Tänä aamuna klo 8:30

2.3T jakso jauhaa aika miehekkäästi, ei tullu ikävä toissa illalla ajamaani Mazda 6 GT:tä

Eli kyllä tonnari on vetojuhdaksi tehty

Hyvä homma. Muistan vain kerran, kun ohi ajoi tuollainen yhdistelmä (Rovaniemeläisen elämys/safarimatkajärjestäjän) ja juuri ohi päästyään Saabiani kohti tuli melkoisella kyydillä yhdestä kelkasta irronnut tuulilasi. Saabin alle se meni ja auton alta tuli pois monena osana. Ei mitään halpoja osia.Boiga kirjoitti:Mainiostidimebak kirjoitti:On on. Tais pysyä noissa väärinpäin olleissa kelkoissa lasit paikoillaan?Tosin vauhti pysyi visusti tuolla 80 pinnassa ihan laillisuussyistä
Sen takia noi väärinpäin olevat kelkat ovat tuolla ojan puolella ettei niin herkästi esim vastaantulevan auton tuuli paiskaa sitä lasia irti (tai pleksi) ja kyl ne tuntuu aika hyvin olevan kiinni.dimebak kirjoitti:Hyvä homma. Muistan vain kerran, kun ohi ajoi tuollainen yhdistelmä (Rovaniemeläisen elämys/safarimatkajärjestäjän) ja juuri ohi päästyään Saabiani kohti tuli melkoisella kyydillä yhdestä kelkasta irronnut tuulilasi. Saabin alle se meni ja auton alta tuli pois monena osana. Ei mitään halpoja osia.Boiga kirjoitti:Mainiostidimebak kirjoitti:On on. Tais pysyä noissa väärinpäin olleissa kelkoissa lasit paikoillaan?Tosin vauhti pysyi visusti tuolla 80 pinnassa ihan laillisuussyistä
Tosin on noissa kiinnitystavatkin parantuneet. Vanhemmista kelkoista niitä on irronnut, kun ajaa eteenpäin hikistä 50km/h vauhtia jota kelkka justiin ja justiin jaksaa vetää.
Pakko kysyä offtopiccina, että onko tuo jaloille raskaampi ajaa tuo uuden mallin Ski-doo? Muistelisin parin vuoden takaa, että olis ollu eräs kerta huoltiksen pöydässä puhetta yhden enduroharrastajan kanssa siitä.