Kun ei oo varsinaista projektii mut kaikkee pientä tulee touhuttuu mihin välil kaipaisi ideaa tai sitten vaan ittel muistiin...
Osa tapahtunu jo aiemmin kesällä
Tähä viimeiseen GM vuosimalliin vaihtui takalaakerit 105tuhannen kohtaa ja katsastuksessa vielä määrättiin alapallo vaihtoon
Laakerit ostin tietty yks kerrallaan
Mut niiden vaihto oli kyllä äärimmäisen helppo, alapallo pisti kyllä hanttiin vähä. Lähinnä kai kun en jaksanut heti irrottaa napaa jousitolpasta minkä joutusin sit lopuksi kumminki avaan
Traktoriin pitäis saada lisää valoja, hytin etureunaan tuulilasin alareunan tasalle et näkee ahtaissa paikoissa missä etuset menee. Vyötärövaloista taidetaan puhuu.
Parkki/vilkku comboon tulee ylimääräinen johto mut kun toista päätä rupes ettiin niin piti ekaks hakee imuri
Mut kun pihi suomalainen ei oo tilannut etutyövaloja niin pihi saksalainen ei ole vetänyt katkaisijan piuhaa tai relesokkelia valmiiksi kuten ruottalaiset hövelisti kasarilla
Juhannusviikolla kärryt perässä ihmettelin jatkuvaa kolinaa. No toi etupalkki missä klipsut kiinni niin oli revennyt hantin puolelta alapuolelta kokonaan ja yläpuolelta hyvällä alulla.
Onneks kuorma oli vähä etupainoinen niin ei ollu kippi pystys motarilla
Uusissa vastaavissa kärryissä toi palkki on on leveämpi ja paksumpaa materiaalia kuten tämäkin nytte.
Muutama viikko tuli ajeltuu lattaraudalla vahvistetulla...
Kunnei iha joka vuos tuu ravotettuu vahapurkin kantta niin pitihä siitäkin ihmeestä ottaa kuva
Kuvasta on hankala sanoo mutta omaan silmään näyttäis et on nyt tummemman hopeine tai sit johtuu vaan siitä et on kerranki puhdas eikä vaan vaahdotinpesty
Juhannusviikolla kärryt perässä ihmettelin jatkuvaa kolinaa. No toi etupalkki missä klipsut kiinni niin oli revennyt hantin puolelta alapuolelta kokonaan ja yläpuolelta hyvällä alulla.
Onneks kuorma oli vähä etupainoinen niin ei ollu kippi pystys motarilla
Uusissa vastaavissa kärryissä toi palkki on on leveämpi ja paksumpaa materiaalia kuten tämäkin nytte.
Muutama viikko tuli ajeltuu lattaraudalla vahvistetulla...
Töihi lähtiessä oli tänää jo pimeetä niin lisävalot pitäis asentaa takas mut toisen kehys oli pahasti hapettunut mistä en tietty muistanut ottaa kuvaa
Kehys on rosteripulteilla alumiinijenkoissa kiinni niin ei sekää iha suosiolla auennut ja yks viel poikkiki. Onkohan nämä nyt kaks talvee ollu keulilla. Jostain poistolaarista bongasin noihin varalinssin ihan ykköseuroilla niin hyvä ois tietty pultit saada joskus myöhemminki auki
Puhaltimella maalii kuivatelles tuli taas mielee et ois tänki voinu vaiks kesäl tehä
Myös muoviprikat on hyvä olla jos pultit rosterii ja kiinnityspelti mustaa...
Kyllä hyllyn perukoilta löytyi työkalusatsi ja näemmä sama kuin avain sopi mikä 2006 mondeoonki
Aina pitäsi ostaa uus työkalu kun tulee vastaan tarve sellaselle mitä ei vielä ole, eikä lainata tai virittää. Sitä kuitenkin tarttee muutaman vuoden päästä uudestaan.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla