Ulommat vetonivelet paukkuu kuupassa viimeisillään, vieläkö jostain saa uusia vai täytyykö kääntyä romuasiantuntijan puoleen? Ilmeisesti kuulien pesätkin on kuluneet joten ulommat vetoakselitkin pitäisi vaihtaa (??)
Luonnollisesti tarjouksia otetaan vastaan hyväkuntoisista osista.
Eetu Pajala
eetu.pajala@pp.inet.fi
http://www.kotinet.com/eetu.pajala
On se kummaa kun kesällä oli niin hyvä pito, että oli ihan pakko kaasutella ja hajottaa paikat. Ja nyt kun vaihtui talveen, ajetaan taas kaasu pohjassa kun puolestaan luistaa.
96:n vetonivelet?
Vetonivelien hankinnoista kai yleensä on vähän kokemuksia, ne kun kestävät auton iän jos kumisuojukset eivät rikkoudu.
Jos kuluvat kuopille, niin tosiköyhäilijät vaihtavat puolelta toiselle niin, että veto siirtyy vähänajetuille pakki/moottorijarrutus(?)pinnoille.
Jos et löydä uusia niin minulla on purettuna käytettyjä.
Jos kuluvat kuopille, niin tosiköyhäilijät vaihtavat puolelta toiselle niin, että veto siirtyy vähänajetuille pakki/moottorijarrutus(?)pinnoille.
Jos et löydä uusia niin minulla on purettuna käytettyjä.
pentti.kostamo2@luukku.com
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
Vetareita...
Jepulista, kyl noita kuupan vetareita löytyy munkin tallin nurkista, jos tarvetta on...
Vetonivelien hankinnoista kai yleensä on vähän kokemuksia, ne kun kestävät auton iän jos kumisuojukset eivät rikkoudu.
Vai niin... Heh
Saattaa pitää paikkansa kaasari vehkeessä, jolla ajetaan alle 10 000km vuodessa ja hyvin hyvin rauhallisti... Ite olen kyllä toista mieltä, oon vaihtanu vetareita useita kymmeniä ihan vaan omiin autoihin ja kyllä ne vaan tuntuu kilometrien myötä kuluvan... Ps. Bilteman osaa en ikinä autooni laittaisi, ovat olleet kaikki ihan laadukkaita alkuperäis osia tai vastaavia, esim Löbro...
TURBO, leveät renkaat ja urheilullinen ajotyyli (lue: raskas kaasujalka) aiheuttaa poikkeuksetta sen että vetonivelet, pyöränlaakerit ja puslat, yms kuluvat... Kulutus kamaa...
Vetonivelien hankinnoista kai yleensä on vähän kokemuksia, ne kun kestävät auton iän jos kumisuojukset eivät rikkoudu.
Vai niin... Heh
Saattaa pitää paikkansa kaasari vehkeessä, jolla ajetaan alle 10 000km vuodessa ja hyvin hyvin rauhallisti... Ite olen kyllä toista mieltä, oon vaihtanu vetareita useita kymmeniä ihan vaan omiin autoihin ja kyllä ne vaan tuntuu kilometrien myötä kuluvan... Ps. Bilteman osaa en ikinä autooni laittaisi, ovat olleet kaikki ihan laadukkaita alkuperäis osia tai vastaavia, esim Löbro...
TURBO, leveät renkaat ja urheilullinen ajotyyli (lue: raskas kaasujalka) aiheuttaa poikkeuksetta sen että vetonivelet, pyöränlaakerit ja puslat, yms kuluvat... Kulutus kamaa...
Terveisin; A.N.
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
senkin uhalla, että vähän kulkis keskustelu sivuraiteilla, tuntuu ettei ole osaa, jota mun ajotyyli ei tuosta autosta rikkois. mukaanlukien nuo vetarit. eikä se vaadi edes turboa arkiajossa ralliautona. kolmessa vuodessa on mennyt yhdet kesärenkaat, yhdet jarrut, kolme vaihdelaatikkoremonttia, kaks koneremonttia. ja vaikka mitä muuta pienempää.
varmaan johtuu liian paksupohjaisista kengistä
Mutta, kenelläkään tietoa myykö mikään firma uusia niveliä?
Eetu Pajala
eetu.pajala@pp.inet.fi
http://www.kotinet.com/eetu.pajala
varmaan johtuu liian paksupohjaisista kengistä
Mutta, kenelläkään tietoa myykö mikään firma uusia niveliä?
Eetu Pajala
eetu.pajala@pp.inet.fi
http://www.kotinet.com/eetu.pajala
Tässä kai tarkoitettiin ysikuutosen nivelii, mitkä kestää kohtuu järkeväs huollettuina maailman tappiin.
Tosa on iso tekijä se että kuupan pyörät kääntyy niin onnettoman vähän, ettei noi pääse sillä taval ees rasittuun.
Mutta uusista mullakaan ei oo tietoo.
Tosa on iso tekijä se että kuupan pyörät kääntyy niin onnettoman vähän, ettei noi pääse sillä taval ees rasittuun.
Mutta uusista mullakaan ei oo tietoo.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Nyt on yksi uusi nivel ja toinen käytetty paikallaan - eikä lonksu. Ne sitten kestää taas seuraavat 24 vuotta, toisen eliniän. Mukaan meni melkein tuubillinen vaseliinia, en kyllä laskenut kuinka suuri osa siitä on autotallin lattialla Kiitokset varaosatoimittajalle.
Remontointi on hauskaa kun jälkeenpäin miettii ja unohtaa ärräpäät.
Remontointi on hauskaa kun jälkeenpäin miettii ja unohtaa ärräpäät.
Eetu Pajala #1516
eetu.pajala attantatta kotinet.com
eetu.pajala attantatta kotinet.com