Jepjep, projekti vähän jatkuu, kansi pois ja uudet venttiien varsien tiivisteet, venttiilien hionta, uudet männänrenkaat ja kiertokankien helat. Tämä kaikki tietenkin turhan takia, mutta olisi ihan kohtuullista että kone on kaikin puolin iskussaan
Niin ja tehtaalla niillä on käynyt pieni kömmähdys, tuohon 9-5:een on laitettu vahingossa mikroauton turbo ja pakosarja
Täytyy ripsiä nuo tuosta 2.3T-tonnarista, mun nähdäkseni menee ihan kivasti paikoilleen, pakosarjakin on x-kertaa avarampi.
Kun tuota "turboa" pyörittelin käsissäni niin tuli ekaksi mieleen et ei, tämä ei voi olla turbo, tämän täytyy olla jokin muu aparaatti
Täytyy sitten tonttuun löytää jostain korvaavat (peltisarja ja kunnollinen ahdin

) osat tilalle.
Niin ja männät saattavat myös vaihtua laadukkaimmiksi.
Pitää ajatella positiivisesti, nyt on helpompi askarrella lohkolämmitin paikoilleen kun ei ole pakosarjaa eikä muutakaan tiellä
Edit: no nyt ne syysateet sitten alkoivat

Kiva tuolla rankkasateessa kruuvata kantta irti.. hitsin säätieteilijät eivät tiedä edes tämänhetkistä tilannetta

Pitäisi niiden palkkansa eteen osata ennustaa sateet 10min tarkkuudella viikko etukäteen, ja lämpötila +- 1 asteen tarkkudella
Ei kait tuosta vedestä ole haittaa jossei vaan pääse öljyn yhteyteen? Muualtahan se kuivaa pois mutta sekoittuu tuohon moottoriöljyyn?
Kertokaahan lisää niistä turbonvaihdoista, onko jokin syy miksei tuo tonnarin turbo ja pakosarja sovi tuohon omaan rakkineeseeni, pakoaukot ja ruuvien reiät ainakin täsmäävät.