Kesärenkaat 2020 ja 2021
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Kilpailijat kirineet ohi.
Meillä siis toi Prime 3. Ropisee kauheesti kun soralla ajaa, entiset kulahtaneet renkaat ei keränny enää niin paljon kiviä .
Meillä siis toi Prime 3. Ropisee kauheesti kun soralla ajaa, entiset kulahtaneet renkaat ei keränny enää niin paljon kiviä .
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Luettuani koko testin nyt ajatuksella kiinnitin huomiota yhteen asiaan. Tekstissä selostetaan ummet ja lammet siitä miten kesärenkaiden ominaisuudet muuttuvat lämpötilan muuttuessa ja että TM testaa renkaat eri lämpötiloissa. Lisäksi mainitaan että tänä vuonna testiin lisättiin lähes nollakelin testi.
Mittaustaulukoissa ei kuitenkaan eritellä tuloksia eri lämpötiloissa, vaan esim jarrutusmatkatulokset ovat "eri olosuhteiden keskiarvoja". Teksteissäkään ei kovin paljoa avata mikä rengas oli tasaisen hyvä eri lämpötiloissa ja minkä toimintaan lämpötila vaikutti eniten.
Mistään ei siis ilmene miten suuria eroja oikeasti eri lämpötiloissa syntyi ja mikä rengas oli etevin nollakelissä ja mikä lämpimässä.
Mittaustaulukoissa ei kuitenkaan eritellä tuloksia eri lämpötiloissa, vaan esim jarrutusmatkatulokset ovat "eri olosuhteiden keskiarvoja". Teksteissäkään ei kovin paljoa avata mikä rengas oli tasaisen hyvä eri lämpötiloissa ja minkä toimintaan lämpötila vaikutti eniten.
Mistään ei siis ilmene miten suuria eroja oikeasti eri lämpötiloissa syntyi ja mikä rengas oli etevin nollakelissä ja mikä lämpimässä.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Taitaa olla Vannetukulla ja TM:llä suksi sen verran ristissä, että TM ei julkaise Vannetukun renkaiden testejä..
https://aijaa.com/QBaOLx
Mielenkiinnosta, tuossa kuitenkin tulokset Aftonbladetissa sensuroimattomana.
LingLong 8.3
Jostain syystä ruotsissa pisteet kaikilla 0.1 - 0.2 huonommat kuin suomessa julkaistussa?
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
^Myös järjestys on hieman eri, ruotsalaiset on pudottaneet Kumhon (jonka ovat nimenneet Kuhmoksi, luuleekohan ne sitä itäsuomalaiseksi merkiksi? ) Hankookin ja Westlaken taakse. Varmaan tulostaulukon painoarvoissa on jotain eroa, mutta selvästi samasta vertailusta on kyse.
Ja taas Kuopion rengasparoni repii housujaan TM:lle "testasitte, mutta ette julkaisseet, kun Linglong pärjäsi Nokianille!"
Toi Ruotsin jutun teksti muuten keskittyy lähinnä parjaamaan Nokianin viileän kelin ominaisuuksia.
Ja taas Kuopion rengasparoni repii housujaan TM:lle "testasitte, mutta ette julkaisseet, kun Linglong pärjäsi Nokianille!"
Toi Ruotsin jutun teksti muuten keskittyy lähinnä parjaamaan Nokianin viileän kelin ominaisuuksia.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Onpas pärjännyt Linglong hyvin tosiaan. Tonnarissa pyörineet ko. merkin Greenmaxit alla jo useamman kesän ja eipä niistä ole pahaa sanottavaa. Ehkä sit seuraavaksi tollasta Sport Masteria tilalle, jos ei auto ehdi hajota ennen sitä
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7564
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Tuli hommattua nordman sx2.
No mustat ja pyöreät ovat.
No mustat ja pyöreät ovat.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Käyttökokemuksia Maxxis Premitra HP5:sta. Aiemmin kehumani parani entisestään, kun renkaisiin laittoi 0.2bar lisää mitä valmistaja ilmoittaa eli 2.7bar eteen ja 2.6bar taakse
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Kumhon Ecsta PS71:t tuli alle vakiokoossa 235/45 17. Oikein hyvältä tuntuvat vanhojen kovettuneiden Michelinien jälkeen. Ääni väheni ja suoraan kulkee. Kulutustahan nuo eivät hevosmiesten tietotoimiston mukaan kestä, mutta omilla ajomäärillä ei niin merkitystä.
9-5 aero A -08 biopower, ex 9-5 aero A -07 biopower , ex 9-5 2.3t SE A -00 biopower, ex 9000 CD turbo A -89, ex 900 turbo 4d -83, ex 900 turbo 5d -84
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Femmaan tuli uudet kesärenkaat pari viikkoa sitten. Gislaved Ultraspeed 2 koossa 205/50R17. Paikallisesta Lapin Kumista allelaitettuna 400€. Ei ainakaan vielä pahaa sanottavaa. Kohtuu hiljaset ja aivan hyvin tuntuvat käyttäytyvän. Vetelyä ei ole enää ollenkaan mutta entiset olikin ihan loppuun ajetut.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Ne UltraSpeed2set tuntuvat olevan hyvin kulutusta kestävää. Mulla on kolkissa ollut nyt 2 kesää, kilsoja on kertynyt ja urasyvyys edelleen hyvä. Tyytyväinen olen ollut.
Joo, Fuldat femman alla uhkaavasti näyttävät kuluvan siten, että syksyn sateille tarttee uudet kesärenkaat ostaa. En itse ole aiemmin kesärenkaalla ajanut vielä niin paljon kilometrejä/"kesiä" kuin noilla Fuldilla. Taidan pysyä saman konsernin sisällä, ja ottaa Goodyearin eagle f1 asymmetric 5:set seuraavaksi. Tyre reviews youtubekanavan videoiden mukaan olis vielä parempi kulutuskesto goodyearin eagle f1:llä kuin Fuldan SportControll2:lla.
Joo, Fuldat femman alla uhkaavasti näyttävät kuluvan siten, että syksyn sateille tarttee uudet kesärenkaat ostaa. En itse ole aiemmin kesärenkaalla ajanut vielä niin paljon kilometrejä/"kesiä" kuin noilla Fuldilla. Taidan pysyä saman konsernin sisällä, ja ottaa Goodyearin eagle f1 asymmetric 5:set seuraavaksi. Tyre reviews youtubekanavan videoiden mukaan olis vielä parempi kulutuskesto goodyearin eagle f1:llä kuin Fuldan SportControll2:lla.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Jaahas. Vaimo täräytti eturenkaan kanttariin ja siihen tuli kylkeen palkeenkieli jonka alta näkyy kudokset. Ilmat pysyy eikä täristä, mutta kai se on rengaskaupoille mentävä
misukoissa on pintaa alle 4mm ja ajattelin ensi kesänä renkaat laittaa vaihtoon. En tiedä onko tällaisessa osaoptimpinnissa mitään järkeä, mutta tilasin nyt kaksi uutta primacy4 rengasta. Ajattelin laittaa uudet nyt taakse ja takaa n.4mm kulutuspintaiset eteen.
misukoissa on pintaa alle 4mm ja ajattelin ensi kesänä renkaat laittaa vaihtoon. En tiedä onko tällaisessa osaoptimpinnissa mitään järkeä, mutta tilasin nyt kaksi uutta primacy4 rengasta. Ajattelin laittaa uudet nyt taakse ja takaa n.4mm kulutuspintaiset eteen.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Tänään tuli Misukat Virosta ja lomapäivän ajanvietteeksi vein ne heti tuoreeltaan alle laitettavaksi. Kahden renkaan alleasennus ja siinä sivussa takarenkaiden siirto eteen teki 65€ iin vaihtoivat samassa paikassa uudet renkaat 10€/kpl joskus alta alle, mutta pitää se yrittäjän toki elää olisi varmaan pitänyt kysyä hintaa renkaiden kanssa, en varmaan säästänyt yhtään tällä kertaa tilaamalla itse
Propsit asentajalle momenttisauvan ja -avaimen käytöstä. Kaikin puolin asiallista toimintaa Suomen laaturenkaassa.
280€ muodostui kanttariosuman hinnaksi, joskin toiseen rengaspariin tuli 4mm lisää pintaa samalla, eli kohta olis ollut aika uusia kuitenkin
Uudet primacy4:t ilman xl merkintää ovat kyllä selkeästi hiljaisemmat, tuossa kopperossa takarenkaiden jyrinä tulee hyvin myös etupenkille.
Propsit asentajalle momenttisauvan ja -avaimen käytöstä. Kaikin puolin asiallista toimintaa Suomen laaturenkaassa.
280€ muodostui kanttariosuman hinnaksi, joskin toiseen rengaspariin tuli 4mm lisää pintaa samalla, eli kohta olis ollut aika uusia kuitenkin
Uudet primacy4:t ilman xl merkintää ovat kyllä selkeästi hiljaisemmat, tuossa kopperossa takarenkaiden jyrinä tulee hyvin myös etupenkille.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 225/45R18 & 245/40R18
Koska Jaguarin alla tulleista Pirelleistä löytyi pari jännää kylkivekkiä, päätin tehdä tilanteelle jotain mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Renkaita kun on kivempi valita rauhassa kuin tienvarressa hinuria odottaessa. Pirellien moottoritiesoundi ei oikein miellyttänyt, niin päätin pitkästä aikaa kokeilla Goodyearia, kun siitä on äänitason osalta aiemmin positiivisia kokemuksia.
Ensimmäisenä varmistui, että takarengaskoossa 245/40R18 ei ole tarjolla hiljaisuudestaan ja keveydestään kuuluisaa EfficientGrip -sarjaa, joten valinnaksi päätyi Eagle F1 Asymmetric -renkaat, joita saa molemmille akseleille sopivissa kokoluokissa. Edessä siis 225/45R18 ja takana tuo 245/40R18. Naapurikylän rengaskauppa möi moiset kahden päivän toimitusajalla alle asennettuna 770e hintaan. Ei ihan ilmaiset, mutta ei myöskään ihan järkyttävät, kun ei kuitenkaan ns. yleisintä peruskokoa ole, vaan hivenen isompia.
Ensimmäisenä huomio kiinnittyy kulutuspintaan, jota silmällä katsottuna on aika reilusti. En tullut mitanneeksi, mutta on sanomattakin selvää, että nämä eivät ole kulutettavan millimäärän osalta ns. säästörenkaita; joissain rengasmalleissahan on uutena kulutuspinta jo jotain 7mm luokkaa.
Ajolleen Eagle on mukava. Melutaso on huomattavasti Pirelliä miellyttävämpi, vaikkei nämäkään äänettömiä ole. Matka-ajossa tuntuu lievä pehmeys, joka sopii mainiosti Jaguarin progressivisen alustan kaveriksi tehden matkantaitosta mukavaa. Tuo lievä pehmeys vähän jännittää kun kääntää keulan mutkaisempaan maastoon, mutta aivan turhaan. Samalla kuin Jaguarin progressiivinen alusta paljastaa piilevän urheilullisuutensa, komppaa Goodyear täydellisessä yhteistyössä ottaen vastuun kriittisestä kontaktista. Jopa märässä mutkassa Jaguar istuu tiessä kuin liimattu ja jatkuvasti tekee mieli painaa seuraavaan mutkaan vähän kovempaa ja mukavasta renkaasta herraskaisen kruiserin alla paljastuu sähäkkä menijä mutkannielijän alla.
Varsinaisesta ääritilannekäytöksestä minulla ei vielä ole kokemusta, kun en ole saanut ääritilannetta aikaan. Kuitenkin sen perusteella, mitä olen hitusen kokeillut, uskon että nämä toimii myös tiukassa väistössä ja/tai tiukassa jarrutuksessa, mutta varmuuden saa vasta kun eteen hyppää hirvi, juoppo, lentokone tai jotain muuta oikeasti yllättävää, mitä ei toivottavasti tapahdu.
Ainakin ensikokemus jättää varsin positiivisen fiiliksen. aika sitten näyttää miten rengas kestää ja ikääntyy.
Koska Jaguarin alla tulleista Pirelleistä löytyi pari jännää kylkivekkiä, päätin tehdä tilanteelle jotain mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Renkaita kun on kivempi valita rauhassa kuin tienvarressa hinuria odottaessa. Pirellien moottoritiesoundi ei oikein miellyttänyt, niin päätin pitkästä aikaa kokeilla Goodyearia, kun siitä on äänitason osalta aiemmin positiivisia kokemuksia.
Ensimmäisenä varmistui, että takarengaskoossa 245/40R18 ei ole tarjolla hiljaisuudestaan ja keveydestään kuuluisaa EfficientGrip -sarjaa, joten valinnaksi päätyi Eagle F1 Asymmetric -renkaat, joita saa molemmille akseleille sopivissa kokoluokissa. Edessä siis 225/45R18 ja takana tuo 245/40R18. Naapurikylän rengaskauppa möi moiset kahden päivän toimitusajalla alle asennettuna 770e hintaan. Ei ihan ilmaiset, mutta ei myöskään ihan järkyttävät, kun ei kuitenkaan ns. yleisintä peruskokoa ole, vaan hivenen isompia.
Ensimmäisenä huomio kiinnittyy kulutuspintaan, jota silmällä katsottuna on aika reilusti. En tullut mitanneeksi, mutta on sanomattakin selvää, että nämä eivät ole kulutettavan millimäärän osalta ns. säästörenkaita; joissain rengasmalleissahan on uutena kulutuspinta jo jotain 7mm luokkaa.
Ajolleen Eagle on mukava. Melutaso on huomattavasti Pirelliä miellyttävämpi, vaikkei nämäkään äänettömiä ole. Matka-ajossa tuntuu lievä pehmeys, joka sopii mainiosti Jaguarin progressivisen alustan kaveriksi tehden matkantaitosta mukavaa. Tuo lievä pehmeys vähän jännittää kun kääntää keulan mutkaisempaan maastoon, mutta aivan turhaan. Samalla kuin Jaguarin progressiivinen alusta paljastaa piilevän urheilullisuutensa, komppaa Goodyear täydellisessä yhteistyössä ottaen vastuun kriittisestä kontaktista. Jopa märässä mutkassa Jaguar istuu tiessä kuin liimattu ja jatkuvasti tekee mieli painaa seuraavaan mutkaan vähän kovempaa ja mukavasta renkaasta herraskaisen kruiserin alla paljastuu sähäkkä menijä mutkannielijän alla.
Varsinaisesta ääritilannekäytöksestä minulla ei vielä ole kokemusta, kun en ole saanut ääritilannetta aikaan. Kuitenkin sen perusteella, mitä olen hitusen kokeillut, uskon että nämä toimii myös tiukassa väistössä ja/tai tiukassa jarrutuksessa, mutta varmuuden saa vasta kun eteen hyppää hirvi, juoppo, lentokone tai jotain muuta oikeasti yllättävää, mitä ei toivottavasti tapahdu.
Ainakin ensikokemus jättää varsin positiivisen fiiliksen. aika sitten näyttää miten rengas kestää ja ikääntyy.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Tulimme kesälomareissusta Hangosta Tampereelle. 25-tietä Hyvinkäälle ja siitä kun lähdin motarilla kiihdyttämään, niin pamaus, pölypilvi takana ja flapapapa-ääneen saattelemana pientareelle. Oikeaa takarengasta katsomaan ja hämmästys oli suuri, kun rengas näyttää ehjältä ja ilmat on sisällä. Luulin, että menikö multa ilmajousi mersusta. Kurkin alle, niin huomasin, että Pirellien sisäreuna oli purkaantunut ja sellaisia sormen paksuisia kumiriekaleita roikkui monta renkaan reunassa.
Ainoa matkassa ollut "työkalu" oli vaimon kynsisakset. Niillä nyrhin riekaleita pois. Varovasti piennarta pitkin 30 km/h Hyvinkään liittymään ja navigaattorin neuvomana FirstStop-rengasliikkeen pihaan. Oli perjantai ja kello noin puoli kolme. Liike on kiinni, eikä ovesta löytyvään numeroon kukaan vastaa. Vähän ajan päästä joku soittaa takaisin ja kertoo lähteneensä tältä päivältä, mutta kertoo parin kilsan päässä olevan Euromaster ja Vianor.
Naviin Euromaster ja nilkuttamalla sen pihaan. Tiskin takana nainen ehdottaa aikaa maanantaille. Kerron, että vaimo ja koirat on autossa ja ollaan menossa Tampereelle kotiin. Ei kuulemma ehdi nyt auttamaan, kun on muita hommia. Jaahas ja sitten viimeinen oljenkorsi, eli Vianor.
Vianorin kaveri toteaa, että katsotaanpa. Mies tulee ulos, konttaa ja mittaa kaikki renkaat. Toteaa, että enemmän ovat kaikki sisäreunasta kuluneet ja enimmillään on 4 mm uraa jäljellä. Renkaat on vuosimalli 2016. Nelivetoisessa pitäisi kaikki vaihtaa. Mennään sisälle ja koneelta katsotaan, että 245/40-18 koossa on varastossa Nokian Hakka Black 2. Varovasti kysyn, että miten onnistuu kun on perjantai ja kello noin kolme. Mies sanoo, että 40 minuuttia, niin on uudet renkaat alla. Lähdetään koirien kanssa siksi aikaa kävelylle. Nyt on renkaat alla ja hyvin toimii. Antoi mukaan lahjakortin, että voin Tampereen Vianorilla käydä nelipyöräsuuntauksessa.
Jos joku tarvitsee renkaita hyvän palvelun kera Hyvinkäällä, niin VIANOR.
Ainoa matkassa ollut "työkalu" oli vaimon kynsisakset. Niillä nyrhin riekaleita pois. Varovasti piennarta pitkin 30 km/h Hyvinkään liittymään ja navigaattorin neuvomana FirstStop-rengasliikkeen pihaan. Oli perjantai ja kello noin puoli kolme. Liike on kiinni, eikä ovesta löytyvään numeroon kukaan vastaa. Vähän ajan päästä joku soittaa takaisin ja kertoo lähteneensä tältä päivältä, mutta kertoo parin kilsan päässä olevan Euromaster ja Vianor.
Naviin Euromaster ja nilkuttamalla sen pihaan. Tiskin takana nainen ehdottaa aikaa maanantaille. Kerron, että vaimo ja koirat on autossa ja ollaan menossa Tampereelle kotiin. Ei kuulemma ehdi nyt auttamaan, kun on muita hommia. Jaahas ja sitten viimeinen oljenkorsi, eli Vianor.
Vianorin kaveri toteaa, että katsotaanpa. Mies tulee ulos, konttaa ja mittaa kaikki renkaat. Toteaa, että enemmän ovat kaikki sisäreunasta kuluneet ja enimmillään on 4 mm uraa jäljellä. Renkaat on vuosimalli 2016. Nelivetoisessa pitäisi kaikki vaihtaa. Mennään sisälle ja koneelta katsotaan, että 245/40-18 koossa on varastossa Nokian Hakka Black 2. Varovasti kysyn, että miten onnistuu kun on perjantai ja kello noin kolme. Mies sanoo, että 40 minuuttia, niin on uudet renkaat alla. Lähdetään koirien kanssa siksi aikaa kävelylle. Nyt on renkaat alla ja hyvin toimii. Antoi mukaan lahjakortin, että voin Tampereen Vianorilla käydä nelipyöräsuuntauksessa.
Jos joku tarvitsee renkaita hyvän palvelun kera Hyvinkäällä, niin VIANOR.
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: Kesärenkaat 2020 ja 2021
Tuli ostettua sellainen auto, missä on landsailit alla. Täytyy kyllä sanoa, että eivät ole mistään kotoisin verrattuna oikeisiin ns. renkaisiin. Markalla saa markan tuotteen.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89