En tarkoittanut, että Saab olisi "todella erottuva marginaalimerkki", vaan että mainostamattomuudella Saab erottuu merkeistä, jotka mainostavat paljon.Rommitommi kirjoitti:Saab myy Suomessa ihan hyvin ja kyllä noita 9-5, 9-3 ja 9000 ovat tuttuja näkyjä katukuvasta, ainakin pk-seudulla, joten mielestäni ei nyt mikään "todella erottuva marginaalimerkki" ole kyseessä, niin kuin saabistit itse antavat olettaa, ehkä se on kiva ajatella omasta autosta tuolla tavalla
Ehkäpä Volvoilijan pitäs taas tässä kohdin olla hiljaa, mutta samanlaiset oli mietteet Saabillakin ajaessa
Audin ja Volvon myyntilukujen tavoittelu Suomessa olisi varmaankin rahan viskomista ikkunasta ulos. Pelkkä mainoskamppanja ei siihen riittäisi
Kunhan jenkeissä myy hyvin, niin ei tarvitse muualle niin paljoa panostaa
Pelkästään sillä, että Saabia ei näy mainoksissa, luodaan kuvaa siitä, että Saab olisi erilainen. Ihmisillä tuntuu olevan sellainen käsitys Saabista, että se olisi jotenkin erikoinen, tai persoonaa kuvaava auto.(mm. iltalehden juttu saabismista)
Mainostamalla Saab voisi menettää viehätysvoimansa erilaisena merkkinä.
Sitä en tiedä, miten se vaikuttaisi myyntiin...