
Mutta tosiaan noita vajaakuutioisia pärriä on todella monenlaisia, siksi mainitsinkin, että 600cc sportit menee kyllä aika menojaan vielä noissa vauhdeissa. Huiputkin kirjataan 26 tai peräti 27 alkaviksi...
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=22729Vigge kirjoitti:Kerropa lisää alta 10s tonnarin spekseistä?
Ahistimen spekkejä en jatksanut lähteä kaivamaan, mutta jos sieltä yli 400 kaakkia löytyy niin ko. aika on mahdollinen. Tonnarin orkkisvälityksillä ja isommalla föönillä tuleepi usein se proggis että moottori ei ole vetoaluella vielä huntin pinnassa...to4 kirjoitti:http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=22729Vigge kirjoitti:Kerropa lisää alta 10s tonnarin spekseistä?
Eiköhän se uga sitten riitä. Mittaa toki jos sulla on mahkut siihen.to4 kirjoitti:Kyllä tuo vetää satasen vauhdissa jo ihan kivasti, 80kmh on se pahin alue. Kakkonen on liian lyhyt ja kolmosella ahdin vasta heräilee. Tuolla puhaltimella on edellisen omistajan toimesta penkitetty 1.4bar paineilla yli 400hv samantyyppisestä koneesta, samoilla paineilla on tullu itekkin ajeltua. Pakopesä on Proturbon tekemä Garretin kopio, kaiverrettuna siivelle sopivaksi.
Pitää joku kerta mittailla noita kiihtyvyyksiä, kun pääsee suljetulle alueelle
Jos matka on 1800m niin vaihdekäden liikkeellä tuskin on kovin suurta merkitystä loppunopeuden kannalta, ehkä se neloselta vaihto femmalla merkkaa jotain kun auto kuitenkin kulkee suht piiiiitkän maktan vaihdon aikana.9-3Tid kirjoitti:Tehoa tarvitset tuohon arviolta +330hp ja vaihdekäden on oltava määrätietoinen ja älynopea!Vigge kirjoitti: sama vika rahikaisella240 tavoitteena.