.8T nykimis ongelma
1.8T nykimis ongelma
Eilen myrkyssä ajamisen jälkeen ilmaantu tämmöiset oireet nykiminen kun ahtaa, tyhjäkäynnillä kun laittaa kaasun pohjaan ottaa vaan 3000rpm ja ahdot puoleen väliin. Mistä etsimään ongelmaa... Kaasuläppäkotelo....?
Vikakoodin sain nyt ulos P0300
https://www.youtube.com/watch?v=TSFYQo9cihU
Laitoin myös youtubeen videon jos jotain apua löytyis kaasu siis pohjassa tossa parkissa vapaalla.
Vikakoodin sain nyt ulos P0300
https://www.youtube.com/watch?v=TSFYQo9cihU
Laitoin myös youtubeen videon jos jotain apua löytyis kaasu siis pohjassa tossa parkissa vapaalla.
Re: 1.8T nykimis ongelma
Kaveri ehdotti että jos vettä päässyt polttoaineen sekaan onkai sekin mahdollista kun sitä tuli niin perkeleesti... kävis tankkaa tankin täyteen ja kattoo jos auttais (e85)
Re: 1.8T nykimis ongelma
Vikakoodi tarkoittaa: sytytys katkoksia useissa sylintereissä.
Vika on lähes varmasti polttoaineen saannissa. Tuskin ilman saannin imupuoli on tukossa. Ellei sitten ilmanputsarissa ole sisällä vettä.
Jos polttoaineen saannissa vikaa niin joko paineen säädin tai polttoainepumppu rikki. Nämä tyypillisiä vikoja noilla oireilla.
Toki nyt rajun vesisateen jälkeen kannattaa tarkistaa tuo ilmanputsari. Imuilma otetaan pyöräkotelon takaa joten on voinut hörpätä vettä ajettaessa suureen vesilammikkkoon.
Vika on lähes varmasti polttoaineen saannissa. Tuskin ilman saannin imupuoli on tukossa. Ellei sitten ilmanputsarissa ole sisällä vettä.
Jos polttoaineen saannissa vikaa niin joko paineen säädin tai polttoainepumppu rikki. Nämä tyypillisiä vikoja noilla oireilla.
Toki nyt rajun vesisateen jälkeen kannattaa tarkistaa tuo ilmanputsari. Imuilma otetaan pyöräkotelon takaa joten on voinut hörpätä vettä ajettaessa suureen vesilammikkkoon.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: 1.8T nykimis ongelma
petrisa kirjoitti: ↑Ke Kesä 23, 2021 12:12Vikakoodi tarkoittaa: sytytys katkoksia useissa sylintereissä.
Vika on lähes varmasti polttoaineen saannissa. Tuskin ilman saannin imupuoli on tukossa. Ellei sitten ilmanputsarissa ole sisällä vettä.
Jos polttoaineen saannissa vikaa niin joko paineen säädin tai polttoainepumppu rikki. Nämä tyypillisiä vikoja noilla oireilla.
Toki nyt rajun vesisateen jälkeen kannattaa tarkistaa tuo ilmanputsari. Imuilma otetaan pyöräkotelon takaa joten on voinut hörpätä vettä ajettaessa suureen vesilammikkkoon.
Polttoainepumppu+letkut, puolat on uusittu pari kk sitten ja käyttäytyi silloin aivan erilailla kun nyt(en jaksais uskoa että näissä vikaa TAAS) pitää kattoo tuo ilmanputsari ettei ole oikeasti hörpännyt vettä
Re: 1.8T nykimis ongelma
Kumman puolen pyöräkotelon takana tämä muuten on?
9-3 SC 1.8t M5 -08 "BioPower stage1"
Re: 1.8T nykimis ongelma
Apparin puolen ja ei ollut vika siinä, jotenkin tuntuis et liittyy ahtimeen jotenkin tämä vika kun toimii hyvin jos rauhassa kiihyttelee mut heti kun alkaa ahtaa niin kauhea nykäsy tulee ihan ng900 fuel cut mieleen
Re: 1.8T nykimis ongelma
Polttoaineen paineensäädin rikki
Ei nosta suuttimille painetta ahtopaineen tahdissa ja siksi loppuu aine .
Ei nosta suuttimille painetta ahtopaineen tahdissa ja siksi loppuu aine .
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: 1.8T nykimis ongelma
jees laittelin osan tulemaan laittelen rapsan tänne sit tai kyselen jatko ohjeita ensiviikolla
Re: 1.8T nykimis ongelma
jees polttoaineenpaineensäädin vaihdettu ei ollut sekään. Vietävä procarservicelle tutkittavaksi villi veikkaus että polttoainepumpusta irronnut TAAS letku.