Pystykeula-airflow-3d-900:sen -kuvia???

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Pystykeula-airflow-3d-900:sen -kuvia???

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Laittakaahan kuvia pystykeula-airflow-3d-900:sista, että saa vähän suunnitelmiin pontta.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
smuurine
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 16:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja smuurine »

Tätä sä et kuitenkaan tarkottanu?:
http://www.saabturboclub.biz/data/cleno ... k_SAAB.jpg

Mä oon ymmärtäny että etu- ja takapyörien väliin jäävät palat ois aina ollu samat, oli sitten kyseessä aero tai airflow vuosmallista riippumatta. 87--> kulmapalat eessä ja takana aeroissa vakiopaloista eroavat. Airflowpalat näissä vuosmalleissa ois eessä ja takana kokonaisia, eli ylettyisivät yhtenäisinä paloina aina pyöräkoteloille asti. 86--> alaspäin onkin sit mulle mysteeriä. Linkin kuva taitaa olla aero....? Muakin kiinnostaa millaista autoa sä tarkotat? :P
900 T16 Aero -84
#2673
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1993
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

http://www.garaget.org/?car=1641

Tosa on kiinni pystärin airlou, ja siinähän on erilaiset helemat kun airossa.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

900turbo3d kirjoitti:http://www.garaget.org/?car=1641

Tosa on kiinni pystärin airlou, ja siinähän on erilaiset helemat kun airossa.
Tuo satku on jo ennestään tuttu. Pirun siisti kumminkin. Löytyyköhän muita samankaltaisia???
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1993
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Siin on kuva miun vannapii urposta sillonko se oli viel orggis kuosis, joskus aikanaan... ennen minun aikaani :cry:

http://city4dev.city.fi/kuvagalleria/ku ... 477417.jpg
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

3D viistokeulan Airflow- ja Aero-helmat ovat samat (ei listoja)

5D:hen ei ole saanut muuta kuin vanhan mallisia helmoja? (listoilla) (mutua)

Viistokeulan puskuriosat osat ovat samoja keskenään, pl. Airflow (kaikki samaa pakettia), Aerossa erilaiset sivupalat. Karvalakki-etupuskurista saa turbon puskurin kun lisää puskurin ja sivupalojen alle ne 5cm korkeat lipareet.

Viistokeulan Airflow etu- ja takapuskurit ovat siis kiinteillä "sivupaloilla".

Pystykeula Aeron etu- ja takasivupalat ovat erilaiset mitä Airflowssa.

Välillä Aeroissa ja turboissa on näkynyt grafiitin harmaita puskureita (ei minkään säännön mukaan?), karvalakeissa vain sitä tylsää mustaa.

Pyörän levikekaaria on ainakin kolmea eri leveyttä, lisäksi vielä normaalit muovikaaret (Saabin vanhat ohut, Saabin uusi hieman paksumpi, motonetin tarvike jne...)

Tämmöinen yhteenveto piti tehdä itsellekin asiaa selkeyttääkseni, aina välillä tulee pohdittua että mites nuo menikään.
(virheet saa ja pitää korjata)
Vastaa Viestiin