Auto vs. MP :D

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
av
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja av »

Pakko sanoa vielä mp/auto kisailuun (muutaman kerran kavereiden kesken jauhettu :roll: ), että on se nyt kumma kun siis aikuiset ihmiset voivat jauhaa tollasesta asiasta mielikuvalla valitaan auto ja rata ja katotaan miten käy, niin voidaan v****lla sitten lopputuloksen suhteen... !!! Autossa on neljä rengasta ja pyörässä kaks, mutkissa mennään autolla ainakin "vakaammin" ja hayabusa ku saa kiekkaa, niin saa olla aika paljon autossa paukkua, että pysyy taas suoralla perässä - rossi osaa ajaa mopolla sladissa ja autotähdet autoa vaikka kahdella renkaalla..... MITEN KUKAAN VOI KUVITELLA, ETTÄ TOSSA NYT SITTEN PÄÄDYTTÄISIIN JOHONKIN ULTIMA LOPPUTULOKSEEN!!!

Ainoa mikä jotain kertoo on, että valitsee muutaman pyörän: tuuttihondan, 600, 900 ja vaikkapa kilpapyörän - sitten autoiksi micra, wrx sti, skyline ja vaikkapa formula.... Näitä ku vertailisi keskenään, niin saattaisi vaikka päätyä johonkin hienoon empiiriseen tutkimustulokseen eikä toho älyttömään jauhantaa... Mulle on henk koht. ihan sama kumpi vie, koska aina löytyy joku joka rakentaa paremman pärrän/auton ja uusia sennoja ja rosseja syntyy koko ajan...
9000CS 2.3T S
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

av kirjoitti:Pakko sanoa vielä mp/auto kisailuun (muutaman kerran kavereiden kesken jauhettu :roll: ), että on se nyt kumma kun siis aikuiset ihmiset voivat jauhaa tollasesta asiasta mielikuvalla valitaan auto ja rata ja katotaan miten käy, niin voidaan v****lla sitten lopputuloksen suhteen... !!! Autossa on neljä rengasta ja pyörässä kaks, mutkissa mennään autolla ainakin "vakaammin" ja hayabusa ku saa kiekkaa, niin saa olla aika paljon autossa paukkua, että pysyy taas suoralla perässä - rossi osaa ajaa mopolla sladissa ja autotähdet autoa vaikka kahdella renkaalla..... MITEN KUKAAN VOI KUVITELLA, ETTÄ TOSSA NYT SITTEN PÄÄDYTTÄISIIN JOHONKIN ULTIMA LOPPUTULOKSEEN!!!

Ainoa mikä jotain kertoo on, että valitsee muutaman pyörän: tuuttihondan, 600, 900 ja vaikkapa kilpapyörän - sitten autoiksi micra, wrx sti, skyline ja vaikkapa formula.... Näitä ku vertailisi keskenään, niin saattaisi vaikka päätyä johonkin hienoon empiiriseen tutkimustulokseen eikä toho älyttömään jauhantaa... Mulle on henk koht. ihan sama kumpi vie, koska aina löytyy joku joka rakentaa paremman pärrän/auton ja uusia sennoja ja rosseja syntyy koko ajan...
HEPHEP. Siis toihan on ihan normaali väittelyn aihe, niin paljon kun oon foorumeita lukenu, niin toi on ollu jokaisella foorumilla aika tiukka väännän aihe...et en sit tiiä...
Mulle se vaan on nii, etten tosiaan kunnon pärrän kanssa ota kisaa, turpaahan siin tulee, mut sitten choppereide kaa...
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
av
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja av »

HEPHEP. Siis toihan on ihan normaali väittelyn aihe, niin paljon kun oon foorumeita lukenu, niin toi on ollu jokaisella foorumilla aika tiukka väännän aihe...et en sit tiiä...
Mulle se vaan on nii, etten tosiaan kunnon pärrän kanssa ota kisaa, turpaahan siin tulee, mut sitten choppereide kaa...[/quote]

Juu vanha aihehan toi on ja itsellekin tuttu, mutta alkaa pikkuhiljaa vaan tuntua siltä, että alkaa mennä aaaaaika pitkälle noi hommat :D

Ja niinku itse sanoit, niin normiautolla ei katupyörälle aleta keulimaan, chopperille ehkäpä vois jo harkita ja sit jos olis joku älytön nelipyöräohjaava 800hp skyline tai vast, niin asiat saattais olla taas toistepäin.... tiettyyn pisteeseen asti... :roll:

BTW, sun kanssa aikalailla samoilla linjoilla ton esiinnousseen yhteiskuntakeskustelun kanssa....
9000CS 2.3T S
Vastaa Viestiin