Tosiaan. Tuli ostettua 9-5 Aero 9-3:ten tilalle. Mahtava auto ajaa pitkää matkaa. Ainut miinus on kun vänkärin puolelle ihan eteen vuotaa jäähdytinnestettä. Vuoto ei oo kovaa. Ja kattelin että nyt lähiaikoina on vaihdettu moottori, syyläri+letkut, sekä apulaitteet
Toinen kysymys onkin ohjaustehostimeen liittyvä. Kun auto on paikallaan on ratti todella raskas kääntää.
-07 Aero automaatti kysymyksiä
-
- "Kaasari"
- Viestit: 30
- Liittynyt: Su Heinä 09, 2023 11:48
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: -07 Aero automaatti kysymyksiä
Ettei vaan vesipumppu tai joku sen liitoksista jo vuotaisi, vaikka pitäisi ollakin uusittu.
Onhan ohjaustehostimen säiliössä nestettä, pitääkö tehostin kovaa ääntä kun rattia kääntää? Vähän kuulostaa siltä kuin tehostus ei toimisi.
Onhan ohjaustehostimen säiliössä nestettä, pitääkö tehostin kovaa ääntä kun rattia kääntää? Vähän kuulostaa siltä kuin tehostus ei toimisi.
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee 3d
Porsche 944
BMW E39 528iA
Porsche 944
BMW E39 528iA
-
- "Kaasari"
- Viestit: 30
- Liittynyt: Su Heinä 09, 2023 11:48
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: -07 Aero automaatti kysymyksiä
Joo jostain syystä tuo loppuosa ei nyt tullut tuohon mun viestiin. Mutta kyllä, nesteet on uusittu hetki sitten ja pumppu ei pidä minkäänlaista ylimääräistä ääntä. Auton tehostus pelaa tosi hyvin normaalisti mutta kun tullaan pysähdyksiin niin se lähtee pelistä.
Ja tuohon jäähärivuotoon lisäystä. Se valuttaa vänkärin sumuvalon johtoa pitkin. Vesipumppu on aika uusi ja samoin syyläri. Myös lohkolämmitin on uusittu.
Ja tuohon jäähärivuotoon lisäystä. Se valuttaa vänkärin sumuvalon johtoa pitkin. Vesipumppu on aika uusi ja samoin syyläri. Myös lohkolämmitin on uusittu.
Re: -07 Aero automaatti kysymyksiä
Vesipumpun banjosta tippunu taimainen tiiviste asennettaessa, vuotaa banjon juuresta.
Pudonneen tiivisteen ja siitä kertovan vuodon löydät kun kurkkaat cobran ja pumpun välistä alas kompuran kiinnikkeen päälle.
Banjo näkyy siinä vasemmalla teräsputken päässä.
Jääny ohjaustehostin "ilmaamatta".
Tarkista säiliöstä pinta, nosta keula ilmaan ja auto käyntiin, kääntele käsin renkaasta laidasta laitaan.
Pitäs toimia ellei ole hajotettu jotain koneen vaihdossa esim.letku puristuksessa.
Pudonneen tiivisteen ja siitä kertovan vuodon löydät kun kurkkaat cobran ja pumpun välistä alas kompuran kiinnikkeen päälle.
Banjo näkyy siinä vasemmalla teräsputken päässä.
Jääny ohjaustehostin "ilmaamatta".
Tarkista säiliöstä pinta, nosta keula ilmaan ja auto käyntiin, kääntele käsin renkaasta laidasta laitaan.
Pitäs toimia ellei ole hajotettu jotain koneen vaihdossa esim.letku puristuksessa.