Maikki kirjoitti: ↑Pe Syys 16, 2022 10:34
Taas hieno lukea mielipiteitä kitkarenkaista niiltä jotka ei niillä aja
Varma aihe ja pitää aina tilaisuuden tullen sohaista ja sitten popparit mikroon
ja toimii joka autopalstalla kuin koirankakkakeskustelu suoli-24:ssä
Maikki kirjoitti: ↑Pe Syys 16, 2022 10:34
Muuten pidossa ei ole suurta eroa kunhan on pintaa riittävästi. Contin cvc7:t kun kului likelle 5mm niin pito romahti. Nokian R3:t erehdyin ottamaan tilalle niin pito uutena samaa tasoa kuin Continentaleissa mutta meluisammat ja paljon löysärunkoisemmat.
Mulla on kokemus ihan toisinpäin. Contit toimii loppuun asti.
Venäläiset sensijaan romahtaa kun 2mm kulunut pois, tai no en ole enää 15 vuoteen putingummeja ostanut, kun ne on hintalaatusuhteelta ehkä huonoimmat rinkulat.
Conti-kitkat on kesällä jopa paremmat kun monet ”Premium” kesärenkaat… Paineet vain isomman kuorman mukaan.
viggen kirjoitti: ↑Pe Syys 16, 2022 10:46
Nykyään ajetaan samaa vauhtia keli kuin keli.
Vai pitäisikö sanoa, että joka valoista pitää koittaa sekkarin kanssa, onko vetopitoa edelleen ja sama toisinpäin punasille jarrutuksessa. Luonnollisesti myös kurvissa pitää hakea ja tilastoida sitä ”ääriolosuhdetta”, TM-testin spekseillä. Siitä kerää hyvää dataa minkä valitsee seuraavaksi kaudeksi
Itse en ole noita ”ääriolosuhteita” ja ”lapasestalähtemistä” vielä kokenut. Toki vasta muutama miljoona rullattua kilometriä jos millä rotiskolla.
Sivuluisu korjaantuu ajotaidolla, nelivedon luisu peltikorjaamolla