Ei vastauksia, joten kokeilin onneani. Sovelsin mm. Hookin ja Coltin (
viewtopic.php?f=12&t=25615&p=1155111&#p1155111) ohjeita. Ennen katkaisua kiinnitin rautalangan ketjun päähän. Katkaisin ketjun yo. viestin kohdasta B taltalla. Sovittelin myös Bilteman dremel-kopiota ja totesin ahtaaksi ja hankalaksi. Ehkä Coltin vinkkaama 1. runkolaakaripukin irrotus olisi auttanut.
Pyöritin moottoria
vastapäivään, jolloin ketju putosi karkeasti kuvan kohdasta A. Tein homman ilman apumiestä tallin lattialla selällään maaten, joten korkeus tuli hieman vastaan, kun ketju "vapautui", ts. ketju irtosi kampiakselin rattaalta. Ketju tuli puoliksi ulos ja jumiutui hieman. Se kuitenkin irtosi, kun ketjua nytkytti edestakaisin ja ravisti. Ketju lattialla, tilanne ohi.
Seuraavalla kerralla otan mukaan apumiehen pyörittämään moottoria vastapäivään, jolloin molemmat kädet ovat vapaana ketjun vetämiseen.