-Tarkoittaneeko tuo hyvää vai pahaa jää ilmeisesti lukijan mietittäväksi.jcarlson kirjoitti:Tjooh. Peräti takaovien alalaidoissa ja konepellin nurkassa.
No jaa. Enpä sano enempää, eiköhän mielipiteeni tullut jo selväksi tästä "taidonnäytteestä".
900i Cabrion valmistus (uusia kuvia)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Autoon onkin nyt mennyt kaikkine kuluineen ainakin triplat tuosta alkup.budjetista,mutta ei se siltikkään ole vielä kauhean hintainen
siihen hupiin mitä sillä saa.
siihen hupiin mitä sillä saa.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Tuli vielä mieleen että maalauksesta tuli loppupelissä hyvä.
Auto on muuten nettiautossa jo myynnissä...
Auto on muuten nettiautossa jo myynnissä...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
-Kyllä on ohjeet,mutta tälle ei tehty tosiaan mitään.[Rolli] kirjoitti:Toi kiesi oli aika kiihkeän näköinen ajossa ... Eikös saabilla ollu jotkin ohjeet mitä kohtia pitäisi vahvistaa jos rälläköi avon? Jos siis leimaa tahtoo..
Kanttareita kun ylittää vinottain niin ei tunnu että kori eläisi ollenkaan ja
se tuntuu jotenkin oudolle,otappa jostain japsista katto pois ja kokeile.
Näitkö sitten liikenteessä tuon vaiko mitä?
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
-Voi olla aika hankalaa.Tietysti helvetinmoisen paperihässäkän javilpertti kirjoitti:Miten nykyään suhtautuu leimamies laikka-avoihin? Jostakin olen kuullut levottomia huhuja, että hankala/mahdoton saada leimaan... Miten se menee?
autoon tehtyjen vahvistusten ja dokumenttien kanssa voi onnistuakkin,en
tiedä.
Tai sitten yksinkertaisempi konsti on että rälläköi katon irti sellaisesta
autosta missä on itsekantava kori,eli katto ei ole kantavaa osaa.
Esim kupla on yksi suosikki.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
-Enemmän kuin olisi voinu kuvitella.Montoya kirjoitti:Onkos ollu paljon kysyntää?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Tahdot vissiin sanoa, että jossa EI ole itsekantavaa koria (esim. kupla)...jblgti1200 kirjoitti: -Voi olla aika hankalaa.Tietysti helvetinmoisen paperihässäkän ja
autoon tehtyjen vahvistusten ja dokumenttien kanssa voi onnistuakkin,en
tiedä.
Tai sitten yksinkertaisempi konsti on että rälläköi katon irti sellaisesta
autosta missä on itsekantava kori,eli katto ei ole kantavaa osaa.
Esim kupla on yksi suosikki.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Joo, paljon ei voisikaan kuvitella olevan kysyntää autolla, josta on leima loppu kuukausi sitten ja uutta ei saa ilman kovaa työtä ja "puuhatarrojenkin" saannin kanssa voi olla jo aika nihkeätä.jblgti1200 kirjoitti:-Enemmän kuin olisi voinu kuvitella.Montoya kirjoitti:Onkos ollu paljon kysyntää?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
Halvemmaksi tulee ostaa satku, jossa on leimaa vielä jäljellä ja laikata itse.
NG 900S 3d 2.3i -98