T16 laatikko sanoi RÄKS...
T16 laatikko sanoi RÄKS...
Reipas kiihdytys kakkosella, kytkin pohjaan, kolmosta silmään... Laatikko rääkäsi... Vapaalle ja kytkin ylös... Kokeilin uudestaan eikä enää mikään vaihde mennyt päälle... Aikani liuúttelin vapaalla ja lopulta sain väkisin ängeetyä nelosen päälle ja nilkutin kotio...
Oisko kellään mitään käryä mikä paukahti? Pihassa kaikki vaihteet menee kyllä päälle, mutta pomppaa heti pois kun auto liikkuu. Lisäksi laatikosta kuuluu jäätävä sälinä ja sellainen korina vapaallakin ettei uskalla käyttää, koska pelkään että menee jumiin.
Jos jollain olis sopivaa laatikkoa myynnissä niin voi myös tarjota, 4- tai 5-vaihteista...
Oisko kellään mitään käryä mikä paukahti? Pihassa kaikki vaihteet menee kyllä päälle, mutta pomppaa heti pois kun auto liikkuu. Lisäksi laatikosta kuuluu jäätävä sälinä ja sellainen korina vapaallakin ettei uskalla käyttää, koska pelkään että menee jumiin.
Jos jollain olis sopivaa laatikkoa myynnissä niin voi myös tarjota, 4- tai 5-vaihteista...
Jos Jumala olisi halunnut ihmisen kuuntelevan stereomusiikkia, hän olisi antanut ihmiselle kaksi korvaa...
Laatikoita löytyy useampikin. Katso osto/myyntipalsta.
EDIT: Kaikki laatikot myyty.
EDIT: Kaikki laatikot myyty.
Viimeksi muokannut suorsa, To Touko 05, 2005 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
laatikko hajosi
ostin satkun reilu vuosi sitten laatikkovikaisena, kakkonen hyppi pois..
Nyt vihdoin ja viimein laitoin toisen moottori-vaihteisto paketin sisään.
No ekana päivänä uudella koneella alkoi kansipahvi vuotamaan jäähdytysnestettä ulos kansi irti ja pahvi syöpynyt ihan pilalle.. Vanhasta koneesta kansi oikaisuun ja venttiilit hioen ja takas nippuun, kaikki toimii!
Kunnes... Tänään vaihdoin lootaöljyt 75W ja ajelemaan.. Pikkunen burnisyritys ja poks ykkösen rattaasta hampaat kateissa... KELE!
Taas saa harjotella koneennostoa..
Nyt vihdoin ja viimein laitoin toisen moottori-vaihteisto paketin sisään.
No ekana päivänä uudella koneella alkoi kansipahvi vuotamaan jäähdytysnestettä ulos kansi irti ja pahvi syöpynyt ihan pilalle.. Vanhasta koneesta kansi oikaisuun ja venttiilit hioen ja takas nippuun, kaikki toimii!
Kunnes... Tänään vaihdoin lootaöljyt 75W ja ajelemaan.. Pikkunen burnisyritys ja poks ykkösen rattaasta hampaat kateissa... KELE!
Taas saa harjotella koneennostoa..
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china
Vaikka en kauheasti tekniikasta mitään osaa, veikkaisin kolmosen rattaita. On tullut kerran itse pistettyä rattaat sileiksi Alastaron moottoriradalla. Sieltä sitten sellainen 80 km nilkutus kotiin. Liikkelle lähdettäessä tahtoi olla hieman kankeaa meno, koska oli noita rattaiden palasia vähän siellä sun täällä. Mutta pidemmälle ehdittyä alkoi äänet kadota ja laatikko alkoi toimia lähes moitteettomasti lukuunottamatta kolmatta vaihdetta, koska sellaista ei siinä vaiheessa enää ollut.