Nyt tuli unessa kaikkien aikojen bisnesidea.
Lentokentäthän on melko ankeita paikkoja viettää aikaa, kun on joku muutaman tunnin välilasku. Tekeminen rajoittuu yleensä baarissa (ylihintaan) kännäämiseen tai (ylihintaisten) kauppojen ankeaan kiertelyyn. Onnekkaimmat on lunastaneet joko Airbusin penkkiä kuluttamalla tai rahalla (ylihintaisen) passin loungeen, jossa voi syödä voileipää ja gintonikkia ihan (muka) ilmaiseksi.
No viime yönä unessa mulle ilmestyi voittamaton idea huvituttaa ihmisiä lentokentällä välilaskujen ja muiden odotusten aikana. Nimittäin kaikuna jostain viime vuosikymmeneltä, jolloin olen viimeksi joutunut ahtautumaan alumiinituubiin, olin unessani työmatkalla lentokentällä duunikavereiden kanssa pohtien mitä tekis. Löysimme sitten Star Trek NG -tyyppisen holokannen! Siellä päästiin mm. sähkömaastöpyöräilemään aidonoloisessa mukavan haastavassa maastossa ym. mukavaa ajanvietettä.
Ei muuta kuin pankkiin hakemaan rahaa toteutukseen. Puljun olisi syytä olla käynnissä kun lentomatkustus taas taudin häviämisen jälkeen räjähtää käsiin