TT-thermon asennusvinkki.
Lämmitin asennetaan sisäkennolle menevän putken (oikeanpuoleinen) väliin.
Xc malli ei ole tarkka asennuskulmasta kunhan ilmaa kunnolla, ilman ilmaamista vastus kuumuu liikaa ja polttaa sulakkeen tai laukasee vikavirran.
Lämppärin asennuksen jälkeen pyöritä kone täyteen lämpöön, jätä seisomaan paisarikorkki auki jotta ilma pääsee pois ja jos sinne jää ilmaa huomaat kun laittaa lämpiimään ulostuloletku on kova.
Vaikka laitoin siemenvedet lämppäriin ja letkuihin jäi ilmaa ja ylikuumeni ajolenkinkin jälkeen testatessa koneen jäähdyttyä, ilma poistui vasta paisarin korkin avamisen jälkeen ja uudelleen konetta pyörittämällä.
Bensa autoon meni 500w xc jatkoletkulla ja kiinnitys dieselin peltiseen akkukotelon ylänurkkaan abs pumpun viereen.
TT-Thermon asennus
Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “9-3 SS, SC, CV ja X”
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset