Terveppäterve, tosijaan 13.6 kotiuduttu sodankylästä, siitä menin suoraan 14.6 töihin, tänäkesänä ei lomailla
Mutta itse saappiin, sitä on tullut laiteltua aina kun on kerinnyt/säät kohdallaan ja muutama kuvakin on tullut otettua
Takkaa pyöränkoteloa, joka kyllä levis kontin pohjaan ihan riittävästi

Olis tuota kontinpohjaa voinut enemmänkin hitsata mutta, hitsataan lisää tarvittaessa. Tämä auto on kuitenkin tulossa vielä "kovaan" ajoon vuodenajasta riippumatta
No siinä sitten seuraavaksi aloin sitä "runkopalkkia" sovittelemaan takaisin sinne vetarinpohjan alle mutta siinäkun sitä pyöritteli käsissä, niin kyllähän sille nyt jotain piti tehdä,

Tuli leikattua siitä kaikki mätä paska pois, ja samalla puhdistelu että mitä jää jäljelle,

semmonen siittä nyt tuli. Siinä sitten seuraavaksi leikkasin kuskin jalkatilasta paskaa pois että saa suunniteltua tuon rungon sinne uudestaan (no siitä ei löydy kuvaa ku valmiina

alkas oleen metallit yhdessä tuolla vetarintunnelin seudulla

paljon oli ruoste levennyt, huhhuh, mutta ompahan taas tehty, vänkärin puolelle piti tonne tunneliin tehdä muutama paikka, se ei onneksi vaadi näin mittavaa operaatiota vielä mutta ei sekään timanttikunnossa enään ole

Mutta ei siinä hommia vielä riittää, kuskin helma, hitsaus//parsiminen sekä nuo prkl tunkinkorvakot, massan alla levinny siellä että suattaapi aika laajoja paikkoja tulla niistäkin kun ruvetaan paskaa rälläköimään

Edelleen tavoite on että liikennekunnossa tämä on venetsialaisten aikaan, kun on vielä paljon muutakin ehostamista/ tekemistä hitsuiden lisäksi