Pelastakaa satkuja!
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1811
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: Pelastakaa satkuja!
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
Re: Pelastakaa satkuja!
On nähnyt jo parhaat päivänsä, ei kannata.
Re: Pelastakaa satkuja!
onhan niitä leivottu pahemmistakin,meinaan jos on intoa. tosin ei sovellu pehmeän leivän syöjille 

saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Pelastakaa satkuja!
https://www.nettiauto.com/saab/900/14533783
Tuosta helpompi museoprojekti, tai se varma, lämmin, kotimainen vaikkapa talven loskakeleille.
Tuosta helpompi museoprojekti, tai se varma, lämmin, kotimainen vaikkapa talven loskakeleille.
Re: Pelastakaa satkuja!
Tuolla kyseisessä puljussa Saabeja on pyörinyt tasaisen epätasaisesti. Asun 4km päässä tuosta autoliikkeestä. Jos jotain kiinnostaa niin käyn mielelläni katsastamassa.Baas900 kirjoitti: ↑To Elo 29, 2024 15:51https://www.nettiauto.com/saab/900/14533783
Tuosta helpompi museoprojekti, tai se varma, lämmin, kotimainen vaikkapa talven loskakeleille.
#8411
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
Re: Pelastakaa satkuja!
^jaahas, on REX kulkeutunut tuonne. Oli kesällä myynnissä yksityisellä.
Oli aikoinaan pompannut katsastuksessa hylsyyn päästöjen vuoksi. Eivät saaneet kuntoon vaikka ammattilaisen voimin asiaa ihmeteltiin ja yritettiin korjata. Onneksi on nyt saatu kuntoon.
Oli aikoinaan pompannut katsastuksessa hylsyyn päästöjen vuoksi. Eivät saaneet kuntoon vaikka ammattilaisen voimin asiaa ihmeteltiin ja yritettiin korjata. Onneksi on nyt saatu kuntoon.
Re: Pelastakaa satkuja!
Ehkä tämäkin oli pelastus. Neljä vuotta seissyt satku tänään ilman huomautuksia läpi leimasta. Päästöarvot oli seuraavanlaiset:
CO% 3,38
HC PPM 102
CO2 12,6
O2 0,29
Oliko edes tiukilla? Minulle ei nämä kerro mitään, mutta voidaanko vetää johtopäätöksiä arvoista? Liian laihalla tms?
CO% 3,38
HC PPM 102
CO2 12,6
O2 0,29
Oliko edes tiukilla? Minulle ei nämä kerro mitään, mutta voidaanko vetää johtopäätöksiä arvoista? Liian laihalla tms?
Re: Pelastakaa satkuja!
Co:n perusteella rikkaalla turvallisesti.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Pelastakaa satkuja!
Oisko tällaiset raja-arvot.
Moottorityyppi tai
auton käyttöönottoaika. CO (%) HC (ppm)
Ennen 1.10.1986 ---------- 4,5 ----- 1000
1.10.1986 tai jälkeen ---- 3,5 ------ 600
Kävin kanssa juuri katsastuksessa vm.86 i8
Jonka arvot oli CO% 0,41 / HC 100 / CO2 13 / O2 2,3
Onkos tämä jo taasen inan laihalla?
Moottorityyppi tai
auton käyttöönottoaika. CO (%) HC (ppm)
Ennen 1.10.1986 ---------- 4,5 ----- 1000
1.10.1986 tai jälkeen ---- 3,5 ------ 600
Kävin kanssa juuri katsastuksessa vm.86 i8
Jonka arvot oli CO% 0,41 / HC 100 / CO2 13 / O2 2,3
Onkos tämä jo taasen inan laihalla?
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Re: Pelastakaa satkuja!
Monta kaasutin saabia pihassa niin ainakin niissä ajaminen menee hankalaksi yleensä kun mennään alle 3% CO. K jetistä en osaa sanoa kun oma on katillinen ja turbo 8 säädin että juuri ja juuri menee läpi ja hyvin on toiminut 

Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saab 900 Turbo 8 sedan -87 Saab 99 -84 Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Pelastakaa satkuja!
Otaksun ja oletan että kaasari.
Hyvät arvot, en säätäisi yhtään mitään mihinkään suuntaan.
Hyvät arvot, en säätäisi yhtään mitään mihinkään suuntaan.
Re: Pelastakaa satkuja!
Happi on jo vähä noussut, mutta se voi nousta pakoputken pienestä vuodostakin. Se selviäisi pakokaasutestin aikana hiukan rukkasta tai rättiä pitämällä siinä putken päässä, niin pakokaasu vuotaisi ulospäin, eikä tuoretta happea imettäisi pakoputkeen. Mie kääntäisin rikkaammalle, jos olisi oma auto. Voi jo alkaa moottori nykimään tommosilla arvoilla.patse kirjoitti: ↑To Syys 05, 2024 20:37Oisko tällaiset raja-arvot.
Moottorityyppi tai
auton käyttöönottoaika. CO (%) HC (ppm)
Ennen 1.10.1986 ---------- 4,5 ----- 1000
1.10.1986 tai jälkeen ---- 3,5 ------ 600
Kävin kanssa juuri katsastuksessa vm.86 i8
Jonka arvot oli CO% 0,41 / HC 100 / CO2 13 / O2 2,3
Onkos tämä jo taasen inan laihalla?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
- 900Turbo1980
- "Kaasari"
- Viestit: 22
- Liittynyt: Pe Touko 26, 2017 12:57
- Paikkakunta: Hauho
Re: Pelastakaa satkuja!
Pelastakaa pala kultaa!
viewtopic.php?f=18&t=208125
viewtopic.php?f=18&t=208125