Mystinen vika
Re: Mystinen vika
Pahus, multa meni sitten kamppis 2008 ohi. Silloin oli 230 tkm mittarissa ja vaihdoin kaa-anturin toisen kerran.
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: Mystinen vika
Höh. Kaikkien näiden vuosien jälkeen kuulee tämänkin. Mie ostin ekan femman 2006. Olisi kelvannut kampanjakasetti minullekin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Mystinen vika
Taannoin ostamani auton kasetti oli 2006 vuosimallia. Selvähän se oli ettei se enää voi toimia niinkuin on tarkoitettu. Vikavaloja ei tullut mutta techillä näki että tulee kasetista johtuvia sytkähäiriöitä, vaihtoon. On se silti tuolla takakontissa varakasettina. 10 vuoden kohdilla viimeistään alkaa yleensä elektroniikka pettämään noissa kaseteissa.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: Mystinen vika
Kaikkia ei vaihdettu => tarkastettiin, että kasetin versio oli tarpeeksi uusi. Sitä kyllä harrastettiin, että samalla vanhalla kasetilla haettiin uusi varakasetti useampaan autoon, piti vaan pyytää vanha kasetti mukaan.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Re: Mystinen vika
^Minun OG 9-3 taisi vaihtua kasetti juuri tuohon aikaan, en enää muista menikö kamppiksena, vanhaa kasettia eivät luovuttaneet vaikka kyselin.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..