


Vallan mainio reissu olikin. Tuli nähtyä niin paljon kaikkea hienoa, että ei oikein vieläkään ymmärrä. On tässä jo tovin pitänyt kirjoittaa pieni juttu tuosta matkasta, mutta en vain oo saanu aikaan sitä.Need 4 Speed kirjoitti:Speedou... aika mukavan näköinen reissu eurooppaan.Taitaa tulla itsellä sama eteen kun Herra Rene Hirsch teki niin hyvän tarjouksen 305 heppaisesta paketista... St. Galleniin taitaa tulla lähtö...
![]()
Heh, vai "1. omistaja"... tuohan on mm. Tuulilasilla koeajossa ollut kippo, jolla pojat oli polttaneet kumia yms. mukavaa, ja kiihtyihän se 6.4s 0-100 km/h luistonesto päällä vaikka olikin automaatti.Tuha kirjoitti: Taas on Hirch Saab 9-5 myynnissä...
Tuossa linkki: http://www.okauto.fi/auto.php?id=3087023
Kyllähän Saabin nyt pittää pientä kumenpolttoa kestää. Ite tullee välillä rääkättyä vanhusta viimesen päälle huolella, kun oikein ruppee lapsettamaanbarum kirjoitti:Heh, vai "1. omistaja"... tuohan on mm. Tuulilasilla koeajossa ollut kippo, jolla pojat oli polttaneet kumia yms. mukavaa, ja kiihtyihän se 6.4s 0-100 km/h luistonesto päällä vaikka olikin automaatti.Tuha kirjoitti: Taas on Hirch Saab 9-5 myynnissä...
Tuossa linkki: http://www.okauto.fi/auto.php?id=3087023
Pitää, pitää, mutta ongelma on näissä "esittelyautoissa" usein siinä, ettei koneen (ja miksei vaihdelaatikonkin) anneta lämmitä täysin käyntilämpötilaan, vaan polkeminen alkaa heti. Toisekseen, jotta tiukka 0-100 km/h aika saadaan, tarvitaan useampia yrityksiä, jotka ovat kuitenkin aika rajuja, tässä tapauksessa automaatti tietysti loiventaa rasituksia kytkimen side stepping:iin verrattuna.to4 kirjoitti:Kyllähän Saabin nyt pittää pientä kumenpolttoa kestää. Ite tullee välillä rääkättyä vanhusta viimesen päälle huolella, kun oikein ruppee lapsettamaan.
Tuulilasi lehdestä lainattua tekstiä: "No, miten on: melkein vai aivan liikaa? Kokeilemamme yksilö oli automaattivaihteinen. Luulenpa, että maahantuoja antoi meille ajoon juuri tomaatin siksi, että automaattilaatikon momentinmuunnin suitsii huimaa vääntöä ja tehoa juuri sopivasti. Voisi sanoa, että automaatin kanssa 305 hevosvoimaa on melkein liikaa."barum kirjoitti: Toki noin periaatteessa voi tällaisesta kulkineesta saada ihan hyvän yksilön joka on "viimeistelty" maahantuojan toimesta mahdollisimman mallikelpoiseksi lehden koeajoa varten.
-barum