Kuuppa kotona

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

9000 automaatilla kirjoitti:Onneksi olkoon kovasti Reetulle ja Kuupalle! On se vaan komeen näköinen ilmestys, Kuuppa meinaan :lol: :lol: :lol:

Näitä Kuuppa juttuja en ole oikein lueskellut, enkä lue, ettei vaan virus iske. Sitten kyllä piru perii... :P
Odotas Olli ku tuut käymään ja käyt ajamassa. :wink:
MikkiV4
"Aero"

Viesti Kirjoittaja MikkiV4 »

Hienoa! Eikos Reetu olekin kuuppa mukava ajella? :P

Tuosta rengasasiasta: muistaakseni samalla akselilla pitää olla samanlaiset renkaat, eli on laillinen yhdistelmä.

Hyvää onnea projektiin :!:
Viritys on onnistunut, jos alle 10% tehoista häviää.
96 V4 Super -77 1700cc
96L V4 -76, odottaa aikaa ja motivaatiota | 96 super -78 K/VA | 9000 CD iA -89 VA
Forester XT 2.5T -07 (modified) | #2020
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Kuuppa on hieno auto , tosi hyvä ajaa.
Mutta projektina jos kaikki hitsaus työt joutuu teettään vieraalla tulee kalliiksi.
Enpäs arvannutkaan kuinka paljon työtä ja aikaa vaatii kuupan kunnostus , jos haluaa sen säilyvän vuosia .

Siksipä kuuppa siirtyy toiselle klubilaiselle , joka saa sen varmasti pelastettua , mun resussit riittää just nopan säilymiseen.

Kuitenkin olen tyytyväinen , sillä olen saanut ajaa sekä perehtyä kuupan ominaisuuksiin ja ennen kaikkea tuo kuuppa on pelastettu paalaukselta.

Mun ei kannata kuin vain ihailla teidän hyvin säilyneitä kuuppia , itse ei mun resussit siihen riitä.
samsikki
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja samsikki »

Reetu kirjoitti:Kuuppa on hieno auto , tosi hyvä ajaa.
Mutta projektina jos kaikki hitsaus työt joutuu teettään vieraalla tulee kalliiksi.
Enpäs arvannutkaan kuinka paljon työtä ja aikaa vaatii kuupan kunnostus , jos haluaa sen säilyvän vuosia .

Siksipä kuuppa siirtyy toiselle klubilaiselle , joka saa sen varmasti pelastettua , mun resussit riittää just nopan säilymiseen.

Kuitenkin olen tyytyväinen , sillä olen saanut ajaa sekä perehtyä kuupan ominaisuuksiin ja ennen kaikkea tuo kuuppa on pelastettu paalaukselta.

Mun ei kannata kuin vain ihailla teidän hyvin säilyneitä kuuppia , itse ei mun resussit siihen riitä.
Mihin päin lähti kuuppa?
Itseäkin alkanut entistä enemmän kiinnostamaan joku vanha 96/90, vielä kun työkaverilla on todella hyväkuntoinen 90 niin ei ole helppoa mullakaan... Tosin ensin pitäs saada yks tonnari pois jaloista, että saisi tilaa.
Käyttis: 9000CS 2.0t -96
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
jannes
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja jannes »

Reetu kirjoitti: Kuitenkin olen tyytyväinen , sillä olen saanut ajaa sekä perehtyä kuupan ominaisuuksiin ja ennen kaikkea tuo kuuppa on pelastettu paalaukselta.
Itse en ole omistanut ikään 96:ta, mutta kaverilla on kunnostettu ja lievästi kaasutinviritetty kuuppa, muistaakseni -77. Olen ajanut sillä sekä kaupungissa ja maantiellä ja se on hyvä ajettava molemmissa ympäristöissä.
Tämäkin yksilö pelastettiin paalaukselta ja laitettiin kuntoon.
-JanneS-
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Vastaa Viestiin