Auto on 9-3, vm 1999, bensa, automaatti, kaasuläppä mekaaninen eli se vanhempi. Auto on muuten kiva, mutta kruiseri puuttuu. Millainen homma on jälkiasennuksena? Ainakin tarvittaneen valoviiksi, äly/toimilaiteboksi, josta vaijeri kaasuläpälle, katkaisija jarrupolkimelle ... . Mitähän muuta?
Olisiko kenelläkään tällaisesta kokemusta ja ohjeita?
Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena?
-
JussiJuvalta
- "Kaasari"
- Viestit: 8
- Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 16:55
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena?
Tuossa jotain juttua asiasta.
viewtopic.php?t=10393&start=15
viewtopic.php?t=10393&start=15
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena?
Kysyjällä on siis ilmeisesti Trionic 5 -kone taikka vapari. T7-koneisiin onnistuu pelkällä viiksell ja poljinantureilla, mutta T5-koneessa tarvii tosiaan sen mainitun boksin. En tunne T5-koneen tarpeita, mutta selvyyden vuoksi totean, että pelkkä viiksi ja poljinanturit ei riitä, toisin kuin T7-koneisissa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena?
Ohessa asennusohje josta näkee myös tarvittavat osat. Asennus = helppo.
http://www.saabdocs.com/Finnish/instruc ... 0563fi.pdf
http://www.saabdocs.com/Finnish/instruc ... 0563fi.pdf
Saabisti vuodesta -93
9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
Re: Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena?
Tietääkö kukaan, että onko OG9-3:ssa johtosarjaa valmiina sille cruisen eculle, joka tulee siihen apukuskin puoleisen etutolpan taakse?
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Re: Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena?
Kovasti ainakin tuossa ylemmässä saabdoc dokkarissa niin valehdellaan:
6 Vapauta valmiina oleva johdotus rintapellistä ja
kytke 10-napainen holkkiliitin vakionopeussäätimeen.
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena?
Joo, nippusiteitä riittävästi nylki, niin liitin tuli esiin. Ecu vaijereineen oli aika simppeli asentaa. Vielä pitääs miettiä, mistä löytäisi poljinanturit.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*