ONKO KOKEMUKSIA PINTALAKAN HILSEILYSTÄ
ONKO KOKEMUKSIA PINTALAKAN HILSEILYSTÄ
KYSYN VIELÄ KERRAN ONKO PORUKALLA KOKEMUKSIA ETTÄ 1988 TIENOON YSISATASISSA OLISI MAALAUSVIRHEITÄ, JOIDEN SEURAAMUKSENA PINTALAKKA JA SITEN MYÖS VÄRIMAALI LÄHTEVÄT HILSEILEMÄÄN JOHTAEN KALJUUN LOPPUTULOKSEEN.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 79
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 19:14
- Paikkakunta: Helsinki, Viikki
- Viesti:
Juu isän vanhassa 9000 16V Turbo -86:ssa oli sama ongelma. Isä osti sen käytettynä (n. 1 vuoden vanhana) ja vähän ajan kuluttua alkoi lakka hilseillä. Saabilla sanottiin että ei kuulu takuun piiriin koska vika johtui "saasteista". Lopuksi auto näytti tosi törkeältä, kuin olisi ollut viininpunainen kamo kuviointi.
Ex: 9-3 SS 2,8TS V6 Aero -07
Nykyinen: BMW e92 320dA Coupé -08
#4717
Nykyinen: BMW e92 320dA Coupé -08
#4717
kertokaapas minkä värisiä ne autonne ovat/olivat
meikäläisenkin -86 9000:sta lakka lähtee ja väri näkyy vaikka tuosta avatarista
tuntuu että juuri tuon värisistä se lakka hilseilee..
meikäläisenkin -86 9000:sta lakka lähtee ja väri näkyy vaikka tuosta avatarista
tuntuu että juuri tuon värisistä se lakka hilseilee..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Lisää aiheesta
Minulla metallikulta. Näin tuossa eräässä varastossa useita 80-luvun met.väri ysisatasia joissa sama juttu.
Tuttuni toimi Saabin jm-liikkeen johtajana 80-luvulla ja kertoi että saabilla tiedostettiin ongelma.
Nyt reklamoin Saab Auto Oy:tä ja vastasivat:
""
Saab-tehdas ei ole meille maahantuontiin ilmoittanut, että heillä olisi tämänlaatuisia maalausvirheitä tapahtunut.
Tiedämme, että autojen maalipintoja on vuosien saatossa vaurioitunut erilaisten ”happosateiden” alla. Näin voi tapahtua kun auto on seissyt jonkun tehtaanpiipun vaikutusalueella ja piipusta laskeutuu syövyttäviä hiukkasia. Oy Saab-Auto Ab ei osallistu ko. auton maalipinnan korjauskustannuksiin
""
Omani on koko ikänsä ollut Mäntsälässä, jossa happosatateita & tehtaan piippuja ei sanottavasti ole.
Ihmeellistä että happosateet kohdistuvat vain Saabeihin ja vieläpä vain sen kattoon ja takaluukkuun, mutta ei esim. konepeltiiin.
Mikähän on tuo Saabin kehittämä mystinen vetovoima ? Missähän kunnossa ovat K-Euroopan ja Japanin Saabit ?
Tuttuni toimi Saabin jm-liikkeen johtajana 80-luvulla ja kertoi että saabilla tiedostettiin ongelma.
Nyt reklamoin Saab Auto Oy:tä ja vastasivat:
""
Saab-tehdas ei ole meille maahantuontiin ilmoittanut, että heillä olisi tämänlaatuisia maalausvirheitä tapahtunut.
Tiedämme, että autojen maalipintoja on vuosien saatossa vaurioitunut erilaisten ”happosateiden” alla. Näin voi tapahtua kun auto on seissyt jonkun tehtaanpiipun vaikutusalueella ja piipusta laskeutuu syövyttäviä hiukkasia. Oy Saab-Auto Ab ei osallistu ko. auton maalipinnan korjauskustannuksiin
""
Omani on koko ikänsä ollut Mäntsälässä, jossa happosatateita & tehtaan piippuja ei sanottavasti ole.
Ihmeellistä että happosateet kohdistuvat vain Saabeihin ja vieläpä vain sen kattoon ja takaluukkuun, mutta ei esim. konepeltiiin.
Mikähän on tuo Saabin kehittämä mystinen vetovoima ? Missähän kunnossa ovat K-Euroopan ja Japanin Saabit ?