Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
En osaa vm eroista sanoa, mutta luulisi et kaikissa ysiyseisä on samankokoinen tuulilasi.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 25070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Kyllä
Tällä tiedolla jatketaan
Tällä tiedolla jatketaan
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659