Lauantaina aamuselta kävin hakemassa tekniikan tähän. Tekniikan luovuttajana toimi tällä kertaa tutun Lada. Kone ollut laatikoineen Rokkirallin super-luokan kilpurin keulalla, jolla ehdittiin ajaa muutama kisa. Tästä saa joku hyvän vaihdelaatikon takavetoasennukseen.
Kone on koottu käytännössä samalla reseptillä kuin nuo meidänkin hallilla rakennetut: tasapainohilut poistettu ja tulpattu, öljylinjat porattu millin ylikokoon, tehdasuusi kampura ja B234 veivit ja männät. Meinasin kurkata laakerit ja sen jälkeen ei muuta kuin paketti maalattuna siihen kuntoon, että kehtaa aikanaan nostaa kyytiin.
Hyvin suunniteltu on edelleen aloittamatta. Tämä sen takia, että en kuulemma saa tuoda pihaan yhtään autoa, ennen kuin jostain on päästy eroon. Viikonloppu meni siis toisen auton moottoria irrottaessa, jotta saa pyytää kouran hakemaan sen alkuviikosta pois.
Ps. tästä jäi yli myös 870cc Dekat ja Tonnariaeron Mitsun ahdin.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"