mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^oiskohan operaattorin nerot ajatelleet että asiakas hakee PUK-koodin muistiin varuiksi ennen kuin on ongelmia päällä.
Mutta kuka asiakas niin keksii toimia? Enpä minä ainakaan ole mitää koodeja varuiksi muistiin hakenut.
Mutta kuka asiakas niin keksii toimia? Enpä minä ainakaan ole mitää koodeja varuiksi muistiin hakenut.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Sulla siis on koodilaite mutta et voi sitä käyttää koska et näe...kyllä nyt mene uusavuttomuuden piikkiin jos et oikeasti saa kakkuloita nenälle ja huoneeseen valoja, tai vaikkapa tuommosta suurennuslasivalaisinta avuksi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
En tiä onko se pelkkää uusavuttomuutta jos hankkii jonkin laitteen jonka hankinnan yhteydessä ei erikseen ilmoiteta että tarvit muuten sitten kellosepän työvalosuurennuslasihäsmäkän että voit käyttää sitä jos et ole voimainsa tunnossa oleva 23-vuotias .
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Viimeistään silloin kun niitä vuosia kilahtelee mittariin niin hämäränäkö ja muutenkin näkö heikkenee, toisilla niin on jo lapsesta lähtien, silloin ei näe lukea mitään hämärässä ilman laseja, ei tunnuslukulaitteita eikä sanomalehteäkään . Pitäisikö lehden myyjien varoittaa asiasta kaikkia yli 23v, vai pitäisikö meidän ikänäöstä kärsivien vaan ymmärtää tosiasiat ja tehdä itse asialle jotain?
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Minä olen lopettanut muistaakseni tuulilasilehden tilauksen kun en sitä nähnyt lukea. Siinähän on artikkeleita välillä kuvien päällä, joten kontrasti ei minulle riittänyt... Tuosta Nordean tunnuslukulaitteesta, minulla on myös sellainen enkä kamalasti siitä tykkää. Onneksi verkkopankki toimii myös QR-koodilla helposti.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Saas nähdä saanko huomenna klo 15anv kirjoitti: ↑Ti Elo 09, 2022 18:15Tämä siirtyi sitten tähän threadiin toistaiseksi. Tuli viikon myöhässä maahan ja tänään kuulin että auto on yhä Hangossa. Syynä on että siihen on tilattu uusi etupenkki! Penkin viasta ei ole tietoa, mutta myyjä yrittää saada auton tänne Ouluun ja jos tuon vika ei ajoa estä, voisi sen luovuttaa ja vaihtaa penkin myöhemmin. Jos se ei tänne tule, pitänee kysyä saiskos GT-mallin nopeammin kuin GT-linen penkin
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Arvasin että on kyse tuosta Nordean läpyskästa. Tuo QR juttu voisi olla jotain mitä ehdottaa puolisolle kun hän tuskailee välillä tuon laitteen kanssa. En kyllä itse halua mitään pankkipalvelua käyttää ainoastaan kännykän avulla.Tuosta Nordean tunnuslukulaitteesta, minulla on myös sellainen enkä kamalasti siitä tykkää. Onneksi verkkopankki toimii myös QR-koodilla helposti.
Kapulat vaihtuneet sen verran usein ja sitten hirvee säätö kun se jokin äppi pitää hakea, asentaa ja päivittää säännöllisesti.
Sit jos kapula on rikki tms. niin siinähän sitten istuu..
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^ Nuohan voivat olla molemmat käytössä. Tilanteen mukaan sitten mennään.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^toki, toki. Vaan onhan se mahdollista että hän jo tuohon tutustunut.
Vaan kun monessa asioinnoissa on välillä liikaa liikkuvia osia, ettei ehdi.
Vaan kun monessa asioinnoissa on välillä liikaa liikkuvia osia, ettei ehdi.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Oonko mä nyt ymmärtäny oikein, et saan laittaa kiikkerän vajaa tonnin painavan jarruttoman O1-luokan kärryn auton perään ja kiskoa sitä 100 km/h mutta kun perässä onki 0,3 tonnia painava jarrullinen matala telikärry, siis tyhjä traileri, niin sitä saaki kiskoa vain 80 km/h ja kattelen sitten kun ne keski- ja reunaviivojen välis vaappuvat kipot ohittaa mut laillisesti? Ja tämä kaikki vain, koska ajoneuvoluokka on O2, viis todellisesta massasta?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23999
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
jotenkin suurinpiirtein juu noin..
mun saab peräkärryä saa kiskoa 100km/h ..
mun saab peräkärryä saa kiskoa 100km/h ..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^^Kyllä, just noin.
Lisäbonuksina se 750kg O1, joka saa mennä sataa, ei tartte katsastusta eikä jarruja eikä mitään erillistä ajolupaa. Mutta se 335kg omamassainen, jarrullinen telitraileri leimataan joka toinen vuosi ja käytännössä vaatii lähes aina BE -kortin ni sen ei sovi mennä yli 80, tyhjänäkään.
Lisäbonuksina se 750kg O1, joka saa mennä sataa, ei tartte katsastusta eikä jarruja eikä mitään erillistä ajolupaa. Mutta se 335kg omamassainen, jarrullinen telitraileri leimataan joka toinen vuosi ja käytännössä vaatii lähes aina BE -kortin ni sen ei sovi mennä yli 80, tyhjänäkään.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ei toi ole edes pöhköimmästä päästä säädöksiä. Ennenmuinoin kun pakuilla sai turvallisuussyistä ajaa vain sataa tai vielä muinaisemmin 80 km/h, niin jos sen vanin rekisteröikin henkilöautoksi (lue: maksoi täyden autoveron) niin auto muutuikin paljon turvallisemmaksi. Nimittäin sinne sai lastata kuskin lisäksi kahdeksan henkilöä ja surutta painaa motarilla 120 km/h.
Tietty tää pakupöhköys on nykyisin nopeusrajoitusten osalta poistunut, mutta toki edelleen muissakin kuin peräkärryissä ajoneuvoluokka asettaa rajat monessa asiassa, ei tosielämän tilanteet.
Tietty tää pakupöhköys on nykyisin nopeusrajoitusten osalta poistunut, mutta toki edelleen muissakin kuin peräkärryissä ajoneuvoluokka asettaa rajat monessa asiassa, ei tosielämän tilanteet.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Joo, ohan tuo sillai selkee ja helppo raja, ettei tartte kauheesti tulkkailla.
Silti tuntuu pöhköltä kiskoa tyhjää traikkua 80km/h ja ihastella kun satasta ohittava kaveri, jolla pikkukärryllä pomppii mönkijä on ihan laillisen vauhdin matkassa.
Sen mönkijän sidonta ei välttämättä ollut kyllä ihan lain vaatimalla tasolla. En ole ihan varma, mutta näytti siltä kuin olisi pomppinut kärryllä vapaana... Mutta nopeus näytti olevan ok!
Silti tuntuu pöhköltä kiskoa tyhjää traikkua 80km/h ja ihastella kun satasta ohittava kaveri, jolla pikkukärryllä pomppii mönkijä on ihan laillisen vauhdin matkassa.
Sen mönkijän sidonta ei välttämättä ollut kyllä ihan lain vaatimalla tasolla. En ole ihan varma, mutta näytti siltä kuin olisi pomppinut kärryllä vapaana... Mutta nopeus näytti olevan ok!
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla