Unelma Saabeja kaupan...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Unelma Saabeja kaupan...

Viesti Kirjoittaja jariha »

Nostan tästä oman topicin, ettei keskustelu villiinny tuolla myyntipalstalla häiriten liikaa muita. Sen halusin sanoa, että nyt on kaksi todella kaunista Saabia kaupan...

1) Saab 900 Aero: Tämän auton kuvat nähtyäni muuttui kauneuskäsitys täysin ja olen häkeltynyt NG900:n muodoista. Kaunein Saab minun silmissäni.

2) Saab 9000 Aero: Tässä on auto kaikilla herkuilla (takaovet ja kaikki) ja vieläpä värillä, joka miellyttää silmääni kaikkein eniten. Olen aivan sanaton tuon auton kauneuden edessä.

Nyt tekis mieli vaihtaa molemmat autot kerralla, mutta mutta... passaan vielä. Olenhan tyytyväinen vanhoihin Saabeihini.

Nostin tämän topicin pystyyn kehuakseni näitä kahta, mutta en pistä pahakseni, jos täällä hehkutetaan muitakin myytäviä autoja (sen sijaan, että keskustelu käytäisiin myyntipalstalla).
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Ja minusta ne on vaan ooppeli ja tipo. :lol: :lol:
petteri75
"Hölösuu"

Aeroja..ah

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Nuo ovat hienoja autoja, ja kyllähän mieli tekisi..oikeastaan kumpaakin. Käytössä vain on og900 Aero ja sekin on kiva vekotin ajaa. Käteistilanne vain vaatisi Aeroni hävittämistä, jos lainaa ei halua ottaa ja tämä itse asiassa estää melkein kaiken vähänkään hauskemaan kaluston katselemista. Toki kaikkea uutta haluaisi päästä kokeilemaan, mutta ehkä vielä vuosi säästämistä niin saisi tarpeeksi käteistä kasaan, että ei tarvitsisi tyrkyttää myyjäparoille kaikenmaailman vanhoja Aeroja..:)

Tuon ng900 Aeron hinnalla saisi uudempia Fiat Bravoja ja Ford Focuksia, mutta ovatko ne sama asia? Ehei.. nyt taitaisi olla kohtuu hyvä hetki hankkia ns. kulkurautaa, jos vain olisi sitä pätäkkää!
ng900aero
"Saabisti"

Re: Unelma Saabeja kaupan...

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

jariha kirjoitti:Nostan tästä oman topicin, ettei keskustelu villiinny tuolla myyntipalstalla häiriten liikaa muita. Sen halusin sanoa, että nyt on kaksi todella kaunista Saabia kaupan...

1) Saab 900 Aero: Tämän auton kuvat nähtyäni muuttui kauneuskäsitys täysin ja olen häkeltynyt NG900:n muodoista. Kaunein Saab minun silmissäni.

2) Saab 9000 Aero: Tässä on auto kaikilla herkuilla (takaovet ja kaikki) ja vieläpä värillä, joka miellyttää silmääni kaikkein eniten. Olen aivan sanaton tuon auton kauneuden edessä.

Nyt tekis mieli vaihtaa molemmat autot kerralla, mutta mutta... passaan vielä. Olenhan tyytyväinen vanhoihin Saabeihini.

Nostin tämän topicin pystyyn kehuakseni näitä kahta, mutta en pistä pahakseni, jos täällä hehkutetaan muitakin myytäviä autoja (sen sijaan, että keskustelu käytäisiin myyntipalstalla).
:D :D :D Vihdoin viimein joku ymmärtää ng900:n päälle :D Omasta mielestäni on myöskin oikein fiksun ja linjakkaan muotoinen, etenkin 3-ovisena, ja mielellään vielä noilla aeron helmoilla ;)
Otti todella lujaa päähän lukea niitä ainaisia opel-juttuja kun mitä tahansa puhuttiin ng900:sta, ja ikäänkuin 9-3 olisi sitten jotenkin enemmän Saab? Pikemminkin päinvastoin sanoisin.
Ei häviä ulkonäöllisesti yhtään 9-3:lle, mun silmään on paremman näköinen kevyine puskureineen, mutta makuasiaoista en kiistele.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Katos-katos.. :) Ei ehkä niin huono idea. Tännehän voi sitten paremmalla omatunnolla vastata, kun välillä en ole tiennyt uskaltaako sitä tehdä enää tuonne myyntipalstalle.. :oops:

No, tuolla se Aero seisoo vielä pihassa, tälläkin hetkellä, sateessa.. :cry:
No! :wink: Eihän vettä tee Saabille pahaa (huuhtelee vaan pölyt pois..), mutta nyt olisi kyllä jo sopiva aika jollekin ottaa tuon huolehdittavaksi. Selvä klubilaisen autohan tuo on, enkä tarvitsisi enää vastata kaikkiin vaihtoehdotuksiin muunmerkkisiin että:

Nein..! :roll:
ng900aero
"Saabisti"

Kehutaan sunkin autoa tasapuolisuuden nimissä ;)
On hiton hieno, ja upeilla varusteilla, kattoluukku ja kaikki, upea väri.. arvaa harmittaako kun menin ostamaan tuon mun romun Saksasta :evil:
Jo on maalimankirjat sekaisin jossei mene hienokuntoinen Aero kaupaksi 3-4K euroa alle markkinahintojen 8O
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Kiitos ja kumarrus.. :wink:

Niin, kyllä se näin on. Ja jos ruotsin markkinoita myös katsoo, niin nekään ei mielestäni enää paina tämän arvoa alas koska on pikkuhiljaa (kuten aina syksyn/talven lähestyessä) kehittymässä samanlainen tilanne kuin vuosi sitten. Nimittäin ettei sieltäkään saa ainutta asiallista aero-tonnaria (lue: mahd.alkuperäinen ja ehjä) alle 70.000kruunua.. :roll:
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

Tuo 9000 aero olis houkutteleva jos en omistaisi jo yhtä tonnaria. :roll: Niin rahalla saa ja hevosella pääsee. :(

Millä tavalla se GM on sorkkinut tota CS mallia?? Entä CD mallia? Jos kovinkaan paljon niin vien paalaamoon ja ostan pyöreä lamppu ladan -78.Siinä on sitä jotain. :wink:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Minä vuonna GM tulikaan muuten kuvioihin mukaan..? :roll:
ng900aero
"Saabisti"

Eikös GM pelastanut Saabin vuonna 1990 ostamalla 50% sen osakkeista? Myöhemmin tietty osti lisää.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Puistokemisti
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Tri-Lo , jos toi sun saappis ois vielä keväällä myynnissä,tulisin kiljuen hakemaan pois...tulisin nyttenkin,mutku ei oo mania... :cry:
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Puistokemisti kirjoitti:Tri-Lo , jos toi sun saappis ois vielä keväällä myynnissä,tulisin kiljuen hakemaan pois...tulisin nyttenkin,mutku ei oo mania... :cry:
Juu, tietysti myisin mieluummin sellaiselle jonka kanssa muitakin yhteisiä näkemyksiä kuin Saapit 8) ..mutta ei taida olla silloin enää kaupan. Ne asuntoon tarvittavat rahat täytyy sitten muilla keinoin hommata, jos ei tämä mene kaupaksi tähän hintaan ihan näinä päivinä.. :?
ng900aero
"Saabisti"

Vaihatko päikseen vanhaan datsuniin, saat tonnin väliäkin, saapin koneet kun ei kulemma kestä mut datsuni on kova koneeltaan :D

suunnilleen tollasia viestejä mä sain about 20, sit ehdoteltiin masentavia vaihtotarjouksia johonkin 1.8 boraan tonnin-parin välirahalla kun oli joku glx-malli tms, eli tehostaja ja erilaiset kangaspenkit, voi helvata 8O YÖK

Jos olisin sinä niin lopettaisin kaupustelun nyt heti, pitäisin pienen tauon ja sit uudestaan hintaan 11900, ja nettohinta 11. Mun mielestäni tuo 9ke muistuttaa lähinnä jonkin supermarketin sisäänostotarjousta tyyliin osta maitolitra 8 senttiä/litra.
Sua pännii sitten jälkeenpäin kun myit liian halvalla, ja et löydä samanlaista samaan rahaan mistään, aina ne on jotain romuja tai karvalakki-aeroja, mä en esimerkiksi ostaisi ikinä autoa jossa ei ole sekä acc, että kattoluukku, ja tietenkin etukyynärnoja, jne jne. Neekerimallit on erikseen ja niiden hintakin on ihan toinen, sekä uutena ja käytettynä :wink:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Oot kyllä oikeassa, nimittäin ollaan jo ihmetelty että onko siinä kaikki paperit kunnossa, onko jotain suurta lommoa jne. kun hinta on tällainen.. :? :lol:

Ei pahalla, klubilainenkin oli joka ihmetteli. Toivottavasti hän tulee ostamaan auton pois kuljeksimasta nyt. :wink:
jarska
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jarska »

Tuossa on kanssa yksi hienoimmista saabeista! On se vaan aivan helv*tin hieno auto! 8O
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=276733
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
Vastaa Viestiin