Aerochick kirjoitti:Niin, olenkos mä jo esitellyt itseni?
Olen sitten varattú, älkää ystävällisesti tukkiko konettani runsaalla yksityisviestien määrällä.
Matista ei ole kuulunutkaan kohta pariin kuukauteen? Uutta projektia vai?
Seiska käteen nyt heti....etkös oo kuullu että teuvo on tuurannu mattia täs kesän aikana? Mutta kohta saadaan matti takas, ja sen jälkee toi teuvo ja daaavid on menneen talven lumia!
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Jep, eipä seiskakaan ole ollut vajaaseen vuoteen ollut mitään kun ei ole ollut Masa & Mepa "uutisia" luettavana. Onneksi mm. Martina ja Marinan tattoo on pitänyt meidät viihtyneenä.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
2001:
-Häät.
-Pahoipitelyjä
-Matti jättää Mervin
-Avioerohakemuksia ja sovintoja noin 6 kappaletta.
-Pahoinpitely syytteet nurin hovissa.
2002:
-Katastrofimatka karibialle.
-Pahoinpitelyjä ja poliiseja.
-Ero, sovinto ja ero.
2003:
-Matti muuttaa Espanjaan, Mervi pian perässä
-Tappelua,poliiseja ja romuttuneita autoja.
-Sovinto lopullisesti yhdessä.
-Puukko heiluu,Mervi silmät mustina.
-Matti hoitoon. Virallinen ero.
-Uudet kihlat
-Kihlauksenpurku
-Uusintakihlaus,häiden suunnittelu.
-Tappelu, kihlauksen purku
-Ankara riita malarialääkkeestä esti häät.
-Matti muuttaa takaisin hevostalliin
-Matti ja Mervi sopivat riitansa saunassa,joka paloi.
-Matti ja Mervi epäilevät saunansa paloa tuhopoltoksi.
-Pariskunta suunnittelee levyttävänsä yhdessä.
-Matin keikalla kuultiin pariskunnan duetto Syli.
-Matin sydän pätkii (Maksa kunnossa). Mervillä on kasvain.
-Matti & Mervi ottavat yhteen Tallinnassa.
-Jouluhäät peruuntuivat.
-Mervi: Matti kuristi, hakkasi ja puri.
2004:
-Yhteinen hotelliyö Itävallassa:Verta,nyrkkiä ja itkua.
-Matti ja Mervi oikeuteen.
-Matti ja Mervi suunnittelevat jälleen häitä.
-Matti ottaa etäisyyttä Mervistä. Matti selvinpäin viikon.
-Mervillä on uusi rakas.
-Matilla salattu tytär. Matti & Mervi jälleen yhdessä.
-Matti Nykästä uhkaa vankeustuomio.
-"Mervi kuristi itse itseään..."
-Mervi viilteli Matin kasvot vappuna.
-Matti julistaa: Olen poikamies.
-Matti vaatii Merviltä 200.000 Euroa.
-Matti&Mervi jälleen yhdessä.
-Matti&Mervi toisen kerran naimisiin.
-Matista ja Mervistä tosi-TV ohjelma.
-Kuka sopii Mervin rooliin?
-Mattia ja Merviä epäillään tapon yrityksestä.
-Matti vankilaan
-Matti vankilassa: Rakkauskirjeitä tulee naisilta.
-Mervi: Laitan avioeron heti vireille.
-Mervi ei todista puukotusjutussa.
-Mervi pääsee vihdoin Matin luo.
-Mervi murtui Matin tuomiosta.
-Mervi hakeutui psykiatrille.
-Matin ja Mervin ero yhä vireillä.
-Mervi perui erohakemuksensa.
2005:
-Mervi rakentaa elämäänsä kuntoon.
-Mervin yllätyspäätös: Lopetin ryyppäämisen.
-Matti: Pettikö Mervi minua.
-Mervi odottaa jo Mattia kotiin.
-Mervi tunnusti salayön Matille mökillä.
Matti ja Mervi ovat eronneet
lopullisesti ainakin 19 kertaa.
Meikäläisen paras synttärilahja tähän mennessä on ehdottomasti viime vuotiset syntskät Helsingin pahimman tuulipukugheton Tapulikaupungin räkälässä Dominossa. Esiintyjänä oli tietenkin Masa! Mepa toimi tietenkin loistavana taustatanssijana/ -laulajana.
Honestly, en ole ikinä kuullut enkä nähnyt mitään niin karmivaa. Hmm.. tai no... DeeHoo on aika paha. Yöks.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Aerochick kirjoitti:Esiintyjänä oli tietenkin Masa! Mepa toimi tietenkin loistavana taustatanssijana/ -laulajana.
Norjan televisio on kuulemma kuvannut dokumentin n. vuosi sitten Mervin ja Matin luona. Iltapäivälehden mukaan Mervi oli tanssinut asunnossa intiaanipäähine päässä ja jalassa oli ollut mustat trikoot.
Tuo olisi aivan pakko nähdä
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
kyllä tota edellä mainittua matin cv:tä lukiessa täytyy todeta että kyllä Matti on kuukausipalkkansa eteen hommia tehnyt..(siis seiskapäivää lehdelle "töissä ollessaan")
Onkonk jollain tarvetta arvailla mun nicin takana olevaa ulkoista muotoa&olemusta
pertti666 kirjoitti:Onkonk jollain tarvetta arvailla mun nicin takana olevaa ulkoista muotoa&olemusta
Ensimmäisenä tulee mieleen iloisen pirteä olemus. Ameriikan Fab Fiveä on seurattu tarkasti: Gel is so eighties, wax is in. Tumma tukka on siis aseteltu huolellisesti sotkuiseksi pystytukaksi ja nenältä löytyy kunnon trendikkäät designrprillit. Vaatteet hillityn trendikästä tummaa ja palanahkasta kootut tummat kengät jalassa. Kravaattiakin tekisi mieli käyttää mutta se ei olisi niin nuorekasta. Pituus 177cm ja painoa 88kg. Ikä 31v
ei ole tarvetta arvailla
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Aerochick kirjoitti:Esiintyjänä oli tietenkin Masa! Mepa toimi tietenkin loistavana taustatanssijana/ -laulajana.
Norjan televisio on kuulemma kuvannut dokumentin n. vuosi sitten Mervin ja Matin luona. Iltapäivälehden mukaan Mervi oli tanssinut asunnossa intiaanipäähine päässä ja jalassa oli ollut mustat trikoot.
Tuo olisi aivan pakko nähdä
Muistan lukeneeni tästä tapauksesta. Matti oli lisäksi hyppinyt V-tyylillä sohvalta, oli tullut kännisten riitaa ja lopuksi oli menty asianmukaisesti tupakalle
pertti666 kirjoitti:kyllä tota edellä mainittua matin cv:tä lukiessa täytyy todeta että kyllä Matti on kuukausipalkkansa eteen hommia tehnyt..(siis seiskapäivää lehdelle "töissä ollessaan")
Onkonk jollain tarvetta arvailla mun nicin takana olevaa ulkoista muotoa&olemusta