Ja siis puhutaansiitä apparin jalkatilan seudulla olevasta

Toissapäivänä kaverin autosta irrotin boxin. Ei tartte ottaa hanskalokeroa irti, tilaa sen irroittaminen ei käytännössä tuo yhtään. Boxi kuitenkin ujutetaan alakautta paikoilleen. Yksi ruuvihan sitä boxia pitää kiinni, koko T25.peinu kirjoitti:Ite suosittelen, että otetaan se hanskalokero irti. Sen kun tekee kerrran niin se onnistuu parissa minuutissa toisen kerran.
Toisaalta jos on kiinalaisen akrobaatin notkeus, kätilön kädet, kissan pimeänäkö ja oravan hermot, niin onnistuu homma avaamalla hanskalokeron oikeasta alereunasta 10mm ruuvi, vedetään lattiamattoa sivuun ja irrotetaan boksi.
Kasaaminen (ainakin teoriassa) käänteisessä järjestyksessä.
Joo sitten on erilailla, mulla vasentapuolta painaa klipsujousi systeemi ja oikealta reunalta oli 98:ssa torx ja tässä uudemmassa 8mm avaimella ruuvi,NG900SET -95 kirjoitti:Vanhemmissa malleissa on muistaakseni boxi ylempänä. Mulla se ainakin oli kiinni kahdella M6 mutterilla. Kerran vaihdoin boxin ilman hanskalokeron irroitusta ja aikaa meni tunti. Irroittamalla hanskalokeron koko homma hoituu 5-10 minuutissa.
Haluavat varmaan molemmat numerot. Luin jostain, että joissakin erissä on ollut valmistevirheitä tms. eivät huoli tietyn numeroisia vaihdossa.Harrimatias kirjoitti:Noniin, homma tuli tehtyä, ja kun hieman tutkiskelin ennen homman aloittamista niin päädyin siihen että hanskalokero irti myös.
Hommaan meni kaikkiaan, purku ja kasaus n.6min jos sitäkään, eli ensiksi oikealta alhaalta se oisko ollu 10mm pultti irti, lähti helposti jopa pihdeillä auki, ja sitten lokerikon t-ruuvit irti ja sitten vain vetämällä helposti ulos ja siellähän se takana jo itse boksi näkyikin, itse väittäsin homman helpommaksi myös noin. Boksia en tosin vielä irroittanut, mutta eipä näyttänyt hankalalta.
Seuraava kysymys oliskin että kun tuolla maptunilla kysyivät boksin numeroa, niin mahtoivatko tarkottaa sitä "varaosanumeroa" siinä päällä olevassa tarrassa jossa on 7numeroa? Tosin varmaan soittamalla heille saisin tietää mitä numeroa haluavat...
Olisi meinaa kiva saada tilaukseen piakkoin se kauan katottu maptun stage3:nen
Niimpä, sulla saa jalat ulos kattoluukustaTurbo Sensonic kirjoitti:Jep. 1997 vuosimallin NG900:sta boksin saa helposti irti ilman hanskalokeron irroitusta.NG900SET -95 kirjoitti:Vanhemmissa malleissa on muistaakseni boxi ylempänä.