B204E ja B234 koneiden erot???
B204E ja B234 koneiden erot???
Eli mitä eroa noissa on?
Männät?
Kiertokanget?
Kampiakseli nyt ainakin.
Kansi? eli käykö kansi B204E koneesta tai B205E koneesta?
Männät?
Kiertokanget?
Kampiakseli nyt ainakin.
Kansi? eli käykö kansi B204E koneesta tai B205E koneesta?
9-3.1972
Jos kampurassa on 12 milliä enemmän iskua ja kiertokanget ja männät ovat samat niin lohkon täytyy olla erilainen. Sitäpä en usko.
Muuten 2.0 koneessa männät jäisivät kuusi milliä dekkitason alapuolelle ja sellaista konetta saab ei ole koskaan valmistanut, nykyään ei muutkaan firmat.
Tulisi muheva puristussuhde.
Mikä siis mättää yhtälössä?
Oisko ne männät kuitenkin erit kun kerran eri numerollakin.
Ajatelkaahan järjellä. Miten 2.3sessa on muka 6mm enemmän tilaa männällä mennä ylöspäin?
Muuten 2.0 koneessa männät jäisivät kuusi milliä dekkitason alapuolelle ja sellaista konetta saab ei ole koskaan valmistanut, nykyään ei muutkaan firmat.

Mikä siis mättää yhtälössä?
Oisko ne männät kuitenkin erit kun kerran eri numerollakin.
Ajatelkaahan järjellä. Miten 2.3sessa on muka 6mm enemmän tilaa männällä mennä ylöspäin?
Aki Peltola #1132
No Männät on ainoo vaihtoehto jos kanget on samat. Jotenkin kuitenkin muistelen että kanget olis eri mittaset? Käyn mittaan nuo 2.3:n kanget ja jos joku vois mitata ne 2.0:n niin saadaan varmuus asiaan. Mittaan vielä tuon tapin etäisyyden männän laesta.
Renkaathan voi olla samat riippumatta tuosta tapin paikasta jos se sitten on erilainen.
V-M
Renkaathan voi olla samat riippumatta tuosta tapin paikasta jos se sitten on erilainen.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Järjellä en nyt jaksa ajatella, mutta ainakin b234:n männät menivät hieman lakitason yläpuolelle kun taas b205:n männät jäivät reilusti alemmas. Männät ovat samat, sillä mulla on kasa b234:n mäntiä ja b204:n, sekä kiertokankia molemmista, mittaa ne huomenna kun saan tontun kanget ulos koneesta.Aksu900 kirjoitti:Jos kampurassa on 12 milliä enemmän iskua ja kiertokanget ja männät ovat samat niin lohkon täytyy olla erilainen. Sitäpä en usko.
Muuten 2.0 koneessa männät jäisivät kuusi milliä dekkitason alapuolelle ja sellaista konetta saab ei ole koskaan valmistanut, nykyään ei muutkaan firmat.Tulisi muheva puristussuhde.
Mikä siis mättää yhtälössä?
Oisko ne männät kuitenkin erit kun kerran eri numerollakin.
Ajatelkaahan järjellä. Miten 2.3sessa on muka 6mm enemmän tilaa männällä mennä ylöspäin?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
No ihammitevvaa. Melko matalapuristeinen on 2.0 kone jos 6mm jää dekin alle männät YKK:ssa.ng900aero kirjoitti: Järjellä en nyt jaksa ajatella, mutta ainakin b234:n männät menivät hieman lakitason yläpuolelle kun taas b205:n männät jäivät reilusti alemmas. Männät ovat samat, sillä mulla on kasa b234:n mäntiä ja b204:n, sekä kiertokankia molemmista, mittaa ne huomenna kun saan tontun kanget ulos koneesta.

Aki Peltola #1132
En väittänyt että eroa olisi noin paljoa, sitä kuitenkin oli noiden välillä, siis b234:n ja b205:n.Aksu900 kirjoitti:
No ihammitevvaa. Melko matalapuristeinen on 2.0 kone jos 6mm jää dekin alle männät YKK:ssa.
Järkevimmältä kieltämättä tuntuisi että b204:n ja b234:n lohkot ja männät olisivat samat ja eroa olisi vain kampurassa ja kangissa. Asia selviää huomenna kun nappaan tontun kanget ja männät "mittauspöydälle" ng900T:n vastaavien kanssa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98