Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Hei, osaako joku paremmin saabit tietävä arvioida kuinka arvokas tuollainen saab 900 talladega SE, vuosimallia 1997 mahtaisi olla. Ajattelin sen myymistä mikäli se sattuu olemaan arvokas keräilyauto, kiitos.
Re: Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Pietarsaaresta lähti aika nopeesti uudelle omistajalle tosi nätti 5-ovinen, pyynti oli 850 euroa, itse en ehtinyt ees katsomaan. Toinen nätti, sininen kolmiovinen oli kanssa tarjolla, en muista tarkkaa hintaa mutta muistaakseni alle tonnin oli sekin.
'01 9-3 2.0 turbo
Re: Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Mielestäni Pietarsaaren talladega ei ollut oikea vaan siinä oli pelkkä talladega-merkki. Oikeassa talladegassa on mm. nahkapenkit ja 16" aluvanteet. Silti eipä nämä talladegat kovin arvokkaita näytä olevan.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23999
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Onkos tää saab Satakunnassa myynnissä?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Onko turbo vai vapari?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Kun yrittää selvittää mitä nuo Talladegat oikeasti oli, niin siitä on aika paljon ristiriitaista tietoa. Toisaalta tuossa Pietarsaaren autossa, mitä ehdin kuvia vilkaista, oli ne enemmän kolkin näköiset puskurit, jotka käsittääkseni siihen kuului. Mutta jokatapauksessa, Talladega oli kai loppujen lopuksi, sen lätkän lisäksi lähinnä yhdistelmä optioita ja varusteita, jotka sai muutenkin autoon hankittua. Siitä puuttui se jokin, mikä olis tehnyt siitä sellaisen mitä ei muuten saa. Siksi se arvo ei taida sen kummoisempi olla.
'01 9-3 2.0 turbo
Re: Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Talladegan on saanut myös karvapenkeillä... Saabilta on saanut melko vapaasti ruksia ja ruskia pois erilaisia varusteita ja vaihtoehtoja. Nahkapenkittömyys ei tee "ei talladegaa".
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Mulla oli tollanen punainen '97 turbo-Talla, olisiko sen arvo ollut viitisen vuotta sitten noin ~3000€ korvilla kun tein vaihtokaupat yhteen projektiin. Se oli hyvässä kunnossa kyllä ja suunnilleen kai kaikilla herkuilla, oli jalopuuta ja nahkaa ja ilmastointi oli voimissaan.
Se Talladega-mallin puskurin etulippa on kai ainoita kovin erityisiä osia, mitä en ole oikein muissa nähnyt? Komeasti se siihen sopii joka tapauksessa.
Se Talladega-mallin puskurin etulippa on kai ainoita kovin erityisiä osia, mitä en ole oikein muissa nähnyt? Komeasti se siihen sopii joka tapauksessa.
Re: Saab 900 Talladega 1997 arvo??
Mulle on jäänyt sellanen mielikuva, et Talladega on muuten normi mut etupuskuris olis se lippa ja nahkasisusta nahkaisilla ovipahveilla. Voi toki muutaki olla ja voin noidenki kans olla vääräs.
Mitä sen arvoon tulee, niin ng900 se on muiden joukos. Ranetettu virivehje joka mätänee käsiin lienee yleisin. Jos taas on maltilla ajettu ranettamaton ja pellitki kunnos, niin yhtä halpa. Mut saihan og900 turbojaki joskus tonnilla kahdella... Ja avoja viidellä... Eli kun ne ranet läpilahot on pois maailmasta, helmet jäi jäljelle. Ja se aika koittaa, kun priima ng900 edustaa keski-ikäisen ja maksukykyisen tyypin menetettyä nuoruutta. Sillon se arvo mitataan, ei nyt.
Mitä sen arvoon tulee, niin ng900 se on muiden joukos. Ranetettu virivehje joka mätänee käsiin lienee yleisin. Jos taas on maltilla ajettu ranettamaton ja pellitki kunnos, niin yhtä halpa. Mut saihan og900 turbojaki joskus tonnilla kahdella... Ja avoja viidellä... Eli kun ne ranet läpilahot on pois maailmasta, helmet jäi jäljelle. Ja se aika koittaa, kun priima ng900 edustaa keski-ikäisen ja maksukykyisen tyypin menetettyä nuoruutta. Sillon se arvo mitataan, ei nyt.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09